News:

.

Main Menu

Drumurile vecinilor Romaniei

Started by Cristi232, May 07, 2012, 03:49:55 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

dr4qul4

#3480
sunt treceri de drumuri locale. Animale sigur sunt si in Bulgaria, doar ca acolo totul este controlat de Borisov care este premier (pe fata sau din umbra) de vreo 10 ani. El a facut legile si tot el i-a numit pe cei care ar trebui sa le aplice.
Nu exista vanatoarea de vrajitoare de la noi si dorinta de razbunare. In plus, stabilitatea politica (acelasi ministru al tranporturilor din 2011) se translateaza in strategia API-ului lor (echivalent API).
Prin comparatie, noi am avut 4 prim ministri in ultimii 4 ani si 4 directori CNAIR, din care unul vroia sa deschida doar daca contractul este 100% terminat, altul se leaga de o crapatura care nu afecteaza traficul, iar altul deschidea orice.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

vasile.silion

#3481
Aia mă gândeam și eu, că prin ,,tunelurile" alea de sub autostradă, lăsate atât cât să treacă drumurile locale, nu vor trece de capul lor animalele sălbatice. Poate că nu sunt, dar m-aș mira ca în România să fie iar în vecina Bulgarie acestea să lipsească... Suntem cam în același areal geografic, cu aceeași faună.
Eu zic că e mai bine cum se proiectează la noi, cu viaducte și ecoducte. Totuși, autostrăzile modifică drastic și definitiv natura, îngreunând accesul de pe o parte pe cealaltă a lor. Viaductele și ecoductele corectează acest neajuns. E mai.bine la noi, zic, chiar dacă e mai scump și durează mai mult...
,,România are un sens întrucât o începem. Trebuie s-o creăm lăuntric, pentru a putea renaște în ea. Plăsmuirea acestei țări să ne fie singura obsesie." Emil Cioran

alecu26

Bulgarii cum stau la absorbtie de fonduri? Pare ca a incetinit mult ritmul constructiei de autostrazi.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

cezar-mario2012

 Bulgarii vor absorbi toți bani de la UE, dar nu pe autostrăzi, pentru că: singura autostradă ce are acordul UE pentru finanțare este A3 Sofia- Kulata, iar secțiunea centrală 3,2 Krupnik-Kresna depășește bani pe care UE îi dă pentru acel lot. Lotul costă foarte mult, acum este în licitație, de vreo 8 luni, nu s-a făcut nici un pas înainte, premierul nu este de acord cu traseul ales, el ar fi vrut ca drumul să tracă direct prin defileu pe același traseu al actualului DN. Bulgari vor atrage toți bani de la UE pentru transporturi cu următoarele investiți: A3 lot 3,3 Kresna - Sandarski (în folosință), lot 3,1,1 centura Blagoevgrad(în folosință), 3,1,2 Tunelul Zhelezhnitsa (în lucru, întregul lot 3,1 este Blagovgrad-Krupnik), A6 lot Dragoman - Slivitsa, linia 3 de metrou din Sofia, linia de cale ferată Sofia - Capitan Andreevo (secțiuni) și multe alte lucruri mărunte, reparați și modernizări de drumuri, modernizări de gări și porturi... Și în mandatul trecut Bulgaria a avut o absorbție de 110%, acum vor băga la înaintare pentru o absorbție asemănătoare următoarele proiecte: A6 loturile Kalotina - Dragoman, Slivitsa - CVS,centura de vest a Sofiei, acum în construcție din fonduri bugetare, dar fac parte din culoarul principal european; DX Vidin - Botevgrad, acum în licitație pe fonduri bugetare; pate și A2 Hemus, loturile Yablanitsa - Boaza ce va fi dat în folosință în această lună și lotul Boaza - II-35 (Lovech/Plevna) acum în lucru. 

cezar-mario2012

 De prin Bulgaria, A3 Struma, lot 3,1:


voicul

Curand vom ajunge mai repede in Salonic, decat vara din B pana Vama Veche.
Bravo BG pentru constructia la foc continuu de A!

pentium10

Ungaria a dat drumul langa Budapesta la inca 3km de M4
Cu aceasta deschidere a scos si alte devieri, si se poate circula pe 30 km lungime pe 2x2.

Waze advocate, Google Developer Expert, In Mures

cezar-mario2012

 De prin Serbia, autostrada Nis - Dimitrovgrad:




cezar-mario2012



Ieri pe 11.10 2019 Bulgaria a dat în folosință lotul Yablanitsa-Boaza de circa 9 km din autostrada A2 Hemus.

pentium10

am primit raspuns de la CNAIRul unguresc

la 30 septembrie progresul era la 66%
termenul de executie inclusiv punct vamal 2020 T3.

e prima oara cand mentioneaza ca se deruleaza saptamanal sediten cu partea romana, si ca se pregatesc si de colaborare si pe punctul vamal
Waze advocate, Google Developer Expert, In Mures

voicul

Deci incepand cu iulie, asa cum se zice si in reportajele care au fost de pe A3.

ovicor

T3 incepe la 1 iulie, dar se termina la 30 septembrie. Poate mi-a scapat mie si se mentioneaza la inceput T3 sau rezulta din context.


cezar-mario2012

 De prin Bulgaria, autostrada A2 Hemus, lot Belokopitovo - Buhovtsi (15 km):







... și prezentare lot Yablanitsa - Boaza:




cezar-mario2012

 Bulgaria autostrada A2 Hemus:

-lot Belokopitovo - Buhovtsi



-lot Boaza - II-35