News:

.

Main Menu

Drumurile vecinilor Romaniei

Started by Cristi232, May 07, 2012, 03:49:55 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Morosanu

Da se vorbeste demult de acest drum expres. Dar varianta de la SM la granita era prin nordul Somesului. M49 se pare ca ajunge la granita cu RO la sud de Somes. In acest fel cele doua nu se intalnesc. Pana la urma cum va fi?  :hm:
Politica distruge tot ce atinge.

pasadia

A mai fost discutia asta, stiu ca am atras si eu atentia asupra acestui subiect. Nu imi amintesc sa se fi clarificat subiectul nici atunci.

Morosanu

Sau noi pe la nord de Somes, ei pe la sud si fiecare paralel cu granita pana ne intalnim, bem o palinca jucam un ciardas si numai bine....  :lol: O:-)
Politica distruge tot ce atinge.

florians

Quote from: voicul on March 15, 2019, 05:09:24 PM
Ce e nou la aceasta stire, nu ca se gandesc, ca se gandeau mai de mult, ci ca deja incep discutii concrete cu partea RO.
Felicitari H!
Problema e daca or avea cu cine...  :crutches:

adigsm

Mai jos motivul pentru care nu se mai inteleg cu trecerea. In hotararile comune privind drumul expres Nyíregyháza - Satu Mare - Baia-Mare era vorba de trecerea Petea-Csengesima 2, la sud de actualul PCTF.
De cand in HU au declarat zona ca fiind parte din Natura 2000 (hasura cu rosu) ei marseaza pe partea de sud. Din pacate asta este un motiv foarte frumos de a taragana lucrurile.
Cu albastru traseul original in RO (pentru care exista un acord), iar cu verde propunerea ulterioara a HU.


voicul

Prin autostrada se poate intelege si DX. Oare ce se intampla intre Ököritófülpös  si M3?

BREAKING NEWS: Ungurii mai aduc o autostradă la granița cu România!

Este important de precizat că autoritățile din Ungaria au demarat deja lucrările la drumul expres spre Petea.

Ungaria a demarat negocieri cu Guvernul României pentru un acord bilateral referitor la conectarea viitorului drum expres M 49 (care va face legătura între autostrada M3 și granița cu România) de infrastructura rutieră din județul Satu Mare. Documentul – semnat de premierul Ungariei, Viktor Orban – a fost publicat deja în Monitorul Oficial al țării vecine, scrie PresaSM.

Guvernul Ungariei urmează să trimită textul către autoritățile române, care ar trebui să analizeze și să se exprime vizavi de intenția autorităților maghiare de a conecta drumul expres M49 de infrastructura din județul Satu Mare. Este important de precizat că autoritățile din Ungaria au demarat deja lucrările la drumul expres spre Petea, notează sursa citată.

Drumul expres va avea câte două benzi pe sens. Importanța rutei este dată de faptul că autostrada se apropie orașe precum Satu Mare și Carei. De asemenea, din proiectul maghiarilor rezultă că lungimea estimată a acestei secțiuni a drumului cu două benzi pe sens este de 19 kilometri, între Ököritófülpös și Csengersima.

Viktor Orban s-a angajat în 2016, în cadrul vizitei de la Satu Mare, pentru deschiderea discuțiilor în vederea inaugurării unui nou punct de trecere a frontierei între Vetiș și Csenger – cel mai probabil, viitoarea intrare a M 49 în România.


https://www.money.ro/breaking-news-ungurii-mai-aduc-o-autostrada-la-granita-cu-romania/

cezar-mario2012

 De prin Serbia, darea în exploatare a tunelului Sarlah (doar un tub) parte a autostrăzi Nis - Dimitrvgrad:


voicul

Ati remarcat ca scrie mare pe tub AKTOR?

Pe cand si la vecinii sarbilor la fel?

bogdymol

Quote from: adigsm on March 18, 2019, 01:07:00 PM
Mai jos motivul pentru care nu se mai inteleg cu trecerea. In hotararile comune privind drumul expres Nyíregyháza - Satu Mare - Baia-Mare era vorba de trecerea Petea-Csengesima 2, la sud de actualul PCTF.
De cand in HU au declarat zona ca fiind parte din Natura 2000 (hasura cu rosu) ei marseaza pe partea de sud. Din pacate asta este un motiv foarte frumos de a taragana lucrurile.
Cu albastru traseul original in RO (pentru care exista un acord), iar cu verde propunerea ulterioara a HU.



Uite o varianta care sa impace si capra si varza:



- drumul nu trece deloc prin situl Natura 2000
- Noi putem construi varianta noastra prin nord, ei varianta lor prin sud
- granita va fi fix la podul peste Somes (costurile cu podul ar trebui sa se imparta)
Locuit, Vizitat, Condus în: A B BG BiH CH CY CZ D DK E F FIN FL GBZ GR H HR I IL IRL L LT M MK MNE NL P PL RO RSM RUS S SK SLO SRB TR UK V
+ Australia, Canada, Egipt, Hong Kong, Macau, Malaysia, Maroc, Noua Zeelandă, Singapore, Emiratele Arabe Unite & Statele Unite ale Americii
drumurile mele

voicul

#3249
Nu stiu daca vor ei sa dea bani pentru pod.

Pe de alta parte nu inteleg ce ne-ar deranja pe noi asa mult sa fie in S? Care e problema: ca trebuie facut un drum de legatura pana la DN19?
Vad pe harta ca si in N am fi facut un drum de legatura.

M49 e tot DX sau A si DX? Din DX se poate face A?

laszlo.robert

#3250
Au fost anuntati cistigatorii celor două loturi a secțiunii Abony-törökszentmiklós M4.Ocolirea prin nord la Szolnok, cea oprită în 2015.
Înainte de oprire erau trei loturi:cea vestică, podul peste Tisa și cea estică. După relicitare podul de la Tisa a fost comasat cu lotul estic si scurtat cu 7 km dinspre Romania (practic  nodul cu DN4 va fi în partea westica cu Törökszentmiklós  si nu la est cum era lotul licitat în 2013.Lotul vestic în schimb  va fi mai lung cu 5 km spre Abony.
În noua licitatie sectorul a fost degradat de la autostradă la DX.Cele două loturi au fost adjudecate cu 370 mill eu.
Avînd în vedere faptul că  în afară de cei 5 km adăugați la lotul vestic care este la 0%,restul au un grad de  realizare de 40%, către constructorii  cu care s-a reziliat în 2015 s-a mai plătit încă 15 mill €, nu au fost economiștii bani deloc.
S-au pierdut 4 ani degeaba si a dispărut  banda de urgență.

pasadia

Tot spuneam pe alte topicuri cat de important mi se pare sa fie gandita o legatura directa intre Timisoara si Novi-Sad:

QuoteConstruction of bridge over Begej begins - Investment worth 423 million dinars

Preparing works, killing massive piles, digging the foundations for pillars and approaching the shore itself, began the construction of a bridge over Begei. It is the most demanding object on the entire route of the bypass around Zrenjanin.

As announced by the City Administration of Zrenjanin, after 27 years, the construction of a new bridge over Begea begins, after the bridge was opened in Principova street in 1992.

The value of this investment is slightly more than 423 million dinars, and the investor will take over the Roads of Serbia. The length of the route to be built, from Mihajlovac to Timisoara Road, including the bridge over Bege and two roundabouts, is 3.7 kilometers.

Work at the construction site on the Timisoara Road is performed by the workers of Bauwesen from Lazarevac, as a member of the group of the main contractors of the Belgrade-based company Energoprojekt-Nisogradnja.



SURSA

voicul


GeorgeT

Dealul Liliecilor varianta sarbeasca....la minutul 3:50


TibiV

Impresionant si podul de la 08.30.
Impresionant mai ales ca l-au deschis half-profile...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)