News:

.

Main Menu

Drumurile vecinilor Romaniei

Started by Cristi232, May 07, 2012, 03:49:55 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

cezar-mario2012

 A3 Struma, lot Kresna - Sandarsky în trafic:



mitsu

#3181
LE: considerati ca nu exista acest post :)

pentium10

#3182
Un Ungaria au lucrat serios la ring-ul orasului Kecskemet in acest deceniu, vineri au dat drumul pe configuratie de 2x1 pe inca 3.3 km si acuma este conectat la autostrada M5 si la Nord
(oras cu 110k locuitori, si al 8-lea oras din Ungaria)

Waze advocate, Google Developer Expert, In Mures

Levente

Conform ziarului Hajdu Online, azi se deschide tronsonul de 20 km din autostrada M35, între localitățile Debrecen și Berettyóújfalu, precum și o bucată de aproape 3 km din autostrada M4. Continuarea acestei bucăți va ajunge la graniță, în dreptul localității Nagykereki  în anul 2020,
și sperăm că va continua până la Biharia, cel puțin deocamdată.  :)

miska

#3184
S-a deschis M35 si bucatica M4 azi dimineata. Si in Waze apara deschis. Articol in lb. maghiara: https://magyarepitok.hu/aktualis/2018/12/kozelebb-kerult-erdely-budapesthez-atadtak-az-m35-os-es-az-m4-es-23-kilometeret



pentium10

in Ungaria a fost dat in circulatie VO Hajdusamson NE de Debrecen

segmentul in albastru

Waze advocate, Google Developer Expert, In Mures

voicul


Ionut

Compania turcă Taşyapi construieşte autostrada Sarajevo-Belgrad

Guvernele Turciei şi Serbiei au semnat un contract de 285 milioane de dolari pentru construirea autostrăzii Sarajevo-Belgrad, potrivit Hurriyet Daily News. Ministrul turc al transporturilor şi infrastructurii Mehmet Cahit Turhan a declarat că acest contract joacă un rol important în dezvoltarea relaţiilor dintre cele două ţări. Proiectul a fost propus cu peste doi ani în urmă, însă a fost amânat din cauza divergenţelor privind ruta autostrăzii.

ZF

cezar-mario2012

 De prin Bulgaria, A2 Hemus lot Yablanitsa - Boaza:


cezar-mario2012

#3189
 În primul rând: LA MULȚI ANI TUTUROR ! 

  Și acum să ne uitam putin pri ograda vecinilor bulgari, ce au făcut în 2018 și ce o să facă în 2019... În primul rând niște noutăți de ordin general: începând cu 1.01.2019 intră în vigoare noul sistem de plată a vignietei, devenind e-vignietă, deci celebrele abțibilde dispar. Mai multe informații găsiți aici:
Quote from: cezar-mario2012 on December 18, 2018, 08:05:13 PM
IMPORTANT: Pentru cei ce pleacă în Bulgaria sau tranzitează Bulgaria după data de 1 ianuarie 2019, intră în vigoare vignietele electronice. Acestea se pot cumpăra: de la vamă(leva sau euro, nu cu cardul), din benzinării(leva sau card), de la automate (doar cu cardul) sau de pe site-ul   https://web.bgtoll.bg/
  Ca noutate s-a introdus vignieta de weekend la preț de 10 leva cu valabilitate de vineri ora 12:00 până duminică ora 23:59, restul vignietelor au rămas la același preț: săptămânală 15 leva, lunară 30 leva, trimestrială 54 leva și anuală 97 leva.
Notă: prețurile sunt valabile pentru autoturisme, pentru celelalte vehicule găsiți lista e prețuri la acest link  https://www.bgtoll.bg/ro/

  O altă schimbare importantă este modificare denumirilor de autostrăzii și comasare altora: A6 Lyulin dispare, iar cei 19,5 km devin parte a autostrăzii A3 Struma, TGN (tangenta Nord A0) dispare și devine parte a noii A6 Europa ce va lega Sofia de Kalotina(granița cu Serbia).

Situația actuală, Bulgaria are 785 km de autostradă în exploatare (A1+A2+A3+A4+A5), fără centura de sud,est și vest a Sofiei (circa 28 km care sunt la nivel de autostradă urbană cu trei la șase benzi pe sens); în construcție au 72 de km pe A2+A3+A6; în alte faze mai au 479 de km (licitații, proiecte, vise). Anul acesta au în program deschiderea a 15 km de autostradă, 6 km din A3 Struma (ocolitoarea Blagoevgrad) și 9 km pe A2 Hemus lotul Yablanitsa - Boaza.

1. A1 Trakia 360 km Sofia - Burgas, în exploatare și se dorește ca pe tronsonul Sofia - Plovdiv să fie extinsă la trei benzi pe sens;

2. A2 Hemus 418 km Sofia - Varna, în exploatare 166 km, Sofia -Yablanitsa și Belokopitovo - Varna, 26 km în construcție, Yablanitsa - Boaza 10 km și Belokopitovo - Buhovtsi 16 km, se dorește ca în acest an să înceapă construcția lotului Boaza - Veloko Tarnovo, dar mai întâi trebuie lansată licitația care a tot fost amânată. Întrega autostradă se dorește a fi finalizată până în 2024, această autostrada nu are finanțare UE și se face doar cu fonduri bugetare;

3. A3 Struma 172 km Sofia - Kulata, în exploatare 129 km Sofia - Blagoevgrat și Kresna - Kulata, 15 km în construcție Blagoevgrad - Krupnik fără tunelul Zheleznitsa de 4 km (tunelul are 2 km), restul loturilor de 28 km se află în diferite faze, tunel Zheleznitsa(lot 3,1,2) este împărțit în trei mini loturi acestea fiind în faza de desemnare a constructorilor, iar lot 3,2 Krupnik - Kresna se află în faza de depunere a ofertelor. Termen de finalizare a întregii autostrăzi este 2023 și este finanțată de UE;

4. A4 Maritsa 117 km Orizovo - Kapitan Andeevo (granița cu Turcia) în exploatare;

5. A5 Cherno More 100 km (aproximativ), 10 km în exploatare  la ieșirea din Varna către Burgas. Restul de kilometri sunt doar vise;

6. A6 Europa 65 km Sofia - Kaotina, 17 km în exploatare (fosta tangentă de nord a Sofiei), 31 km în construcție Kalotina - Dragoman de 14 km (ecartament de 25,5 m) și Dragoman - Slivitsa 17 km (ecartament 27 m). Această autostradă face parte din culoarul X Istanbul - Belgrad - Budapesta - Viena și nu a primit acordul de construcție pe fonduri POST UE, totuși bulgarii au reușit să obțină o finanțare pe primul lot de la graniță Kalotina - Dragoman pe fonduri transfrontaliere, dar nu pentru construcția unui nou drum, ci doar pentru modernizarea drumului actual. Și al doilea lot este tot  o transformare a drumului actual în ,,autostradă".  Aviz celor care cred cu UE dă bani pentru orice autostradă. Bulgarii au cerut bani pentru această autostradă, la început au zis, da...da și apoi s-au răzgândit. Restul de 34 km așteptă finanțare și va fi construită pe un nou amplasament legând Slivitsa de fostul A0 (tangenta de nord a Sofiei);

7. A7 118 km Ruse - Veliko Tarnovo, se dorește ca în acest an să se lanseze licitația. Cu toate că face parte din culoarul IX, UE nu finanțează această autostradă. Bulgarii au anunțat că această autostradă va fi prima autostradă cu plată din Bulgaria, iar în viitorul apropiat toate autostrăzile vor fi cu taxă.

Drumuri expres: Bulgaria are mai multe secțiuni de drum ce pot fi numite DX: ocolitoarea Vidin,ocolitoarea Vratsa și multe alte secțiuni mai mici de pe lângă marile orașe. Cel mai ambițios plan sete transformarea drumului Vidin -Botevgra în drum expres, prima secțiune fiind deja în licitație Mezdra - Botevgrad, pe această secțiune se vor aplica corecții de traseu și construcția unui tunel ce va ocoli un sat.   


Informații preluate de pe SSC Bulgaria și www.api.bg

voicul

#3190
Pe Maps a aparut si sectorul M35-M4: e mai scurt cu vreo 4 km si cam 10 minute se castiga pe autostrada.
Ca timp e mai rapid sa mergi pe M4-M35-M3 spre Viena (desi pe Maps o sa vezi ca e cu 2 minute mai mult, dar la viteza de 110km/h) decat pe 4.

De ceva vreme este si tronsonul de pe A3 din BG pe Maps.

cezar-mario2012

  Următoarea știre m-a lăsat mască:



   State Motor Company firmă ce aparține Ministerului Dezvoltări Regionale și Lucrărilor Publice din Bulgaria va construi 134 km din autostrada A2 Hemus, secțiunea Boaza - Veliko Tarnovo cu fonduri bugetare în valoare de 1,125 miliarde de leva fără TVA. Secțiunea este împărțită în șase loturi: lot 1 Boaza - intersecția cu drum III - 307 de 15,26 km cu nod Boaza și Dermantsi; lot 2 drum III - 307 și III - 3005 Radyuvene cu nod la Kalenik; lot 3 este de 17.08 km între drum III-3005 Radovene și drumul II-35 Plevna - Loveci cu nod lângă Plevna; lot 4 este de 26,8 km între intersecția cu drumul II-35 și drum III-301 cu nod la Letnitsa; lot 5 este de 23,2 km între intersecția cu drumul III-301 și drumul III-303 cu nod la intersecția cu drumul III - 301; lot 6 este de 32,6 km între capătul joncțiunii drum III-303 Pavlikem -Levski și drumul I-5 Ruse - Veliko Tarnovo cu nod la I-5.
Contractul a fost semnat la sfârșitul luni decembrie 2018 și va întra în vigoare după 30 de zile de la primirea tuturor avizelor. API se va ocupa de finanțare și consultanță, finalizarea este estimată pentru anul 2023, iar secțiunile 4,5,6 vor începe anul acesta.

Mai multe informații la aceste link-uri:

  http://www.api.bg/bg/prescentar/novini/drzhavnoto-druzhestvo-avtomagistrali-she-izgrazhda-134-km-ot-am-hemus/

https://www.novinite.com/articles/194475/State-owned+Company+will+Build+134+km+from+the+Hemus+Motorway

voicul

1,125 miliarde de leva = 575 165 579 euro
De unde au astia atatea fonduri bugetare DOAR pentru o lucrare?

cezar-mario2012

 Din economii :lol: Pe bune, bani economisiți din mai multe domenii, dezvoltare nordului a devenit prioritară pentru guvernul Borisov.

dr4qul4

Pai nu vezi ca o fac prin companiile municipale?
Nu se incurca ei cu PPP-ul ca noi. E mai rentabil (pentru rude, prieteni, fini, nasi etc) sa infiinteze o companie mamut care sa aiba 10 ani de munca de acum inainte.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist