News:

.

Main Menu

Drumurile vecinilor Romaniei

Started by Cristi232, May 07, 2012, 03:49:55 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

cezar-mario2012

Quote from: neaguionutu on March 26, 2013, 08:33:30 PM
Bulgaria are in contructie urmatoarele portiuni de autostrada :

A1 Trakia  lot 4   Yambol-Karnobat -  49,8 km cu finalizare iunie 2013   
A2 Hemus  : Yana - Centura Sofia  - 8,46 km  cu finalizare iunie 2013
                    Shumen - Panayot Volovo - 7,80 km cu finalizare iunie 2013
A3 Struma : lot 1 Dolna Dikanya–Dupnitsa - 16,78 km cu finalizare august 2013
                    lot 2 Dupnitsa–Blagoevgrad - 37,00 km  au semnat inceperea lucrarilor pe lotul 2 la 27 februarie 2013 cu finalizare decembrie 2014
                    lot 4 is Sandanski–Kulata   - 15,00 km  au semnat inceperea lucrarilor pe lotul 4 la 5 aprilie 2013 cu finalizare martie 2014
A4 Maritsa : lot 1 Cirpan - Dimitrovgrad - 31,40 km au semnat inceperea lucrarilor pe lotul 1 la 2 august 2011 cu finalizare noiembrie 2013
                    lot 2 Dimitrovgrad - Harmanli - 34,61 km au semnat inceperea lucrarilor pe lotul 2 la 21 iunie 2011 cu finalizare august 2013
                    Kapitan Andreevo - punct trecere granita cu Turcia - 3,40 km au semnat inceperea lucrarilor la 4 nioembrie 2011 cu finalizare august 2013
               
Sa facem un rezumat al autostrazilor din Bulgaria:
A0 (centura de nord a Sofiei), va avea 16.5km este doar in stadiu de fezabilitata si prelicitare, aceasta va lega autostrada A2 cu A7 si A6.
A1 (Autostrada Trakya), totalizaza 360km din care sunt construiti 325km, iar in constructie 35km cu termen de finalizare iunie-august 2013. Autostrada porneste de la Sofia si se termina la Burgas, trecand pe langa Plovdiv, Stara Zagora, Nova Zagora, Sliven aceste fiind orasele cele mai importante de pe traseu. Autostrada a fost inceputa in anii 70 cu partea muntoasa si face parte din coridorul  IV Pan European.
A2 (Autostrada Hemus), totalizeaza 433km din care sunt construiti 151km (la capete), in constructie16km (tot la capete cu finalizare vara aceasta 2013) si mai sunt de construit 266km ce vor fi construiti in exercitiul financiar 2014-2020 cu bani de la UE. Autostrada leaga Sofia cu Varna, momentan este doar un oras important pe traseu Shumen, dar in viitor va atinge tangential si Lovech, Plevna, Veliko Tarnovo si Targovishte. Si aceasta autostrada este inceputa in anii 70, de mentionat ca tunelurile si viaductele ce au fost construite in a acei ani au 2+1 sau 3 benzi pe sens.
A3 (Autostrada Struma), totalizeaza 156km din care 18km construiti, in constructie 71km cu termene 2013-2014-2015, si mai sunt de construit 67km in exercitiul financiar 2014-2020 cu bani de la UE. Aceasta autostrada incepe de la Pernik, ea fiind o continuare a autostazii A6, si ajunge la Kulata granita cu Grecia. Orase importante pe traseu momentan nu sunt, pe viitor Blagoevgrad si Sandarski.
A4 (Autostrada Maritsa), totalizeaza 116km din care construiti 38km si in constructie 78km cu finalizare 2013-2014. Aceasta incepe de langa Parvonay de unde se laga de A1 si ajunge la Kapitan Andreevo granita cu Turcia. Face parte din coridorul 10 Pan-European, iar oras important este doar Haskovo.
A5 (Autostrada Cerno More), totalizeaza aproximativ 100km din care sunt constriti 10km la iesire din Varna catre Burgas. Momentan exista doar o intentie si nimic concret, neexistand finantate. UE nu finanteaza acest proiect. Autostrada ar lega orasele de pe litoralul bulgaresc cum ar fi Varna, Biala, Obzor, Nessebar si Burgas.
A6 (Autostrada Lulin) are 19km si este finalizata, incepe de la centura de vest a Sofiei si se termina la Pernik de unde se continua cu A3.
A7 (Autostrada Kalotina), totalizeaza 50km si este in licitare 35km, dar cu situatie incerta a finantari. Aceasta autostrada va lega Sofia de Belgrad si in acel monent Sofia (si Instambulul) va fi legata de toata reteaua Europeana de Transport.
Acestea sunt autostrazile din Bulgaria, actuale si viitoare, ei mai au im planuri si doua drumuri exprese Vidin-Vratsa-Montana-Botevgrad si Ruse-Veliko Tarnovo-Gabrovo-Kazanlak-Haskovo-Kardjali-Pasul Makara (coridorul IX). Primul poate aduce finantare de la UE fiind inclus in coridorul IV, la al doilea se incearca fara mare succes un PPP. Trebuie spus ca in Bulgaria mai exista drumuri expres cu intersecti denivelate si parapeti despartitori. De obicei fac parte din centurile marilor orase (ex. Ruse, Biala, Veliko Tarnovo, Lovech, Plevna, Kazanlak, Vidin) acolo unde nu exista autostrada sau leaga doua regiuni importante (ex. Varna-Nisipurile de Aur, Burgas-Sozopol, Kazanlak-Stara Zagora).
Deci bulgarii au in domeniul autostrazilor asa: construiti 559km, in constructie 200km cu finalizare 2013-2015 si de construit 383km pana in 2020 si 100km de visat.   

neaguionutu

Multumim @cezar-mario2012 pentru informatii !
Ce am inceput eu cu informatiile despre autostrazile din Bulgaria , ati venit dumneavoastra cu informatii mai detaliate despre aceste autostrazi.

Visez sa merg numai pe autostrada de la Bucuresti la Salonic !

davyl

Multumiri tuturor celor care au oferit in acest topic info si foto despre drumurile si autostrazile vecinilor...

Are cineva idee cand se preconizeaza a se mai deschide ceva pe M0 in Ungaria? (pentru cei care poate nu stiu, desi putin probabil, M0 este centura Budapestei)...

Mii de multumiri anticipat!

ciprebbe

iunie - iulie 2013, 3 benzi pe sens dinspre Austria (inclusiv pe cele 2 poduri) si noul racord inspre M5.(dupa parerea mea la ce am vazut sapt trecuta acolo sunt la un grad de finalizare de peste 80-85%)
Cred ca pe sensul spre austria se va scoate parapetul actual de beton dintre benzi si se va marca ca 3 benzi/ sens+ banda de urgenta si atunci legatura M5-M1 se va face pe 3 benzi/ sens si 100km limita.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

user201

Quote from: ciprebbe on April 04, 2013, 10:59:10 AM
iunie - iulie 2013, 3 benzi pe sens dinspre Austria (inclusiv pe cele 2 poduri) si noul racord inspre M5.(dupa parerea mea la ce am vazut sapt trecuta acolo sunt la un grad de finalizare de peste 80-85%)
Cred ca pe sensul spre austria se va scoate parapetul actual de beton dintre benzi si se va marca ca 3 benzi/ sens+ banda de urgenta si atunci legatura M5-M1 se va face pe 3 benzi/ sens si 100km limita.

Good news!
E super porțiunea de 3+1, comparativ cu 2+0. Dacă e gata tot până la începutul lui Iulie e chiar fain.

davyl

Ce veste buna ciprebbe!!! Multumesc mult! Meriti pe deplin o bere!

Asta ar insemna ca trecerea pe langa Budapesta se va face super bine, fara problemele de rigoare. Macar si dinspre sensul dinspre Austria spre Romania! La venire ma grabesc intotdeauna. La intoarcere merg mult mai relaxat :).

ciprebbe

Cel mai mult ne va ajuta sa deschida tronsonul din M0 pana la  nodul nou cu M5, pozitionat mai in S de Budapesta. S-ar castiga si timp si s-ar scurta distanta cu 7-8 km.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

panda80

Eu am auzit ceva de august pentru M0, intr-adevar sunt foarte avansati insa nu prea se omoara cu lucrul. Totusi pe M0 va mai ramane o portiune de vreo 3-4km substandard, intre M7 si M1. Acum este limita de 80km/h acolo si asa va ramane pentru mult timp, nu au inceput inca ceva lucrari in zona aia.

ciprebbe

In zona aia nu e data nici o lopata si nici nu am vazut miscare sa fie. Totul se termina in capatul podului de peste drumul ce merge la Auchan(fostul Cora). Pana acolo e asfaltat , marcat, pus parapetul,tot... dupa e liniste totala, iar revenirea la vechiul M0 se face inainte de pod.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

mitsu

cezar-mario2012, felicitari pentru ampla documentare a autostrazilor bulgaresti! Buna treaba!

Morosanu

In sfarsit a aparut pe Google maps continuarea M3 pana la Or...
Politica distruge tot ce atinge.

user201

Lotul 1 Struma, cel cu deschiderea în Iunie se pare că evoluează bine. Câteva poze de pe SCC aici.

lautaxi

Mie personal mi-ar placea mult sa avem un Tulcea-Constanta-Varna-Burgas-Istambul dar se pare ca si pe autoritatile romane cat si pe cele bulgare  le intereseaza mai mult conexiunile spre vest singurul proiect sud-nord e din  Grecia-Sofia-Calafat-Lugoj-Oradea-Debrecen de aici spre Slovacia-Polonia-Lituania
Ceea ce nu inteleg e de ce nu se urca la Satu-mare de la Oradea....

Sargon1806

Quote from: lautaxi on April 09, 2013, 09:13:41 PM
Mie personal mi-ar placea mult sa avem un Tulcea-Constanta-Varna-Burgas-Istambul dar se pare ca si pe autoritatile romane cat si pe cele bulgare  le intereseaza mai mult conexiunile spre vest singurul proiect sud-nord e din  Grecia-Sofia-Calafat-Lugoj-Oradea-Debrecen de aici spre Slovacia-Polonia-Lituania
Ceea ce nu inteleg e de ce nu se urca la Satu-mare de la Oradea....

Nu spune de doua ori, ca poate face Sova o vizita prin Satu Mare...

ciprebbe

O alta lucrare incepe pe M0 (centura Budapesta) si se intinde pe aproape 7 ani....

QuoteAz M0 autóút déli szektorán a 11+650 - 23+200 km sz. között a meglévő 2*3 sávos autóút balpályájának rekonstrukció építése során lebonyolító mérnöki feladatok ellátása.
google traduce asa
Partea de sud a soselei de centura M0 11 + 650-23+ 200 km nr. între drumul existent cu două benzi * 3 reconstrucție a construcției orbita stânga efectuarea sarcinilor de inginerie.
Începeți 07/08/2013. Sfarsit 31/12/2020.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe