News:

.

Main Menu

Drumurile vecinilor Romaniei

Started by Cristi232, May 07, 2012, 03:49:55 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

ciprebbe

Quote from: laszlo.robert on July 25, 2018, 10:47:20 AM
Din ce știu eu da.Am ceva dubii la lotul oprit în 2015 Abony- Törökszentmiklós (centura Szolnok), început ca autostradă și degradat la DX ,acolo podul peste Tisa nu știu dacă va fi modificat sau executat dopa proiectul original ,era în stare destul de avansată.
Din ce stiu se face podul din proiectul initial, mare parte din tablier era deja in santier. Ii costa mult mai mult sa modifice decat sa il finalizeze cum era. In general la ei toate structurile se fac din start pt profil de A (chiar si cele care erau half profile).
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

ciprebbe

Am uitat de filmuletul acesta :) facut la o aterizare neprogramata pe BUD.

Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

cezar-mario2012

 De prin Bulgaria, A2 Hemus, lot Yablanitsa - Boaza:


tom_sawyer

Bulgaria își reformează vinieta. Drumurile cu gropi, scutite

Șoferii vor fi taxați în Bulgaria doar pe drumurile în stare corespunzătoare. La finele etapei de implementare a vinietei electronice, veniturile Bulgariei din taxa de drum le vor depăși pe cele ale României.

Peste 800 de milioane de euro vor fi generate anual de nou sistem de taxare a șoselelor din Bulgaria, potrivit agenției de presă bulgare Novinite.com. Agenția citează un răspuns scris din partea ministrului regional, Nikolay Nankov, în urma unei întrebări a deputatului BSP - Georgi Gikov. Acest răspuns vine în contextul în care de la data de 1 ianuarie 2019 Bulgaria va trece la un sistem electronic de viniete, similar cu cel al României, cu unele aspecte diferite însă.

Radio Bulgaria informează că mărimea taxei va varia cu tipul de drum. Pentru drumurile în stare proastă nu va fi plătită nicio taxă. Guvernul mai intenționează introducerea unei viniete de weekend, mai ieftină decât cea săptămânală. La finele lunii iulie sunt așteptate concluziile finale ale Băncii Mondiale care asistă  Bulgaria în proiect.

Veniturile anuale ar urma să varieze de la 661 milioane leva (peste 330 milioane euro) la 1,49 miliarde leva (750 milioane euro) din 2019. Sumele sunt mult peste cele obținute de Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere din România (CNAIR) situate la cel mult 250 de milioane de euro.

digi24.ro

cezar-mario2012

 Este vorba de traficul de peste 3,5 t. Mașinile sub 3,5 t vor fi taxate ca și până acum.

laszlo.robert

#2945
Motivele invocate de către BMW , pentru alegerea ca locație a orașului Debrecen pentru viitoarea fabrica de autovehicule sunt: Personalul calificat, aeroportul internațional, legătura directă pe autostradă cu westul Europei, legătura autostradala cu România ( Oradea)>M35/M4/A3 , pentru eventuală completare a forței de muncă și parcului logistic necesar activității.
Tot în acest context se are în vedere prioritizarea anumitor investiții în infrastructura :M47 -continuarea lui M35 după Berettyóújfalu în direcția Bekescsaba-Szeged,cît și lărgirea la 4 benzi a DN 4 intre Debrecen și Nyíregyháza.
Ca și concluzie:Ca să citez un ultra-clasic in viața ( și din păcate încă în funcție):Din cauza autostrăzii cresc salariile și pleacă investitorii !
Autostrada în sine nu creste salariile,ci crează oportunități și crește competitivitatea zonelor limitrofe.Salariile incep să crească după o anumită perioadă de timp, din cauza lipsei personalului calificat și  a atragerii acestuia spre noua investiție.Angajatorul beneficiind de costuri mai reduse de transport reușește să compenseze salariile.Investitiile de o anumită anvergura necesita o serie de alte investiții conexe și de conjunctură ,ce-a ce necesită o ulterioară dezvoltarea a rețelei de infrastructura, de care vor beneficia toți agenții economici  (și nu numai) aflați în zona respectivă care nu au legătură cu investiția propriu zisă.De acea autostradă înseamnă dezvoltarea și nu numai simplă creștere de salarii.
Infrastructura nu a gonit nici un investitor,poate doar greierii din capul unor "decidenți" ,numiți vremelnic și de cele mai multe ori fără calitate și cunoștințe necesare fișei postului pe care îl ocupă.De acea le urez :PESE(de)RIKE  MUTETI  CUIBUL ! (Cei din Ardeal știu cum grăiesc conaționalii care cunosc mai puțin limba română).

Allex

Drumul de ocolire al orașului Ungheni, dat în exploatare - Publika.md

https://www.publika.md/embed/5080915

QuoteLocuitorii din Ungheni pot răsufla uşuraţi. A fost dată în exploatare şoseaua de ocolire a oraşului. Asta înseamnă mai puţine ambuteiaje şi zgomot şi mai mult aer curat. Totodată, tronsonul cu o lungime de 7,7 kilometri a redus semnificativ legătura dintre Chișinău și frontiera Uniunii Europene.

Lucrările de reparaţie a drumului au început încă în anul 2014 şi urmau să se încheie în doi ani, însă au fost tărăgănate din mai multe motive. În tot acest timp, zilnic prin centrul Ungheniului circulau cel puţin 450 de maşini de mare tonaj.

Se bucură atât locuitorii din Ungheni, cât şi şoferii:

"E calitativ. Ca să vii din Ungheni prin partea asta înconjurai 4-5 kilometri".

"De la Chişinău e mai scurt tai aici 10-12 kilometri. Economiseşti drumul, e bine".

Acum, ambulanţele şi autospecialele vor ajunge mai repede la oameni care au nevoie de ajutor.

"Până acum treceam prin Ungheni şi înconjuram. Şi cam cât înconjuraţi? Aproximatix la 7 kilometri. - Cât timp vei economisi?- 20 de minute", a explicat Valerii Morari, şofer pe ambulanţă.

Premierul Pavel Filip susţine că la acest proiect s-a muncit mult împreună cu partenerii de dezvoltare. Iar în ultima perioadă l-a monitorizat personal pentru a fi realizat cu succes.

"Lucrările la acest drum au durat mult. A fost greu, au fost obstacole, au fost întârzieri. Astăzi ne bucurăm împreună de un rezultat frumos. La fel este şi drumul nostru spre UE: lung, complicat şi poate se pare că nu mergem bine, însă noi am ales acest drum aşa cum este. Pentru noi este singurul drum. Noi nu avem un drum de ocolire, noi mergem clar şi ferm pe acest drum spre UE", a declarat Pavel Filip.

Lucrările au costat peste 10 milioane de euro, dintre care mai mult de 8 milioane au fost oferiţi de Uniunea Europeană. Tronsonul include un drum cu două benzi cu sens unic și câteva conexe mai mici.

"Şoseau de centură a fost construită pentru voi cetăţeni ai Republicii Moldova. Va facilita comerţul şi businessul Sper eu că va face călătoria prin frumoasele ţinuturi moldoveneşti mult mai plăcută atât pentru cetăţeni ţării, cât şi pentru turişti. "


Drumul va facilita schimbul de bunuri și mărfuri, având în vedere că în regiune sunt circa o mie de întreprinderi agricole, inclusiv 40 în Zona Economică Liberă Ungheni.
"Asta-i ţara tuturor imposibilităţilor"

DN2 - E85 | Monitorizare A7 Autostrada Moldova

voicul

Aha, deci si in alte tari proiectul se face in 2 ani si dureaza 4. Credeam ca suntem unici in lume  :lol:

Stau sa ma intreb ce cauta steagul din Cehia acolo?

Allex

Probabil constructorul era din Republica Ceha? Nu am gasit informatii despre acesta pe nicaieri.
"Asta-i ţara tuturor imposibilităţilor"

DN2 - E85 | Monitorizare A7 Autostrada Moldova

cezar-mario2012

 De prin Bulgaria, A3 Struma, lot 3.1 ocolitoarea Blagoevgrad:


TibiV

Arata spectaculos, dar mai au foarte mult de lucru.

Nu inteleg un lucru....
La 01.20 ce au descoperit? Atlandida? Ca este asa de vreo 2 ani...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

danutzu_1069

@Tibi, nu e chiar Atlantida ci un sit istoric, o asezare Romană.... si se pare ca nu primeste asa usor ok arheologic pe zona aia....
Oricum nu e graba, bucata e scurta, pana la urmatorul nod...

dr4qul4

Posibil sa nu primeasca deloc OK pe zona aceea si sa fie nevoiti sa mute traseul. Nu pare o simpla asezare, avem cladiri imense acolo.
Dar fiind vorba de Bulgaria, se poate rezolva usor cu aprobarile, chiar si in asemenea cazuri.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

TibiV

Quote from: dr4qul4 on August 06, 2018, 09:59:14 AM
Posibil sa nu primeasca deloc OK pe zona aceea si sa fie nevoiti sa mute traseul. Nu pare o simpla asezare, avem cladiri imense acolo.
Posibil sa ai dreptate.
Dar in cazul asta tot ce au lucrat pana 02.10 sunt banii aruncati....
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

HVMihnea

#2954
A3 este inchisa langa Pernik(vreo 20 de km parca am mers pe un drum secundar, deci cam o ora). Asa era si in aprilie, si luna aceasta. (Waze-ul nu stie!). Uneori lasa doar camioanele sa treaca, uneori pe nimeni. Stie cineva ce probleme sunt acolo?