News:

.

Main Menu

Drumurile vecinilor Romaniei

Started by Cristi232, May 07, 2012, 03:49:55 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 4 Guests are viewing this topic.

danutzu_1069


cezar-mario2012

 Prima etapă va fi taxarea electronică, vignietă pentru vehiculele sub 3,5 t și taxarea pe kilometru și normă de poluare pentru vehiculele peste 3,5 t, apoi urmează taxarea autostrăzilor. Prima etapă se va aplica pentru A și DN, posibil să se aplice cu 2019. Nu se spune nimic despre renunțarea la vignietă în cazul taxări autostrăzilor.

Earthchild

#2927
Cand se va introduce taxarea universala pe autostrada ar trebui desfiintata vigneta. Altfel, cei care circula pe autostrazi (si vor fi multi, in special transportul rutier) vor fi taxati de doua ori.

cezar-mario2012

 Dacă te referi la transportul de marfă, nu este nicio problema, oricum se fa face taxarea funcție de distanța parcursă, plus norma de poluare, indiferent dacă mergi pe A sau pe DN. 

cezar-mario2012

 De prin Serbia, autostrada Nis - Dimitrovgrad, lot STANIČENJE - SARLAH:


voicul

Autostrada de 7.140 de kilometri lungime care va înconjura Marea Neagră. Rusia a anunţat că va fi gata în 2020

Ruşii au anunţat că vor demara în acest an lucrările de construcţie a porţiunilor de autostradă de pe teritoriul lor (Krasnodar-Rostov pe Don şi Nalcik-Vladikavkaz-graniţa cu Georgia). Oficialii ruşi au comunicat că este aşteptată şi implicarea Uniunii Europene pentru porţiunile din România, Bulgaria şi Republica Moldova. Teoretic, totul ar putea fi gata în 2020. Informaţiile publicate recent pe site-ul oficial al Asociaţiei Mondiale a Autostrăzilor acreditează ideea că Rusia a iniţiat oficial implementarea proiectului cunoscut sub numele de Drumul de Centură al Mării Negre (Black Sea Ring Project). Proiectul a fost lansat în dezbatere în 2006, la summitul Organizaţiei de Cooperare Economică la Marea Neagră (OCEMN), fiind aprobat de toate statele membre la întâlnirea de la Istanbul (2011), după care a fost trecut pe linie moartă din cauza adâncirii crizei mondiale. După cum este prevăzut în documentaţia aprobată de OCEMN, proiectul implică realizarea unui sistem de autostrăzi cu patru benzi de circulaţie, prin care se vor lega ţările din jurul Mării Negre şi care va avea o lungime totală de aproximativ 7.140 km. Ţările semnatare ale convenţiei sunt Turcia, Georgia, Federaţia Rusă, Ucraina, Republica Moldova, România, Grecia şi Bulgaria. În acelaşi timp, la proiect s-au alăturat şi Armenia, Azerbaijan, Albania şi Serbia, care vor fi conectate la această magistrală prin rute suplimentare. Autostrada inelară ar urma să realizeze conexiunea dintre câteva oraşe importante, precum Istanbul şi Edirne din Turcia, Batumi şi Poti din Georgia, Novorossiysk, Rostov-pe-Don şi Taganrog din Federaţia Rusă, Mariupol, Melitopol şi Odesa din Ucraina, Chişinău din Republica Moldova, Iaşi şi Bucureşti din România, Haskovo din Bulgaria, Komotini şi Alexandroupolis în Grecia. În România ar urma să meargă (cale de 420 de kilometri) pe traseul: frontiera cu Republica Moldova-Huşi-Bârlad-Tecuci-Focşani-Buzău-Bucureşti-Giurgiu (cu un ,,apendice" Huşi-Vaslui-Iaşi). De la Giurgiu sunt două două variante: prima către Istanbul şi până la Soci (via Georgia), a doua către Sofia şi apoi către Grecia, Albania şi Serbia.

Restul pe: adev.ro/pbolsy

danutzu_1069

Abureala....
Ce sa fie gata pana in 2020??
Nici nu merita postat....

cezar-mario2012

#2932
De prin Bulgaria, A3 Struna, lot Kresna - Sandarsky:

Link

Earthchild

#2933
Vreo 120 km prin Bulgaria, de la Blagoevgrad pana spre Iablanita.


cezar-mario2012

 De prin Serbia, autostrada Nis -Dimitrovgrad, lot BANCAREVO - CRVENA REKA:



... și autostrada A1, lot Predejane - Tsarichina Dolina:


laszlo.robert

#2935
Ungaria:A fost lansată licitația pentru elaborarea SF,obținerea tuturor acordurilor (AM, urbanism,etc), elaborarea PT și obținerea AC la ultimul lot rămas nepregătit din M 4 Püspökladány- Berettyóújfalu.
Din caietul de sarcini: Lungime 29,9 km, Profil Dx cu Vmax 110 km/h .
Lățime carosabil 20 m:2x2 cu benzi de 3,5 m, separator median de 3 m  , acostament de 1,5 m asfaltat +1,5 m  criblură.
Structurile trebuie proiectate în așa fel să permită o viitoare lărgire la profil de autostradă.
Celălalt tronson dintre Püspökladány și Törökszentmiklós a fost deja licitat(tot SF,AM,PT și AC) ,cistigatorul  va fi desemnat
in decembrie 2018

voicul

Toate sectiunile de DX de pe M4 permit upgrade la profil de A?

laszlo.robert

#2937
Din ce știu eu da.Am ceva dubii la lotul oprit în 2015 Abony- Törökszentmiklós (centura Szolnok), început ca autostradă și degradat la DX ,acolo podul peste Tisa nu știu dacă va fi modificat sau executat dopa proiectul original ,era în stare destul de avansată.
Asta cu lărgire la autostradă este o idee foarte îndepărtată,va rămâne Dx zeci de ani.Odata cu diversificarea coridoarelor spre România :M5+M44,M3+ M49+M 0 ,bucata lipsa nord-vest, traficul nu va ajunge 50000 vehicule/zi,iar pină la această valoare DX face față cu brio, eventual Budapesta-Szolnok dar și acolo odată cu viitoarea lărgire a lui DN 405 intre M4 și M5 va diviza traficul mai ales cel local de cel de tranzit.De exemplu pe M 43 avem medii de 12000 pe zi cu virfuri stagionale de 20000.

marinul

De portiunea Miskolc- granita Slovacia, ce se mai aude? In primavara cand am trecut pe acolo parea ca se fac studii de teren

laszlo.robert

#2939
Ordinul de începere a fost dat la sfârșitul lui martie pe cele trei loturi din M 30 constructorii desemnați :Strabag,Colas sí Duna Aszfalt.In data de 8 iunie guvernul Ungariei a cerut să i se prezinte graficului de lucru pe toate cele trei loturi.Termen de finalizare sfirsit 2021.