News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Drumurile vecinilor Romaniei

Started by Cristi232, May 07, 2012, 03:49:55 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

cezar-mario2012

 Autostrada  Surcin - Obrenovac, Serbia:


AFC

^ @cezar mario. Am fost acum o saptamana la Sofia si am vazut ceva interesant. La capatul A2, directia spre Pleven, lucrau in continuare cu ceva utilaje la terasament. Sigur nu e o lucrare de intretinere ci de constructie in toata regula.
Stii sa se fi apucat de tronsonul spre Pleven?
"Intr-o epoca de minciuna universala, sa spui adevarul este deja un act revolutionar" - George Orwell

cezar-mario2012

  De cam o lună au început lucrările pe lotul Yablanitsa - Boaza de 9 km și drum de legătură cu I-4 (Sofia - Varna). Petru cei care merg spre Grecia via Sofia acest lot nu are nici o importanță, numai dacă mergi și via Veliko Tarnovo. Alt lot avansat este Belokopitovo - Targovishte de 16 km, pentru acesta constructorul a fost desemnat, dar a fost contestat. Din noiembrie de când a fost depusă contestația nu s- a mai auzit nimic. Pentru loturile ce au importanță pentru noi este încă liniște. Se fac analize de traseu și pentru reducerea costurilor de execuție. Pentru A8 Ruse - Veliko Tarnovo a fost ales traseul și acum se analizează impactul asupra mediului.

Zona de capăt a A2 Hemus (Yablanitsa):

 

Și o scurtă filmare cu decopertările de pe acest lot:

 

cezar-mario2012

  Autostrada Nis - Dimitrovgrad:




Dan_s

Vai, ce "incostiente" sunt autoritatile astea sa permita circulatia pe un tronson de autostrada care nu are panselutele plantate, cred ca nu au nici apa la WC, nu mai zic de garduri sau drumuri de intretinere. :lol: Din drona de fapt am constatat ca si asfaltul este ca "gresia din baie". >:(

Dominik

Impecabil se lucreaza in Serbia !
You're in Steelers Country

pentium10

Ungaria

2018 opening:
M30: SK/HU border (Tornyosnemeti) – Tornyosnemeti 1.7km (June 2016 to 16th January 2018) – ? – map
8: Varpalota-West – Varpalota-East 9.4km (2014 to 9th March 2018) – ? – map
M25: Eger-South – Andornaktalya 4km (June 2017 to Fall 2018) – ? – map
M4: Berettyoujfalu (M35) – Berettyoujfalu-North 4km (July 2016 to Late 2018) – ? – map
M35: Debrecen-Airport – Berettyoujfalu (M4) 20.2km (July 2016 to Late 2018) – ? – map
M70: east of Tornyiszentmiklos – north of Csörnyeföld 5.0km (Fall 2017 to Late 2018) [2nd c/w] – ? – map
M70: south of Csörnyeföld – north of Letenye 5.5km (Fall 2017 to Late 2018) [2nd c/w] – ? – map

2019 opening:

M4: Üllo – Cegled 44.4km (April 2017 to Summer 2019) – ? – map
M4: Cegled – Abony 17.6km (March 2018 to Winter 2019) – ? – map
M44: Tiszakürt – Kondoros 62km (December 2016 to Summer 2019) – ? – map
M2: north of Vac-South – north of Dunakeszi/Fot 16km (May 2017 to 2019) – ? – map
67: south of Somogybabod – north of Kaposfüred 33.2km (Fall 2017 to Fall 2019) – ? – map

2020 opening:

M15: SK/HU border (Rajka) – Level (M1) 14km (February 2018 to March 2020) [2nd c/w] – ? – map
M4: Berettyoujfalu – HU/RO border (Nagykereki) 26.5km (July 2017 to Early 2020) – ? – map
M25: Andornaktalya – Füzesabony 15km (March 2018 to Summer 2020) – ? – map
M4: Abony – Törökszentmiklos 28.9km (October 2013 to 2020) – projectmap
M76: Keszthely – Hollad (M7) 8.6km (February 2018 to 2020) – ? – map
M85: Sopron-North – Farad 57.5km (March 2018 to December 2020) – ? – map

2021 opening:

M44: Kondoros – Bekescsaba 18km (Early 2018 to January 2021) – ? – map
M8: AT/HU border (Szentgotthard) – Körmend-North 29km (March 2018 to Early 2021) [1st c/w] – ? – map
M30: Tornyosnemeti – Miskolc-East 56.7km (March 2018 to August 2021) – ? – map

2022 opening:

83: Györ-Menfocsanak (M1) – Papa-North 36km (October 2017 to Summer 2022) – ? – map
Waze advocate, Google Developer Expert, In Mures

voicul

#2812
+1 pentru organizare.

Deci noroc ca H are proiecte in E, adica o sa duca RO mai aproape de EU (M4, M44, M35).

Vad ca M35 o sa se termine in 42.

La fel de interesant ca M4 nu are legatura cu 47 (sau doar nu e pe OSM?)
Cred ca lipseste pe OSM ca M4 nu are nici o iesire pana in RO.

laszlo.robert

In total 513,2 km din care 24,5 extensie de la half profile la full profile (M15 sí M70)..Half  profile M 8 -29 km
Bucățica din M30 de lîngă granita cu SK  1,7 km sí Centura de la Várpalota sunt deschise circulației.

laszlo.robert

O știre din Serbia: Avind in vedere că proiectul transfrontalier al autostrăzii Belgrad - Timișoara a fost îngropat înainte să se nască , vecinii sud-vestici nu se lasă și au decis construirea unei autostrăzi intre Belgrad și Vidin (Bg). Din păcate este o știre proasta pentru noi, această investiție va fi în defavoarea lui A 6.
Pină suflam noi in ciorbă să se răcească vine altul și o maninca.

liviu

Nu știu de unde ai informația, dar dacă este adevărată și, mai ales, este pusă în practică, devine inutil podul de la Calafat-Vidin, peste Dunăre.
Îi dăm foc cum au făcut romanii cu cel de la Drobeta sau îl lăsăm să se colmateze ca și cel de la Sucidava.
Și pe pagina aceasta vă recomand să scrie numai tanti Merkel, care are punguța cu doi bani.
Prietenii știu de ce.
Traficul urmează autostrada.

danutzu_1069

Ba podul de la Calafat ramane in carti. A6 devine nonsens, daca Serbia intra in UE.
Pentru SV Romaniei, este ok.

pasadia

Stirea legata de o legatura directa intre Belgrad si podul de la Vidin este de aici.

Nu se precizeaza daca va fi autostrada sau alta forma, nici nu e precizat vreun oricont de timp rezonabil (2 ani jumatate e efectiv o promisiune mincinoasa, caci nu or fi ocoliti sarbii de astfel de politicieni). Insa perspectiva unui asemenea drum nu e rea pentru tranzitul intre Bucuresti / Constanta si nordul Balcanilor si al Italiei.

voicul

Serbia va intra in UE inainte sa se termine A1.

Aaaa, stai ca nu are nici o legatura.
Bine: Serbia va intra in UE inainte SI sa re-inceapa lucrari la A6.

laszlo.robert

#2819
Podul de la  Calafat nu devine inutil. Mai degrabă A 6 intre Lugoj și  Calafat.Ruta Constanta-Bucuresti- Calafat- Belgrad- Zagreb- Ljubljana -Trieste  , ar deveni cea mai scurta între Marea Neagră și Adriatică și  odată cu intrarea Serbiei in UE și cea a mai rapidă.