News:

.

Main Menu

Drumurile vecinilor Romaniei

Started by Cristi232, May 07, 2012, 03:49:55 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

cezar-mario2012

#2790
  ^Acest tronson este doar o bucata din lot 3,1 de circa 7 km, mai sunt de construit încă circa 6 km, dar nu au încă AC. Secțiunile nu sunt una în continuarea celeilalte, între ele este secțiunea de circa 4,5 km care cuprinde tunelul Zheleznitsa de 2,1 km și două viaducte. Tunelul și secțiunile adiacente sunt în licitație, azi ar trebuii deschise ofertele și se licitează separat, tunel, portal și viaduct nordic, portal sudic și pod. Secțiunile ce acum sunt în construcție, din lot 3.1, au descărcări proprii cu conectare de DN.
  După defileu mai este în construcție lot 3,3 Kresna - Sandarsky, lot de circa 24 km care ar pute fi terminat anul acesta. Pentru lotul 3,2 încă sunt discuți pentru varianta optimă și se speră ca până la sfârșitul acestui an să înceapă licitația.   

Nod Sandarsky lot 3,3:



voicul


ciprebbe

Au inceput si vecinii Austrieci sa trimita felicitarile pentru viteza direct acasa in Ro, PV tradus in romana si OP gata completat cu datele lor, tu doar sa iti treci IBAN-ul si sa il predai la banca :))
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

dumbravaandrei

Cand te uiti la Bulgari si la Sarbi, constati ca la noi constructia de A e pistol cu capse. Ne miram de ce face UMB la Soimus ca sapa 1km de deal, dar astia au cocotat autostrada la naiba in praznic.
Ce sa mai... ne meritam soarta...
Ui ce curate sunt santierele la ei...

infraAdi_ro

In toate tarile normale la cap se construieste,modernizeaza masiv autostrazi,poduri,centuri rutiere,se largeste autostrada existenta sau drumul national existent...In Germania de ex am fost recent si se lucreza la A8 aproape de Ulm la "indulcirea" pantei longitudinale,adica unde este deal se excaveaza si unde este vale se fac alte viaducte si se pune umplutura astfel incat autostrada va fi aproape dreapta pe longitudinala.
In Ungaria se fac autostrazi,in Slovacia se lucreaza,in Polonia unde lucrez acum, e plin de santiere in lucru si se deschid altele...momentan lucrez la modernizarea unui drum national la profil de autostrada.E o lucrare mare,noduri rutiere,viaducte,pasaje,ecoducte,umpluturi si excavatii  de 8 -10m ...o sa pun si poze cat de curand dar ca momentan e -20 de grade de cateva zile si nu se prea lucreaza.Plus ca se mai construiesc autostrazi noi de la granita cu Slovacia in zona Nowy Targ spre Cracovia,am vazut ca lucreaza Astaldi(are si ceva tunel de 8 km) si Salini cu niste viaducte foarte mari si lungi.
Concluzie: In orice tara se pune accent pe investitii....doar la noi sunt sau se "cauta" tot felul de probleme si prea putin se lucreaza.
Romania are un viitor doar daca are prezent!

laszlo.robert

Atenție colegi.Cine circulă prin Ungaria săptămâna viitoare, încep lucrările pentru refacerea covorului asfaltic pe M1 începând de luni între km 43-50 pe ambele sensuri.Se va lucra numai de zi și se așteaptă grave perturbări a traficului.
Ieri 07/03 a fost dat ordinul de începere a lucrărilor cu asezarea pietrei de temelie pentru 4 loturi din Dx-M85 între Csorna sí Sopron în lungime de 57 km.Lotul dintre Sopron și granita Hu/A care cuprinde și un tunel de 700 m este în pregătire pentru licitație.Cele 4 loturi au termen de finalizare sfirsit 2020.

Dominik

Pe M1 sunt portiuni execrabile intre Budapesta - Tatabánya si o portiune dupa, cu foarte multe denivelari si gropi de cativa ani buni...era si timupul sa se apuce de covorul asfaltic, sper sa-l refaca tot, nu doar 7 km
You're in Steelers Country

cezar-mario2012

 Stadiul construcției la Centura Gabrovo lot 3 și 4:


Ciprianul

.Am fost azi pt M1 intre Budapesta si Gyor si pot sa spun ca e destul de greu. Se fac lucrari de asfaltare si se circula destul de greu.
Romania....o tara unde toti dar absolut toti pot face un ban...egal CUM dar fac.

Dominik

Eu te inteleg ce spui de trafic, dar e varza portiunea aia, trebuia refacuta, de aia s-au si apucat sa lucreze la ea...
You're in Steelers Country

afreddyapp

Aveti vreo informatie,cat dureaza lucrarile pe portiunea Budapesta-Győr?

Allex

Pentru intreaga distanta ar trebui vreo 2-3 ani. A fost greu si pe Brno-Praga cat s-a lucrat (vreo 2 ani cel putin), dar stiti si voi cum se circula inainte pe aceasta portiune. La ultima trecere mai erau foarte putine zone cu dale din beton vechi si un singur "pozor". A fost greu dar rezultatul e pe masura. Speram sa fie la fel si pe M1, desi traficul e mult mai mare aici.
"Asta-i ţara tuturor imposibilităţilor"

DN2 - E85 | Monitorizare A7 Autostrada Moldova

voicul

Pe Brno - Praga am impresia ca au lucrat si la fundatie / au cam refacut autostrada.

Pe M1 din ce am inteles e doar covorul asfaltic. Asta nu ar trebuie sa tina prea mult.
Pe de alta parte eu stiam de un plan de largire la 3 benzi pe acea sectiune. Asta ar tine ceva timp, dar nu stiu daca se face acum.

Ciprianul

Nu parea sa se faca asa ceva. Doar lucrari de slefuire unde sunt gropi sau chiar unde e uzat rau asfaltul.
Romania....o tara unde toti dar absolut toti pot face un ban...egal CUM dar fac.

cezar-mario2012

 Autostrada Obrenovac - Ljig, Serbia: