News:

.

Main Menu

Drumurile vecinilor Romaniei

Started by Cristi232, May 07, 2012, 03:49:55 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

__dir

@cezar-mario2012, care e termenul pentru Lotul 3.3 Kresna - Sandanski?
multumesc

cezar-mario2012

 Termenul de finalizare este pentru Septembrie 2018, dar la cum se lucrează posibil să fie deschis mai devreme. Chiar cred că o să deschidă cei zece kilometri dintre Kresna și nodul de la Mikrevo mai devreme, poate până la sfârșitul anului, dar nu știu încă cum o să facă legătura cu DN-ul.Terasamentul dinte Kresna și Mikrevo este pregătit pentru asfaltare, șanțurile de scurgere sunt făcute, se mai lucra la drenajul central, iar piloni pentru primul pod peste Kresna sunt gata, iar podul este în diferite etape de execuție, cam în două luni este gata, iar nodul este aproape gata.

pentium10

acuma cateva zile am postat de pe satelitul Sentinel-2 se vede
si ieri am fost in zona si se lucreaza foarte sustinut, urmeaza sa astearna primul strat de asfalt foarte curent, cel putin pt prima faza.

Quote from: pentium10 on July 02, 2017, 08:20:42 PM
continuarea M35 Ungaria, si drumul de legatura la aeroport Debrecen
ritmul e sustinut, si s-ar putea sa fie sanse sa deschida o bucata din continuarea M35 + drumul de legatura chiar anul acesta.



link
Waze advocate, Google Developer Expert, In Mures

ddfab

din pacate, am visat frumos pe topical A1... ma vad nevoit sa ma mut pe topical acesta... >:(
vecinii sarbi, mai au vreo 25 de kilometri si vor inchide A1 al lor, pana la granita cu Macedonia. se lucreaza pe toata bucata ramasa nefinalizata, cu viaductele la nivel de placa turnata( majoritatea lor), consolidari de versanti, etc. nu stiu stadiul la tunelele de pe traseu. functie de acestea, nu cred ca le trebuie mai mult de 2 ani sa termine legatura.
cam asa arata versantii consolidati.



lucrari la versanti abrupti. va las pe voi sa descoperiti cate utilaje sunt la lucru si pe unde... :D







pe acest tablou am reusit sa descifrez doar anul 2010, anul 2013 si probabil, executie 720 zile. daca ce am citit este real, se pare ca si aici sunt intarzieri mari, DAR... la ei se lucreaza, desi nu sunt in UE( deci pe banutii lor, ca sa citez in classic in viata) si se vede luminita de la capatul tunelului, pe cand la noi, rezilieri peste rezilieri, nici o viziune, doar bla-bla-uri, incompetenta, prostie, rea-vointa, cum vreti voi sa-i spuneti... :bash:
poate cineva intelege mai bine ce scrie pe panou si ne completeaza.


una peste alta, sarbii stau mult mai bine ca noi la infrastructura, cu un numar comparabil de kilometri de autostrada, dar la o suprafata mult mai mica.

ddfab

in Macedonia, situatia se schimba putin. mai au vreo 50-60 km de finalizat, ca sa inchida culoarul pana in Grecia, dar au multe portiuni de autostrada in reabilitare, cu restrictii multe, sau portiuni vechi, cu asfaltul foarte denivelat, ce te obliga sa mergi cu viteza redusa si atentie sporita, mai ales pe sensul Grecia-Serbia. sensul Serbia Grecia este mai fluid, reabilitat complet intre granita sarba si Skopje si destul de bun pana la Negotino, dupa care urmeaza portiunile in lucru, cu devieri pe alte drumuri, DAR si aici se lucreaza, viaducte terminate, multe portiuni ce sunt vizibile din DN in stadii foarte avansate.























una peste alta si la macedoneni se vede luminita de la capatul tunelului, pe cand la noi...
la reabilitarea A1 mecedonean, numita cu mandrie locala, autostrada Alexandru Macedon, peste tot sunt panouri informative ca se realizeaza si cu fonduri de la UE. bine ca profita de ele, bravo lor!

laszlo.robert

In baza a actualei retele de.autostrazi/Dx si la contractele aflate in derulare ,la sfirsitul anului 2020 Ungaria va avea urmatoarele legaturi de drumuri de mare viteza cu vecinii ei:
Cu granitele lungi cite doua legaturi.
    A:M1,85
    Sk:M15,30
    Ro:M4,43
    Hr:M6,7
Si cite o legatura cu vecinii cu care are granite mai scurte:
    Ua:M3
    Srb:M5
    Slo :M70

Toate cele enumerate vor atinge frontierele si cele half profile (M15,70) vor fi finalizate la standard 2x2


Din pacate unica legatura a Romaniei cu vecinii sai la nivel de autostrada va fi cu Ungaria cu cele doua puncte mai sus amintite dupa ce autostrada/legatura cu Serbia (Timisoara-Belgrad) a fost abandonata.Legatura cu Rep.Moldova (A8) nu poate fii atinsa pina in 2020 mai ales si din lipsa de strategie, interes din partea Moldovei.
Legaturile cu Ucraina si Bulgaria nu sunt in plan nici macar in termen mediu 2020-2025 ☹

dumbravaandrei

Sa nu ne facem sperante cu legatura la Bors in 2020  :(

north

#2542
Iată că a mai trecut un an... Așadar,
situația la 12 iulie 2016:

situația la 29 iulie 2017:

și cu voia dumneavoastră o scurtă analiză:

În cele 13 țări vecine analizate (HU, SK, CZ, BG, SR, AT, BA, XK, HR, AL, MK, MN, SI) au fost deschiși în această perioadă 191 km de autostradă și drumuri similare, și a fost inaugurată construcția a 313 km de autostradă și drumuri similare.
De departe cea mai dinamică țară din regiune a fost în această perioadă Ungaria. Deși au fost deschiși traficului în această perioadă doar 33 km din autostrada M86 dintre Győr și Szombathely, au fost însă inaugurate șantiere pentru 179 (!) km de autostradă (adică 57% din lungimea corespunzătoare celor 13 țări), mare parte dintre ele cu importanță pentru România, astfel:
•   26 km din autostrada M35 la sud de Debrecen înspre Berettyóújfalu și în continuare încă 27 km din autostrada vest - est M4 până la frontiera cu România la nord de Borș;
•   Alți 44 de km din autostrada M4, în vecinătatea capitalei Budapesta, mai precis între Üllo și Cegled;
•   62 km ai drumului expres dinspre autostrada M5 înspre Békéscsaba, în direcția orașului Chișineu Criș de pe DN 79 Oradea – Arad;
•   Încheiem lista cu lărgirea la profil 2x2 ai autostrăzii M2 la nord de Budapesta (până la Vac) și cu un scurt tronson (de 4 km) din drumul expres M25 la sud de Eger.
Slovacia a finalizat doar 8 km din drumul expres R2 la est de Zvolen, însă a inaugurat construcția a 60 km de autostradă și drum expres, respectiv:
•   14 km din autostrada D1 între Budimir și Bidovce (în nord-estul orașului Kosice);
•   6 km din autostrada D3 în nordul țării, la nord de Čadca;
•   23 km din autostrada D4, constând în fapt în centura de sud a capitalei Bratislava, în fapt continuarea autostrăzii dinspre Austria până în autostrada D1 spre est;
•   17 km din drumul expres R7, în fapt o radială dinspre Bratislava înspre sud-est.
Cehia a inaugurat ultimii 12 km de autostradă ce lipseau din legătura dintre Praga și Dresda, și a început construcția a 26 km de autostradă, mai precis:
•   12 km din autostrada D48 între Rybi și Rychaltice, aproximativ în nordul orașului Příbor;
•   dublarea la profil 2x2 a 11 km din viitoarea autostradă D3 între Sevetin și Borek, la nord de České Budějovice;
•   4 km din autostrada D7 (transformată din drum național), în vestul orașului Postoloprty.
Bulgaria a inaugurat 7 km de autostradă urbană în nord-estul Sofiei, și a început construcția a 24 km din autostrada Struma, la sud de Kresna (cea mai dificilă porțiune rămânând încă pe planșetă).
Serbia a inaugurat nu mai puțin de 47 km de autostradă (în fapt cel mai mult dintre cele 13 țări analizate), fiind vorba de 40 km din autostrada A2 la sud de Belgrad înspre Čačak, și 7 km din drumul expres B24, în fapt o viitoare legătură rutieră rapidă a orașului Kragujevac la autostrada A1.
În Austria a fost finalizat în profil plin autostradal tunelul Spering de pe autostrada A9 ce leagă orașele Linz și Graz, și a început construcția a încă 6 km din drumul expres S36 în zona orașului Unzmarkt (la nord-vest de Graz).
În Bosnia și Herzegovina au fost deschiși traficului 35 km de autostradă între Prnjavor și Johovac, în fapt pe pe șoseaua ce va lega orașul Doboj de Banja Luka și Zagreb.
În Kosovo au fost inaugurați 30 km de autostradă, respectiv 20 km din autostrada R6 ce merge înspre sud de la Priština înspre Skopje, și 10 km din viitoarea autostradă dinspre Priština înspre Muntenegru.
Croatia se laudă cu doar 11 km de autostradă inaugurați, respectiv derivația D10 în zona Gradec – Krizevci, practic o rută ce pe termen foarte lung va asigura legătura între Zagreb și orașul Kaposvár.
Privind Albania, Macedonia, Muntenegru și Slovenia, se remarcă că nu s-au inaugurat autostrăzi și nici nu au fost deschise noi șantiere de autostradă. În mod aparte, în Albania au fost oprite lucrările (prin rezilierea contractului) pe un tronson de 22 km din autostrada M2, în fapt centura orașului Fier – acesta fiind astfel singurul alt caz similar cu cel al celor 60 km din autostrada A3 dintre Borș și Suplacu de Barcău din România.
Reamintim că în aceeași perioadă România a deschis traficului 15 km de autostradă (A1 între Margina și Dumbrava), a redeschis traficului cei 22 km din A1 dintre Săliște și Cunța (situație unică în zonă), a inaugurat construcția a 48 de km de autostradă între Câmpia Turzii și aeroportul Târgu Mureș, și a oprit construcția a 60 km de autostradă între Suplacu de Barcău și Borș.
Două drumuri paralele nu formează neapărat o autostradă.
Atlanta freeways at night * Vordhosbn * Centură * Autobahn * Happy cycling

SB76UFO

Quote from: Dominik on July 17, 2017, 09:52:31 AM
M85 ar fi o alternativa buna pt descongestionarea traficului Gyor-Viena, dar pana sa ajungi la Gyor, ungurii ar trebui sa repare sau sa toarne strat nou de asfalt pe M1 Budapesta-Gyor ca de niste ani de zile e prapad, e cea mai proasta portiune din toate autostrazile lor !
Ce intelegeti prin proasta? gropi , lipsa marcaje/parapeti?
La ce culoare s-ar incadra conform hartii calitatii drumurilor?
"Prostia este eternă și invincibilă"

pasadia

Verde. E "proastă" pentru că e aglomerată și nu poate merge românul cu 160km/h.

Dominik

E o portiune destul de lunga cu denivelari accentuate si gropi
You're in Steelers Country

laszlo.robert

In data de 12/07/2017 sa dat ordinul de incepere a lucrarilor :largirea la 2x2 pe M70,asa numit "drum al mortii".Din totalul de 20 de km din legatura dintre M7 si granita Hu/Slo 10,km sunt deja la nivel de autostrada.Lucrarile vor fi executate de catre Colas si au termen de finalizare 08/2018 adica 13 luni.Vor fi executate cite doua parcari simple si doua parcari complexe .1+1 pe ambele sensuri.

pentium10

#2547
am facut pentru SSC Ungaria comparatii slider cu M44, care le pun si aici.



2017 Mai 15 vs Aug 3

Kondoros
click aici https://cdn.knightlab.com/libs/juxtapose/latest/embed/index.html?uid=df32cbbe-7901-11e7-b5f8-0edaf8f81e27



Tiszakurt
click aici https://cdn.knightlab.com/libs/juxtapose/latest/embed/index.html?uid=28aa690e-7903-11e7-b5f8-0edaf8f81e27



pentru curiosi este si M35 unde lucrarile au avansat foarte mult si nu e prea vizibil din satelit diferente https://cdn.knightlab.com/libs/juxtapose/latest/embed/index.html?uid=461e83f4-6192-11e7-b2ae-0edaf8f81e27
Waze advocate, Google Developer Expert, In Mures

cezar-mario2012

  Autostrada Nis - Dimitrovgrad, secțiunea ocolitoarea Dimitrovgrad:




cezar-mario2012

  Lucrările la A3 Struma, secțiunea Kresna - Sandarsky au mai avansat:

- începutul lotului(Kresna):




- parcarea:


- primul pod peste râul Kresna:




- nod Mikrevo:


- între Mikrevo și nod Sandarsky:




- nod Sandarsky:




- între nod Sandarsky și râul Bozhdovska:




-pod peste râul Bozhdovska:


- arheologie:


- capătul lotului (Sandarsky):


Mai multe poze la acest link: http://ks33.eu/2017/08/03/amstruma33/