News:

.

Main Menu

Drumurile vecinilor Romaniei

Started by Cristi232, May 07, 2012, 03:49:55 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

user201

Parcă de la Gyula la Bekescsaba există deja un DX, deci la început de 2020 ar avea 3 legături pe drumuri rapide spre România, până aproape la graniță sau chiar cu punct de trecere a frontierei cu tot. Mă refer la M44, M35 și M43. 

Dominik

Intre Gyula si Bekescsaba nu e DX inca, dar face parte din traseul viitorului DX M44 care va lega Gyula de Kecskemét
You're in Steelers Country


Dominik

E imperativ necesar sa se inceapa licitatiile pt Bors-Suplacu de Barcau si Suplacu de Barcau-Mihaiesti !!!
You're in Steelers Country


north

Quote from: Dominik on July 08, 2017, 02:54:41 PM
Intre Gyula si Bekescsaba nu e DX inca, dar face parte din traseul viitorului DX M44 care va lega Gyula de Kecskemét

Ăsta cam miroase a DX totuși :)

Quote from: Dominik on July 07, 2017, 05:52:47 PM
Pai dupa ce va fi gata M44 cei din Chisineu-Cris, Salonta sau chiar Oradea pot ajunge mai repede la Budapesta decat peste M35-M3

Aici ai spus ceva foarte interesant, la care nu mă gândisem. Pentru cineva care pleacă din centru Oradea spre vest de Budapesta, harta așa arată acum:



Odată finalizate tronsoanele M35, M4, M44 aflate în discuție, și în plus presupunând că se va fi realizat și tronsonul A3 din DN 19 în frontieră, respectiv Biharia - "Borș" (mai exact Santăul Mare / Nagykereky), dar și bucățile M4 Cegléd - Abony și Abony - Törökszentmiklós, însă, pe de altă parte, și racordul M44-ului actualmente în construcție cu M5, via bucățile lipsă din M44 și M8, și luând ca punct de referință intersecția M5xM0 (relevant pentru cei ce călătoresc la vest de Budapesta) atunci am avea următoarele rute pentru Oradea (le listez în ordinea timpului prognozat de conducere cu mașina mică... după niște presupuneri făcute privind vitezele medii de obținut) (vezi și postarea aceasta de acum un an):

1. Via M4 și M35 (varianta de nord, maximum de autostradă, pe la Polgar):



2. Via M44 (varianta de sud, via Salonta și M44/M8/M5):



3. Via M4 (varianta "în linie dreaptă" / cea mai scurtă):



Ca concluzii:
* diferențele de timp sunt mici, traficul se va distribui relativ egal între variante (poate mai puțin pe varianta sudică, datorită unei inerente "idiosincrasii" a acesteia);
* optimizarea "după distanță" / "după consum" va conduce la preferarea în continuare a variantei directe (pe național 4, adică prin Szolnok);
* până la finalizarea integrală a M4 (care conduce la varianta în mod semnificativ semnificativ superioară tuturor variantelor de mai sus) (fapt care nu pare să se întâmple însă, din păcate, pe termen mediu), traficul se va distribui relativ egalmente pe relațiile descrise, probabil (având în vedere diversele studii recente privind valoarea timpului pentru diversele tipuri de trafic în RO) în ordinea M/DN4 > M3 > M44.



Dar poate mai bine discutăm din nou prin 2020...
Ca o posibilă concluzie - Ungaria greștește major prin faptul că nu prioritizează construcția ad integrum a autostrăzii M4.
Două drumuri paralele nu formează neapărat o autostradă.
Atlanta freeways at night * Vordhosbn * Centură * Autobahn * Happy cycling

ovicor

In articolul Digi24, A3 se va uni cu M4 in zona sat Parhida, com Tamaseu, ori din ce stiam eu, si-am verificat si pe OSM, ea va trece mai la sud. Din articol nu reiese clar daca Digi24 citeaza CJ Bihor, sau e interpretarea lor. Santaul Mare - Nagykereki stiam ca e conexiunea.

Tavi

Pe la bulgari ce se mai intampla cu loturile ramase de construit din Struma?

voicul

Interesanta analiza ta, dar da probabil toata lumea o va lua pe drumul direct care se va scurta si mai mult:

http://forum.peundemerg.ro/index.php?topic=91.msg153910;topicseen#msg153910 - care am impresia ca e autostrada (toata sau o bucata).

Nu ma asteptam sa fie asa apropiat timpul, din Oradea, prin Salonta sau pe M4.

cezar-mario2012

 Deocamdată situația de pe A3 Struma este următoarea: - Lot 3,3 în construcție, destul de avansat, doar o porțiune de lângă lot 4 este neatacată (descărcare arheologică);
                                                                                   - Lot 3,1 are ca termen de începere a construcției 1 august 2017, momentan ceva descărcări arheologice;
                                                                                   - Lot 3,1 tunel Jeleznitsa, are licitarea suspendată;
                                                                                   - Lot 3,2 situația sa este încă incertă, sunt multe contre asupra traseului, poate la anul să se rezolve problemele, dacă nu se dorește transferarea fondurilor UE pe A8 Ruse - Veliko Tarnovo.

  Din pacte prin zonele în lucru nu este mai nimeni să facă poze sau filme, iar drona celui care mai filma s-a prăjit la o filmare, a atins din greșeală o linie de înaltă tensiune.

stefanudrea

#2515
Apropo de bulgari, am facut recent cateva poze de pe A2 continuata apoi cu A3 spre Kulata
Ultima poza ma duce cu gandul la Holdea

Trimis de pe al meu SM-G930F folosind Tapatalk


ciprebbe

Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

dumbravaandrei

Quote from: Tavi on July 12, 2017, 10:46:55 AM
Pe la bulgari ce se mai intampla cu loturile ramase de construit din Struma?
Am trecut ieri pe acolo.
Se lucra la terasamente. Inca nu s-a ajuns la stratul cu balast si bitum, doar compactari terasamente. Pilonii la poduri parte inca erau in cofraje, parte tocmai ce le luasera cofrajele, statea fier-betonul la bronzat. Nu am vazut grinzi montate.
Cred ca am vazut undeva pe la 40-50 de camioane pe European care carau materiale si foarte multe cisterne (numai doua erau de motorina, restul cine stie ce carau).
Din punctul meu de vedere, mai dureaza un an si ceva lejer. Daca nu chiar mai mult. Nu stiu cat pot lucra perioada asta cu betoane (temperaturi la amiaza de 40-46 grade, noaptea 20)

Alte aspecte de prin BG
"Pe urcare" de la Yablanitsa spre sofia sunt cam 5 sectoare in care circulatia este deviata pe acelasi fir de autostrada pentru ambele directii de mers. Sunt lucrari. Erau lucrari pe viaductul de dinainte de tunelul Echemishla. Tot traficul era deviat pe firul "spre sofia"
Saptamana asta s-a dat drumul si celei de-a doua galerii a tunelului de dinainte de Echemishka. Saptamana trecuta tot traficul era deviat pe galeria "spre Sofia". Printr-o singura galeria se circula si pe tunelul de "Don". Erau lucrari pe viaductul la iesirea din tunel spre Sofia. La tunelul Vitinia am vazut ca incepeau sa monteze indicatoare cu zone de santier. Probabil asfaltari, calitatea stratului de asfalt este destul e proastra in zona.
Am trecut si pe celebra centura de nord a Sofiei. O fi gata, o fi la profil de DX/A, dar calitatea este destul de proasta. Numai valuri si la podete / poduri / viaduct numai trambuline...

user201

^^^^^^
Și așa încet-încet vor fi unite Sofia și Belgrad printr-o autostradă.

stefanudrea

Incet dar sigur se leaga Belgrad de Sofia cu autostrada si poate asa se mai usureaza minorele noastre drumuri de traficul greu spre Turcia macar.

Trimis de pe al meu SM-G930F folosind Tapatalk