Drumurile vecinilor Romaniei

Started by Cristi232, May 07, 2012, 03:49:55 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

cezar-mario2012

  Pe când noi încă ne scărpinăm în cap pentru niște amărâte de tuneluri pe Lugoj - Deva, bulgarii le reconstruiesc.

  Acesta este tunelul Vitinia de pe A2 Hemus secțiunea dintre Sofia și Yablanitsa:









Tunelul Vitinia este în reparație din primăvara acestui an, iar din întâi septembrie a întrat în reparație și tunelul Eleshnitsa tot de pe aceiași secțiune.

ddfab

ce ma mai "enerveaza" bulgarii astia! in comparatie cu ei suntem mici copii! ultimele postari despre vecini si ce fac ei, ne-au cam pus la colt...

__dir

Eu inteleg ca sunt scumpe de facut, dureaza, dar nu sunt rachete! Nu inteleg de ce se amana avizarea la noi a unor astfel de proiecte.

Bansko si la mine!

jalemare

Kresna-Sandansky se face la 5 mil.E/km.
Nu-i rau deloc...

cezar-mario2012

  Principala autostradă din Bulgaria este A1 Trakya ce leagă capitala Sofia de litoral la Burgas are 360 km, construcția a început în 1973 și a fost finalizată în 2013 .

Istoric:  Contrucția a început în anul 1973 cu secțiunea Sofia-Novi Han de 10 km și a fost finalizata în 1978. În anul 1984 autostrada a ajuns la Plovdiv.  Secțiunea Novi Han - Plovdiv a fost cea mai dificilă secțiune, Trecând printr-o zona muntoasă. Are untunel de 70m și mai multe viaducte. În anul 1995 a fost finalizată secțiunea dintre Plovdiv și Plodovitovo Secțiunea Karnobat - Burgas a fost finalizată în 2006A1 a ajuns la Stara Zagora abea în 2007. Restul de secțiuni au fost finalizate cu fonduri europene astfel Stara Zagora - Nova Zagora - Yambol au fost finalizate în 2012, iar ultima secțiune Yambol - Karnobat a fost finalizată în 2013.
  Eu am fost anul acesta pe secțiunea Burgas - Stara Zagora.

https://youtube.com/v/27hX79yTiXY

La finalizare secțiunea nouă dintre Yambol și Stara Zagora nu avea în spațiile de servici decât parcare, fără toalete. Acum în unele s-au construit benzinări, dar a apărut și McDonald s sau Subway.

cezar-mario2012

  Secțiune Kresna - Sandarsky a fost lansată în contructie pe 30.08.2016:

  ,,Another 24 km of Struma Motorway from Kresna to Sandanski are Under Construction

AM_Struma_lot_3.3_30.08.16_3.jpgThe construction of another 24 km of Struma motorway has started, financed by Operational program "Transport and Transport Infrastructure". The section between Kresna and Sandanski – lot 3.3 from km 397+000 to km 420+624 is part of the project: Struma motorway – lot 3.1, lot 3.3 and Zheleznitsa tunnel. It is co-financed by the Cohesion Fund of the EU and the national budget under Operational program "Transport and Transport Infrastructure" 2014 – 2020.
  Present at the first symbolic first sod, where the future road junction Strumyani is planned to be constructed, were the Minister of Regional Development and Public Works, Lilyana Pavlova, the Chairman of the Managing Board of the Road Infrastructure Agency, eng. Lazar Lazarov, members of parliament, mayors, etc.
  The total length of lot 3.3 of Struma motorway is 23.6 km. Two road junctions will be developed in the section between Kresna and Sandanski, including 25 large facilities – bridges over rivers Struma, Zlinska, Gradeshka, Potoka, Rechichka, Sandanska Bistritsa, Leshnichka, overpass over the Sofia – Kulata railway, 9 agricultural underpasses and overpasses, 4 recreation grounds, including toilets, etc.
  The construction of intelligent transport systems is provided for the first time in the construction of a motorway section. They include counting and traffic management stations, video monitoring stations, vehicle weight measuring stations and meteorological observation stations.
  The newly developed road infrastructure will improve road safety and environmental preservation. It will also improve the development of the region's economy, workforce mobility and competitiveness of the economy.
  The contractor of Lot 3.3 is Consortium "Struma Lot 3.3", which involves GBS infrastructure construction" AD, "Patstroy 92" AD, "Glavbolgarstroy" AD and "Geostroy" AD. The value of the contract is BGN 234 123 012, VAT excluded. The construction supervision will be carried out by "Patinvestengineering" EOOD. Their contract is for BGN 2 998 162.28, VAT excluded.
The section from Kresna to Sandanski is part of Lot 3 Blagoevgrad – Sandanski. It is divided into three subsections – Lot 3.1 from Blagoevgrad to Krupnik, Lot 3.2 between Krupnik and Kresna and Lot 3.3 from Kresna to Sandanski.
With funds from OP "Transport" 2017-2013, the Road Infrastructure Agency has constructed a total of 69 km of Struma motorway in the sections Dolna Dikanya – Dupnitsa /16.78 km/, Dupnitsa – Blagoevgrad /37.48 km/ and Sandanski – Kulata /14.7 km/.
The total length of Struma motorway, from Daskalovo to the border with Greece, is 150 km. It is part of the Orient/East Mediterranean Corridor, connecting Vidin with Kulata, and serving as a route for the traffic from Greece. The road is used as the shortest route between Western Europe, Central Europe and the Aegean Sea, as well as a connection between Europe and Asia."





Info preluat de pe www.api.bg

Și așa arată primele lucrări:





Poze preluate de pe SSC Bulgaria.


user201

Respect bulgarilor pentru autostradă. Când te gândești că acum circa un an și jumătate nu exista nimic pe acolo, cu excepția lotului 1 din ocolitoarea de vest, la care construcția trena de prin 2012 sau mi de demult, parcă lucrurile sunt și mai super. 15 minute să ocolești Sofia pe 2 sau 3 benzi pe sens e excelent.

Apropo, și off-topic, la noi parcă loturile de pe Târgu Mureș-Cluj au termen de execuție 12 luni. Să vedem câte loturi vor fi gata la sfârșit de Septembrie 2017...

cezar-mario2012

  Nodul de la Pernik(Bulgaria) A6-A3 cu I-1/I-6:





  Poze preluate de pe SSC Bulgaria

Ciprianul

#2288
Maine ajung în Debrecen. Am fost ieri pe acolo și pot spune ca Ungurii fac treaba foarte buna. Sa schimbat complet peisajul unde se termina autostrada la Debrecen. Sunt deja la faza de turnare piloni. Au decopertat pana în zona localității Derecke. Poze maine.

Vreau sa ridic Drona în zona unde se lucrează în Debrecen. Ce spuneți e ok având în vedere ca Aeroportul nu e chiar departe de locul unde se lucrează.  Ce spuneți voi? Cam de unde se termina M35 și pana la Aeroport sunt cam 15 km.
Romania....o tara unde toti dar absolut toti pot face un ban...egal CUM dar fac.

passatfan

#2289
^
Masurati in Google.
De la capatul M35 pana la capatul de vest al pistei sunt vreo 5 km.

Ciprianul

Romania....o tara unde toti dar absolut toti pot face un ban...egal CUM dar fac.

cezar-mario2012

  Și apărut filmarea de final al CVS2:

https://youtube.com/v/tdI2RxHccMM

  Cu această filmare punem capăt reportajelor de pe Centura de Vest a Sofiei. Drum bun celor ce vor folosi această nou variantă împreună cu Tangenta de Nord, A2 Hemus, A6 Lyulin și A3 Struma.

  Singurele lucrări în Bulgaria la ora actuală sunt A3 Struma lot 3.3 Krupnik - Sandarski (24 km), un pod pe centura de est și centura orașului Gabrovo.

Film preluat de pe canalul de YouTube.com al SSC Bulgaria.

Iceman

Incredibil ce centura au facut bulgariii....chiar avem lectii de luat de la ei............. :)

north

Quote from: cezar-mario2012 on September 17, 2016, 12:15:19 PM
  Nodul de la Pernik(Bulgaria) A6-A3 cu I-1/I-6:

@cezar-mario2012, rogu-te, lămurește-ne privind principiile de nomenclatură pentru numerotarea autostrăzilor în BG, respectiv A3 și A6, în cazul acestei situații în care (venind dinspre Grecia) A3 devine brusc A6. Adică:
- A3 ar urma cândva să meargă înspre capitală pe traseul vechiului drum național (adică pe la Vladaya)?
- A6 ar urma cândva să se continue înspre Pernik și Gyueshevo, adică pe direcția generală Kumanovo (A1) / Skopje din FYROM?
Sau?...

Mulțumesc.
Două drumuri paralele nu formează neapărat o autostradă.
Atlanta freeways at night * Vordhosbn * Centură * Autobahn * Happy cycling

cezar-mario2012

#2294
 A6 Lyulin are 19,5 km începe din CVS1 zona Lyulin și se termină la Pernik, nu are treabă cu alte autostrăzi, nu va continua.
A3 Struma va avea circa 150 km și începe de la Pernik și se termină la Kulata.
De la Sofia la granița cu Macedonia se va construi un DX, deocamdată nu se știe dacă se va transforma actualul I-6 la nivel de DX sau se va face pe un nou amplasament. Prioritățile Bulgariei sunt altele, principala preocupare este finalizarea A3, atât timp cât nu sunt terminate toate licitațiile pentru aceasta autostradă nu se știe câți bani rămân pentru celelalte proiecte.
Conform declarațiilor directorului API, s-au reluat negocierile pentru alocare de fonduri UE pentru A7 Kalotina, este pentru a treia oară când se încearcă, posibil ca în contextul actual să primească OK-iul, argumentele fiind finalizarea în curând a autostrăzi Nis - Dimitriovgrad și continuitatea culoarului X, secțiune Dimitriovgrad - Sofia fiind stric necesară pentru a lega Europa de Asia cu o autostradă. Dacă se va da OK-ul secțiunea Kalotina - Dragoman va începe imediat, aici fiind constructorul alocat, dar lucrarea nu a început din lipsă de bani.