News:

.

Main Menu

Drumurile vecinilor Romaniei

Started by Cristi232, May 07, 2012, 03:49:55 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 4 Guests are viewing this topic.

cezar-mario2012

 Termenul oficial anunțat săptămâna aceasta de Premier este de 15 septembrie 2016, dar cred ca vor da drumul circulației mai devreme, poate pe sfârșit de august. :D

raulbogdan23

Am avut drum in weekend la Budapesta, se lucreaza la M35 pe directia Debrecen - Berettyóújfalu, era nor de praf pe cel putin 1, 2 km. (fara poze din pacate)

cezar-mario2012

  Noutățile zilei de ieri, din Bulgaria:


1. S-a lansat licitația pentru proiectarea a 50 de kilometri din A2 Hemus secțiunii cuprinse între Boaza și II-35(Lovech/Plevna). Prețul de start este de 5.1 mil. leva fără TVA, termenul de depunere a ofertelor este până pe 19 septembrie 2016. Secțiunea de autostradă A2 Boaza-II-35  va fi împarțită în trei loturi.
  Lot 1 începe de la km 87+800 (Boaza) și se termină la intersecția cu drumul III-307 nod Dermantsi. Pe acest lot vom avea două noduri: Boaza și Dermantsi, un tunel de 830m, 7 viaducte, 2 poduri și 8 pasaje agricole, lungimea lotului va fi de 14, 12 km.
  Lot 2 începe de la nod Dermantsi cu drumul III-307 pană la nod Kalenik cu drumul III-3005. Lotul va avea o lungime de 18,08 km și va cuprinde construcția a unui nod la Kalenik, două tunele(la km 112+366 și km 117+445, 5 viaducte și 6 pasaje agricole.
  Lot 3 începe de la nod Kalenik cu drumul III-3005 până la nod Plevna intersecția cu drumul II-35. Lotul va avea o lungime de 17,8 km și va avea: un nod la intersecția ci II-35 Plevna/Lovech, 5 viaducte și 6 pasaje agricole.


2. S-a lansat licitația pentru construcția ocolitoarei orașului Aheloi ce va ajuta traficul dintre Burgas și Sunny Beach, drumul va fi construit la nivel de DX 2x2.

  Alte știri, apărute prin presa bulgară, ar fi următoarele:
1. Se renunță momentan la proiectul A5 Cerno More, dar se va up-grada drumul actual astfel: de la capătul A5 (Varna) până la Byala se va adăuga o a treia banda alternativă, deci va deveni un drum cu trei benzi ce vor alterna, asemănător cu drumul Ruse-Shumen, iar secțiunea dintre Byala și Burgas va fi la nivel de 2x2, posibil să fie făcut la nivel de DX.
2. SF-ul pentru A8 Ruse-Veliko Tarnovo s-a finalizat, la ora actuală se lucrează la împărțirea pe loturi a autostrăzi pentru a putea fi lansată licitația de proiectare (sfârșitul acestui an), iar la anul o să se lanseze licitația de construcție pentru secțiunile prioritare, principalul lot fiind ocolitoarea orașului Byala.
3. A fost terminat proiectul pentru ocolitoarea orașului Kardzhali și urmează ca până la sfârșitul acestui an să se lanseze licitația de contrucție a celor aproximativ 5 km la nivel de 2x2.

Reamintesc că în luna august va avea loc și deschiderea ofertelor pentru A3, lot 3,1 tunel Zheleznitsa și A2, lot Yablanitsa-Boaza.   

Stiri și poze preluate de pe: www.api.bg
http://varna.dir.bg/news.php?id=23408144
http://ruse-news.com/pat-ruse-svilengrad/
http://www.citybuild.bg/news/eksperten-syvet-odobri-okonchatelniia/32452

yetiman

Iata ca aveti si poze de la M35 Ungaria:  :)
Panoul constructiei (de pe drumul spre Hajduszoboslo):

Tarusi (vad ca e un "standard"  :lol:):

Si acum imagini de la nod Debrecen (unde se termina acum M35):
(aici cam ploua si pozele n-au iesit prea grozave)





O mica "organizare de santier" chiar la limita M35 actuala:

Sunt curios cum va arata peste cateva luni.
,,Pe hoţii mărunţi îi trimitem la închisoare, iar pe cei mari îi numim în funcţii publice." — Esop
,,Greşelile politicianului sunt crime, căci în urma lor suferă milioane de oameni nevinovaţi, se împiedică dezvoltarea unei ţări întregi şi se împiedică, pentru zeci de ani înainte, viitorul ei." — Mihai Eminescu

yetiman

#2209
Si pentru ca tot s-a vobit de half profile. Iata un exemplu cu M2 (Ungaria):

Terasamentul s-a facut si el half profile (doar pentru un sens de mers). 


La fel si podurile care tin de autostrada.


Dar pasajele peste autostrada s-au facut complet. (e drept, latimea din stanga pare ceva mai mica decat deschiderea prin care se circula)


Nu si la asta (asa ca si cealalta ar putea fi iluzie optica din cauza copacilor):
,,Pe hoţii mărunţi îi trimitem la închisoare, iar pe cei mari îi numim în funcţii publice." — Esop
,,Greşelile politicianului sunt crime, căci în urma lor suferă milioane de oameni nevinovaţi, se împiedică dezvoltarea unei ţări întregi şi se împiedică, pentru zeci de ani înainte, viitorul ei." — Mihai Eminescu

Telvanni

Vestile din Bulgaria sunt bune. A2 Hemus ajuta pe cei care se duc spre Grecia via Sofia. In cativa ani va fi o placere traversarea Bulgariei. Pace sa fie in zona ca in rest vestile privind infrastructura vecinilor sunt bune.

cezar-mario2012

  Descărcarea A2 în II-35 Plevna/Lovech va crea ceva probleme ce vor trebui rezolvate. Nodul este situat la distanță egala fața de I-3/E83(Grivitsa) și asemenea față de I-4/E772 (Ablanitsa). Cea mai scurtă rută de la Ruse până la nodul A2/II-35 este pe traseul Ruse-Biala-Grivitsa-Plevna, Plevna nu are centură pe direcția Nord-Sud și traseul prin oraș este foarte întortochiat, iar indicatoarele lipsesc cu desăvârșire. Prin presă s-a scris că actualul guvern ar vrea ca II-35 să fie transformat în DX de la Plevna până la Troyan, poate chiar din nodul cu I-3, dar nu s-a spus explicit acest lucru. ocolitoarea orașului Lovech este la nivel de DX (6.5 km). II-35 între I-3 ți I-4 are 55.6 km.

  Și acum niște filme preluate de YouTube.com cu autostrada Niș-Dumitrovgrad(Serbia):
 
- Sectorul Dimitrovgrad-Sukovo:
https://youtube.com/v/fVkvyDslq5k

- Sectorul Sukovo - Piros Istok:
https://youtube.com/v/0jK7QXQ-HK8

- Sectorul Tunelul Sarlah - Pirot Istok:
https://youtube.com/v/zIaY-NK_6qo

- Sectorul DEONICA ČIFLIK - STANIČENJE:
https://youtube.com/v/zZwD3I89ZS4

  În viitor acest coridor, plus secțiunile din Bulgaria va reprezenta o alternativă pentru cei din zona de est de București de a ajunge în sudul Europei.

dumbravaandrei

#2212
Nu stiu daca aici este chiar locul potrivit dar...

Ucrainenii cica se apuca de dat drumul la vara la constructia unei autostrazi de la Odesa pana la Reni (ei spera sa fie continuata de noi pana in Bucuresti). Proiectarea a fost terminata. Costul estimat va fi de aproximativ 4.6 MILIARDE de dolari pentru cei 216 km pe care doresc sa ii faca.

https://www.youtube.com/v/vV4WqVFIE7U

P.S: Cand o sa fim in stare sa emitem si noi cate un filmulet din asta... ca de la noi altceva in afara de niste imagini cu o rezolutie extraordinar de proasta trase la imprimanta pe o foaie nu pare sa stim ceva.... zic ca ar fi util si pentru public pana la urma urmei daca vor sa elimine discutiile pentru pret.

Ciprianul

Frumos

Trimis de pe al meu SM-G900F folosind Tapatalk

Romania....o tara unde toti dar absolut toti pot face un ban...egal CUM dar fac.

dr4qul4

Hai sa fim seriosi. Facem 2 poduri peste dunare in loc sa trecem prin Giurgiulesti si Galati? Iar un traseu mai nordic ar fi mai ieftin si pt ei.

Plus ca mai bine s-ar lega de Polonia.

PS. Bani nu au si nici transnistrienii nu vor sta cu mainile in san (un mic atentat si gata podul).
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

cezar-mario2012

#2215
  Bulgarii au tras tare săptămâna aceasta și au reușit să termine pasajul aferent nodului Stefannson:

https://youtube.com/v/BPi-Gw0aMeU

  Filmarea este între nod Lomsko Shose și CVS 1, cuprinzând și nod Stefannson cu pasajul CF aferent. După cum se vede în film, bulgarii mai au puțin de lucru pe această secțiune, poate două săptămâni. Posibil să dea drumul la această secțiune înainte de finalizarea întregi lucrări. Pasajul CF a fost făcut în patru luni și are 17 deschideri cu patru benzi pe prina prte și trei pe cea de a doaua (pe sens). Deci se poate lucra și repede când exista firme serioase și API (CNADR-ul lor) ajută și nu pune bețe în roate. Săptămâna aceasta au primit acordul de finanțare din fonduri UE 2014-2020 pentru această  lucrare, valoarea totală a celor 5.53 km fiind de  115 671 717.60 leva cu TVA. Lucrare cuprinde trei noduri și un pasaj, calea de rulare fiind la nivel de 3x2 pe cea mai mare parte dar pe secțiune dintre CVS1 și nod Stefannson va fi la nivel de 4x2.

  Film preluat de pe canalul YouTube al SSC Bulgaria
https://www.youtube.com/channel/UCompnU780S2sYYM7BDgnSJQ

TibiV

Dupa a doua calea ferata (in sensul filmarii) pare ca fac un nod trompeta.
La 02.05 se vede foarte bine.
Doar ca... nod cu ce ?...
Vor construi cumva o alta sosea din care au facut deocamdata doar ciotul ala pe sub pasaj, imdediat dupa calea ferata?
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

cezar-mario2012

  La min. 2.05 este vorba de vechiul traseu al conductelor de termoficare, acum fiind pe un nou traseu. Între cele două luni nu se face nici un drum, doar de întreținere conducte neasfaltat.

bogdymol

Harta actualizata cu autostrazile si santierele de autostrazi din Ungaria:

Locuit, Vizitat, Condus în: A B BG BiH CH CY CZ D DK E F FIN FL GBZ GR H HR I IL IRL L LT M MK MNE NL P PL RO RSM RUS S SK SLO SRB TR UK V
+ Australia, Canada, Egipt, Hong Kong, Macau, Malaysia, Maroc, Noua Zeelandă, Singapore, Emiratele Arabe Unite & Statele Unite ale Americii
drumurile mele

cricric

Care e cioaca cu tronsonul Pecs-Barcs? De ce e asa de important si cum ar putea genera trafic de autostrada?