Drumurile vecinilor Romaniei

Started by Cristi232, May 07, 2012, 03:49:55 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

cezar-mario2012

 Să revenim la ce mai au lucrat bulgarii în ultimele zile.

  1. CVS 2, au început să avanseze destul de bine. La nodul Stefansson se lucrează intens, rampa sudica se înalță, iar la cea nordică au început să aștearnă stabilizat.

Schița CVS 2:



-nod Stefansson rampa sudică





-nod Stefansson rampa nordică





-la nod Lomsko Shose se pare că se pregătesc pentru devierea circulației





-au atacat și ultima porțune ce nu era încă atacată





-la pasajul Mramorskoto au adus așa ceva, cred că este o macara





-nod CVS2 cu TNS(A0)







-și prima bucată din ,,A7 Kalotina"



-capătul nordic al sectorului



Deci acum lucrează pe tot lotul, iar partea dintre CVS 1 și nod Stefansson este cea mai avansată. Poze de pe SSC Bulgaria, mai multe poze aici: http://www.skyscrapercity.com/showpost.php?p=131594742&postcount=21749

clau

Ce viteza au bulgarii astia... La noi acalmie totala cu mici exceptii...

cezar-mario2012

  Tot de pe CVS 2, două poze de ieri când nu se lucra din condiții meteo, prima spre sud, iar a doua spre nord din zona nod Stefansson și nod Lomsko:





  Și acum ceva poze tot de ieri de pe A0 (Tangenta de Nord a Sofiei), din păcate pozele sunt de la sol și nu prea se vede cam tot ce s-a lucrat, este vorba de secțiune rămasă de trei kilometri. Porțiunea cea mai avansată este între actuala descărcare provizorie(Bulevard Lazăr Malinov) și pasajul CF.

-nod Rozhen, una din aripioare mai avansată



-lucrări la nod Rozhen













Momentan pe partea dintre nod Rozhen și parte finalizată din vest se lucrează parțial, în momentul în care circulația va fi mutată prin pasaj se va putea tura motoarele pentru finalizare întregului lot. Actualul Bulevard Rozhen taie în două Tangenta, acesta urmează să fie deviat prin pasajul subteran ce este aproape de finalizare, cred că săptămâna viitoare va fi mutat.

-între nod Rozhe și pasaj CF











-pasajul CF este finalizat de mult, poze de lângă el și parte estică











-între pasaj CF și secțiunea în exploatare



Poze mai vechi din 18 martie 2016.

-pasajul suprateran al Bulevardului Lazăr Malinov, actuala descărcare provizorie a Tangentei







-pe Tangentă spre vest









-nod Iliyentsi











-și după nod până la pasajul CF





Și acum o comparație, prima poza este din 18 martie, iar a doua este din 24 martie din același loc, pasajul CF culeea vestică:





Și ultimele poze sunt cu lucrările de la nodul Tangentă Est, din 22 martie 2016, ce ar urma să ajungă la aeroport, dar pentru început o să ajungă doar în Bulevardul Vladimir Lazov. Acest nod se află pe secțiunea deja dată în exploatare a Tangentei de Nord.










  Concluzia pentru Tangenta Nord lucrurile avansează rapid, dar nu o să fie gata la 31 martie 2016, dar în aprilie cu ajutorul vremii mai bune o să termine cei trei kilometri, mai puțin nodurile Tangentă Est (nu nodul propriu zis este problema, acesta sigur va fi gata, ci drumul de legătură cu Bulevardul Vladimir Lazov, aici fiind întârziate niște expropieri) și nod Iliyentsi (acesta fiind mai la început și având aceiași problema cu drumul de legătură ca și celălalt nod).

  Poze preluate de pe SSC Bulgaria, mulțumiri mai ales userului Babkata pentru eforturile depuse de a ne ține la curent cu aceste două proiecte ce vor ajuta mulți români în drumul lor spre Grecia.

cezar-mario2012

#1878
  Bulgarii sunt tot timpul nemulțumiți de guvern, dar Borisov este la al treilea mandat, de două ori a demisionat la presiunea străzii. Acum probleme sunt peste tot, acuzația cea mai recentă adusă lui Borisov a fost că ar fi avut o înțelegere cu constructorii ce au câștigat loturile 1 și 2 din A2 Hemus. Pentru ca să rezolve această situație a reziliat contractele pe motiv de lipsa finanțări UE. Tot scandalul a plecat de la prețul ofertat, de ce? Pentru că ofertele au fost aproape duble față de prețul de pornire.  Deci 59 km, zonă deluroasă cu viaducte 15 km, tuneluri 3 km, prețul de start al licitației stabilit de NCSIP a fost 437 mil. leva, iar prețul de adjudecare a fost de 756 mil. leva, prețurile sunt fără TVA. La un calcul simplu 59 km costa 380 mil. euro plus TVA, adică  aproximativ 6,5 mil euro/km, ei ar fi vrut să coste mai puțin de 3,7 mil euro/km. De aici a pornit un imens scandal, presa, dar și forumiștii, opoziția, ,,corupție, corupție....și-a luat Borisov bani de la Lukoil, de la moguli..." Unul din câștigători are acțiuni la Lukoil, iar altul este un magnat media, ce făcea parte și din coaliție. Așa că a tranșat problema, nu mai facem. Acum s-au liniștit. Dacă ei cred că o să-i coste mai puțin decât acea sumă licitată, se înșeală. Acum vor să refacă traseul, mai puține viaducte și fără tuneluri, dar și fără bandă de urgență, ca să reducă prețul. Problema este că, traseul oricât l-ar modifica tot prin câteva situri Natura 2000 trece, deci fără tuneluri autorizație de mediu nu o să vadă. Ecologiști sunt foarte influenți în Bulgaria, la Bansko datorită lor nu s-a mai putut face o nouă pârtie și un telescaun.

cezar-mario2012

 De prin Bulgaria, Burgas:

Intersecția Тrapezitsa, de pe I-9 drumul către sudul Bulgarie (Sozopol, Duni...)



...și live:

http://www.rn-tv.com/%D0%BA%D0%B0%D0%BC%D0%B5%D1%80%D0%B0/

Tot Burgas:



Poze preluate de pe SSC Bulgaria

cezar-mario2012

#1880
  Un film din 26 martie 2016 cu CVS 2, preluat de pe youtube via SSC Bulgaria:

https://youtube.com/v/PdIMQ9FyCxQ

Dani

Stie cineva care e situatia bucatii de autostrada lipsa pe traseul de la intrarea in Grecia prin Promachonas spre Salonic, si cand va fi finalizata complet?

cezar-mario2012

#1882
  Pasajul Filipovsko de pe CVS 1 a fost finalizat, acum se așteptă inaugurarea, poze și un film preluate de pe SSC Bulgaria:











https://youtube.com/v/mzoTYwcZ5ZE

  Pentru întrebarea pusă de Dani, nu am un răspuns. Am încercat să caut ceva informații, dar nu am găsit nimic recent. Bulgarii spuneau astă toamnă că se lucrează, dar nu se știe când o să fie gata, în mod normal ar fi trebuit să fie gata în 2010. Greci nu se grăbesc și nici bani nu prea au.

Europiu

Ce-mi place este vehiculul cu 1 CP din poza a treia  :). Sa nu mai ziceti "ca la noi, la nimenea". Mai sunt...
The problem with the world is that the intelligent people are full of
doubts, while the stupid ones are full of confidence (Charles Bukowski).

TibiV

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

cezar-mario2012

 Înainte să trec la analiza luni martie, câteva informații despre problema 1 CP din poză, în primul rând o să pun o poză și apoi explic.



  Tot ce vedeți în această poză este tipic pentru Bulgaria, acele case fac parte din cartierul țigănesc Filipovsko, țiganii în Bulgaria sunt marginalizați de societate și au cartiere în afara orașelor, am văzut așa ceva în mai multe localități, și da au căruțe cu cai sau măgari. Poza este preluată de pe SSC Bulgaria.

cezar-mario2012

 Pentru iubitorii de infrastructură, un film cu evoluția construirii Pasajului Filipovsko de pe CVS 1, preluat de pe Youtube via SSC Bulgaria. Fără comentarii:

https://youtube.com/v/xe4QdboYSXk

alecu26

pur si simplu nu cred. Sigur nu e in China?

10 zile in decembrie când toti se gândesc la craciun, sa monteze toate grinzile plus o mare parte din predale. Au lucrat cred ca si in noaptea de revelion. In ziua de Craciun probabil totusi ca nu.

Singura chestie care le-a usurat munca acolo in detrimentul pretului sunt grinzile metalice. Dar alta solutie pentru asa viteza si simplitate a executiei nu prea exista.

No fain. Ii chemam la pasajul de la Domnesti? Sau la piata sudului?
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

cezar-mario2012

 Nu sunt grinzi metalice, sunt din beton pretensionate de profil V . Nu mai stiu daca de Crăciun si Anul Nou au lucrat, dar între sigur au lucrat. Cu certitudine în zilele libere din martie de Ziua Națională au lucrat. Și alceva, lucrarea este finanțată de la bugetul de stat.

alecu26

nu prea inteleg cum pot fi alea din beton...dar daca gasesti niste poze mai in prim plan...poate ma edific. ar fi o solutie tehnica interesanta.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).