News:

Video 21.06 Autostrada A1 Pitești-Curtea de Argeș.

Main Menu

Drumurile vecinilor Romaniei

Started by Cristi232, May 07, 2012, 03:49:55 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

tonică

 :lol:
Hai mă...e un stil atat de mult ecletism incat i se poate spune cu usurinta kitsch monstruos. Ceva intre neosocialism superdezvoltat si clasic inteles pe dos... :lol: Daca la noi nu prea exista modele nu inseamna ca trebe sa ne uitam asa cu jind la vecini, ca tot nonmodele sunt si acelea.

cezar-mario2012

#1861
Deasupra este podul cu același nume și este un reper istoric pentru Soția, stația a fost construită în mod special așa în stilul perioade interbelice, așa ca nu este un kitsch, ci un omagiu adus trecutului.

cezar-mario2012

 Să revenim la drumurile bulgarilor, pasajul Filipovsko este aproape de finalizare, acum se face hidroizolația și cred că săptămâna viitoare va fi deschis traficului, astfel toată CVS1 va avea regim de autostradă urbană, viteza maximă fiind de 80km/h. Urmează un film preluat de pe YouTube via SSC Bulgaria. La acest pasaj(inclusiv bretele, drum de legătură cu cartierul Lyulin și refacerea CVS în zona pasajului) s-a lucrat efectiv patru luni, scăzând zilele libere și cele în care nu s-a putut lucra din motive meteo, la noi cât ar fi durat ceva asemănător?

https://youtube.com/v/MvQ0vsKfUjM

cezar-mario2012

  Și pentru amuzament niște imagini de pe topicul ,,Tramvaie"-Sofia-SSC Bulgaria:





...iar această caricatură este elocventă:



Dar așa ceva se întâmplă și la noi în București la Iancului în fașa MegaMall, dar nu am văzut mașina, au rămas doar urmele.

alecu26

Cezar, la acel pasaj care e soluția tehnica? Cum sa lucrat? Sa tot mutat traficul de pe o parte pe alta și sa tot făcut câte o deschidere?  Nu pare a fi ceva metalic sau lansat.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

cezar-mario2012

 S-a lucrat cu traficul deviat, au început dinspre Sofia și au terminat la Filipovsko.



  Etapele construcției:

- 20 noiembrie 2015



- 30 noiembrie 2015



- 14 decembrie 2015



- 26 decembrie 2015



- 9 ianuarie 2016



- 2 februarie 2016



-  17 martie 2016



  Mai multe poze de pe CVS 1 aici: https://goo.gl/photos/qinCdT4762qJiht86

TibiV

Cred că ai scris corect data, ai greşit doar anii...
Adică prima poză este din 2011, a doua din 2012 samd....
Că în România aşa s-ar fi făcut... :D
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

clau

Si la Oradea s-au miscat asa si sunt mai lungi si mai late ca al bulgarilor... Si la Arad la fel O:-) 8) :D

rocklee

ei au mai facut unpod si peste dunare ...noi nu  am fost instare sa reparam partea noastra de la giurgiu .... >:(

Pagan

Ne-au intrecut iara vecinii. Nu-mi vine a crede cat de repede au terminat acea lucrare.

alecu26

wow....exact. Incredbil. Comparati cu reparatiile de poduri de la noi de pe DN-uri. Ultimul de care-mi amintesc ca injuram a fost la Predeal.

Eu nu inteleg pe lucrari de genul asta de ce CNADNR, nu impune prin contract lucrul 24/7. Costa mai mult dar...asta e.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

__dir

#1871
^^ nu se poate, ei inca gandesc in programul de 8-12, hai 14

Si uite asa ajungem mai rapid la Bansko/Grecia :)


cezar-mario2012

 E...încă nu este gata lucrarea(pasajul), mai au de făcut rosturile de dilatație.  :lol:

Poze din 19 martie 2016:





CVS 1 vedere spre nord


CVS 1 vedere spre sud


Cum această lucrare(pasajul Filipovsko) este aproape gata, cred că în câteva zile pasajul va fi dat în utilizare, să ne mutăm atenția la altă lucrare din zona, adică CVS 2(Centura de Vest a Sofiei lot 2). Reamintesc, această lucrare a început pe 28 octombrie 2015 cu termen de finalizare 31 august 2016 și are o lungime de 5 km, trei noduri, plus un pasaj, va avea în cea mai mare parte 3x3, iar pe prima secțiune dintre CVS 1 și nod Stefansson va avea 3x3 plus 2x2 lateral. Lucrarea se desfășoară în felul următor: s-a început cu sensul nord-sud, primele lucrări fiind cele de la nodurile Stefansson și Tangenta Nord, după care s-a trecut la execuția întregii căi nord-sud. În momentul finalizării a acestui sens, circulația va fi mutată pe sensul nou construit și vor demara lucrările pe sensul sud-nord. Stadiul actul: cea mai avansată secțiune este între CVS 1 și nod Lomsko Shose, iar apoi nodul cu Tangenta Nord (A0). Eu cred că vor muta traficul prima dată la secțiunea CVS 1 și nod Lomsko Shose, pentru a se putea apuca de construcția pasajului de peste CF de la nodul Stefansson pe sensul sud nord, aceasta fiind cea mai complexa lucrare de pe întregul lot.

Și acum ceva poze și un filmuleț de pe acest șantier:

- zona nodului cu A0








Și aici pun filmulețul, este filmat cu un DashCam, începe cu puțin de dinaintea nodului cu Lomsko Shose și se termina la capătul lotului, legătura cu CVS 1, pe direcția nord-sud:

https://youtube.com/v/Szg9W4flREk

  Dacă nu a-ți fost atenți, mai uitați-vă odată, la 0:30 este în lucru pilele nordice ale nodului Lomsko Shose și lucrează cu trei foreze!!!, iar pentru cei care s-au mirat cât de repede au finalizat pasajul  Filipovsko, priviți mai cu atenție la 2:58 de unde se poate vedea pasajul peste CF aferent nodului Stefansson, a fost finalizat în 4 luni și are lățimea pentru 4/3 benzi cu 17 deschideri, priviți o poză cu el din aer:



Poza este din 26 februarie 2016, deci 28 octombrie 2015, nimic nu era aici și acum la 26 februarie 2016, arată așa, iar din filmare se vede că terasamentul nordic a ajuns la nivelul podului.

Poze și filmul preluate de pe SSC Bulgaria.

adiarc

multumim....vai de steaua noastra....si bulgarii ne dau cu flit
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

esendy

bravo lor . . . si noua si celor din MT si CNADNR sa NE fie tuturor RUSINE;

sper sa luam exemplu si sa invatam de la altii (copy-paste) ca e mult mai usor decat sa inventezi roata! Noi atat suntem de increzuti si ne credem atat de destepti ca vrem mereu sa inventam metode, solutii, proceduri mai bune decat altii, cand ar trebui doar sa copiem modele de succes !!! Avem loc de copiat ohohoho, doar sa vrem sa copiem chiar si pe bulgari, mai nou . . .