News:

.

Main Menu

Drumurile vecinilor Romaniei

Started by Cristi232, May 07, 2012, 03:49:55 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 7 Guests are viewing this topic.

Tavi

@cezar-mario2012: multumesc! si eu cred ca userul respectiv era cam prea entuziast. Si oricum, o deschidere partiala nu ar ajuta cu nimic traficul de ocolire a Sofiei.

cezar-mario2012

  Poză de azi de pe Tangenta (A0):



Deci nu s-a deschis. Dar în schimb se lucrează pe secțiunea rămasă întârziată.






Poze preluate de pe SSC Bulgaria.

cezar-mario2012

 Pasajul Filipovsko de pe CVS la o lună și jumate de la începutul lucrărilor (videao filmat pe 23 decembrie 2015)

https://youtube.com/v/mpxPNcjvb4I

CVS lot 2 la două luni de la începutul lucrărilor (videao filmat pe 24 decembrie 2015, nodul cu Stefansson și secțiunea dintre Lumsko Shose -A0)

https://youtube.com/v/GNBxUbvEkOE

Preluat de pe youtube.com via SSC Bulgaria

cezar-mario2012


cezar-mario2012

 Centura Montana, poze din 27 decembrie 2015, se lucra la legătura dintre ocolitoare și drumul național către Vratsa:







Poze preluate de pe SSC Bulgaria.

cezar-mario2012

 Despre A7 Kalotina aceasta se va construi prin modernizarea drumului existent I-8, dar nu la nivel de A. Conform unor documente pentru proiectare și construire ,,Determinarea unui constructor pentru proiectarea și construirea proiectului:" Modernizarea a traseului existent al drumului I-8 "Kalotina-POS", cu două loturi, după cum urmează: Lot 1: Secțiuni 1 km 1+ 000 la km 15 + 500 Lot 2: Secțiune 2 de la km 15 + 500 la km 32 + 447..."

  ,,Lot 1: Secțiunea de la km 1 + 000 la km 15 + 500 - VPR = 100 km / h. - Benzile - 4 x 3,50 m - benzi de conducere - 4 x 0,50 m - bandă despărțitoare - 1 x 3,00 m - banchete - 2 x 1,50 m totală: 22.00 m În urma adoptării de proiectare conceptuală, în legătură cu siguranța rutieră ecartament schimbat, care rezultă în adăugarea de benzi pentru oprire de urgență și un indicator de care trebuie să fie realizate este următoarea: Secțiunea de la km 1 + 000 la km 15 + 500 - VPR = 100 km / h. - Benzile - 4 x 3,50 m - benzi de conducere - 4 x 0,50 m - benzi de oprire de urgență - 2 x 2.00 m - bandă despărțitoare - 1 x 3,00 m - banchete - 2 x 1,25 m în total: 25.50 metri
  Lot 2: secțiune de la km 15 + 500 la km 32 + 447.20 - VPR = 110 km / h. - Benzile - 4 x 3,75 m - benzi de conducere - 4 x 0,50 m - bandă despărțitoare - 1 x 3,50 m - banchete - 2 x 1.50 totala: 23.50 m În urma adoptării de proiectare conceptuală, în legătură cu siguranța circulației este ecartament schimbat, care rezultă în adăugarea de benzi pentru oprire de urgență și un indicator de care trebuie să fie realizate este următoarea: Secțiunea de la km 15 + 500 la km 32 + 447.20 - VPR = 110 km / h. - Benzile - 4 x 3,75 m - benzi de conducere - 4 x 0,50 m - benzi de oprire de urgență - 2 x 2.00 m - bandă despărțitoare - 1 x 3,50 m - banchete - 2 x 1,25 m totală: 27.00 m"



Lot 1 este de la puntul de frontieră Kalotina până Dragoman, iar Lot 2 este de la Dragoman până la Slivnitsa. Pentru secțiunea dintre Slivitsa și centura Sofiei s-a optat pentru un traseu nou ce va lega I-8 (Slivitsa) cu A0 la nivel de A. Documentul de mai sus este SF-ul adoptat. Informații preluate de pe SSC Bulgaria.

  Secțiunea de I-8 dintre Slivitsa și CVS (bulevardul Slivitsa, nodul pe trei nivele) este la nivel de 2X2 cu centuri ale localitaților Bozhurishte și Slivnitsa, fară separatoare între sensuri, distanța este de 22 km între Slivitsa și CVS I.

CristiM

#1776
cezar-mario2012 you are the MAN !!!

Esti o enciclopedie privin infrastructura din Bulgaria!!! Felicitari.
Dai dovada de multa pasiune.
Ai atatea detalii ca trebuie sa stau cu GMAPS deschis in alt tab ca sa urmaresc postarile tale!!
"Românului îi e greu până se apucă de treabă că de lăsat îndată se lasă"   Ion Creanga

nenea_hartia


cezar-mario2012

  Azi are loc deschiderea oficiala a centurii Montana, comunicat  API.bg : http://www.api.bg/bg/prescentar/novini/utre-e-otkrivaneto-na-obhodniya-pt-na-montana/



  ,,Mâine este deschiderea șoselei de centură Montana
28/12/2015 18:24
Pe 29 decembrie se va deschide șoseaua de centură a orașului Montana. " O noua secțiune a drumul I-1 (E79) va deveni centura Montana de la km 102 + 060 la km 114 + 512.20 acesta este co-finanțat din Fondul de Coeziune al Uniunii Europene și bugetul național prin intermediul PO "Transport" 2007-2013 . Lungimea totală a secțiunii este 12.452 km.
  La ceremonia va participa președintele consiliului de administrație al Agenției "Infrastructurii Drumurilor" Ing. Lazar Lazarov. Constructor a acestei lucrări este Cunsorțiul  "Detour Montana", din acestea fac parte următoarele firme:  "Hold Trace Group" SA (Sofia) și "PSI" SA (Stara Zagora). Valoarea contractului de construcție este de 46 572 618.11 Leva cu TVA. De supraveghere a lucrărilor s-a ocupat Asocierea "EH AP - Infra - 2", membri fiind "EH AP CONSULT" SRL (Oraș Haskovo) și "Infra" SA (Praga). Valoarea contractului este de 1512000 leva cu TVA.
   Bypass de Montana face parte din drumul Vidin - Botevgrad,  drumul I-1 (E79) ce asigură conexiunea rutieră între cele trei țări europene - România, Bulgaria și Grecia.  Odată cu darea în trafic al celui de al dilea pod peste Dunare de la Vidin - Calafat a crescut fluxuri de tranzit din nord-vestul Bulgariei [...]

Evenimentul va avea loc mâine  29 decembrie de la ora 12 la km 110 + 300 de drum I-1 (E79)[...] "

  Tradus cu ajutorul Googl Translate și adaptarea textului îmi aparține. Această secțiune este la nivel de DX.

esendy

Deja suntem mult in spatele Bulgariei la infrastructura rutiera.

Imi place cum pe ruta Vidin-Botevgrad au centuri la 90% din localitati, ceea ce e f bine, nu e mereu necesara A/DX, ceea ce in Romania suntem departe de asa o performanta.

hadrian

Cezar-mario2012,din informatiile care le ai,A0 va fi gata cap-coada pana in vara anului viitor?
In rest,pe directia Blagoevgrad-Salonic,se mai anunta ceva gata pana in vara?

cezar-mario2012

 Poze de la inaugurare de azi preluate de pe API.bg:











  ,,Peste 46,500,000. Leva investite în construcția  by-pass Montana
Bypass  Montana a fost realizată cu  ajutorul fondurilor de la Programul Operațional "Transport 2007-2013". [...]

Noua secțiune a fost deschisă de prim-ministrul Boiko Borisov, miniștrii Dezvoltării Regionale și Lucrărilor Publice Lilyana Pavlova și Transporturilor, Tehnologiei Informației și Comunicațiilor Ivaylo Moskovski, președinte al consiliului de administrație al Agenției "Infrastructurii Drumurilor" Ing. Lazar Lazarov și primarul Montana Zlatko Jivkov. [...]

  Centura începe la km 102 + 060 în zona satului Verenitsa de Jos, de aici centura se separă de traseul existent al I-1 (E 79), mergand catre nord față de oraș, apoi traversează drumul spre localitatea Archar (calea-III 112), după acea se intersectează drumul către localitatea  Lom și  se termina la km 114  + 512.20, unde se intersectează din nou cu actualul I-1 (E 79) către Vratsa. Bypass montana are profil 2X2 cu parapeți în secțiunea mediană. Drumul de centură are patru noduri rutiere, 11 opere de artă, un pod peste râu Augusta, șapte pasaje subterane, două pasaje supraterane și un pasaj CF peste linia Boicinovți - Montana - Berkovița.
Cele patru noduri rutiere sunt la:
- km 102  asigură traficul pe legătură centru Montana cu Vidin;
- km 108 - la intersecția de drumurile III-112 cu E79 pe direcția Montana - Archar - Vidin;
- km 110 - la intersecția E79 cu drumul II-81 pentru conexiunea  Montana - Lom;
- km 113 nodul cu drumul vechi, asigurând legătura centru Montana cu E79 către Vratsa și sat Nikolovo.
[...]"
Știre de origine la acest link: http://www.api.bg/bg/prescentar/novini/nad-465-mln-lv-sa-investirani-v-izgrazhdaneto-na-obhodniya-pt-na-montana/

Și un video publicat azi pe YouTube, nu știu când a fost filmat, oricum este înainte de inaugurare:

https://youtube.com/v/r-HfbjbL6fc

cezar-mario2012

#1782
  Mâine se va deschide A0 pe 13 km din 16.54 km. Comunicat API.bghttp://www.api.bg/bg/prescentar/novini/utre-se-puska-dvizhenieto-po-13-km-uchastk-ot-severnata-skorostna-tangenta/



  "Mâine va fi deschis traficului 13 km din Tangenta de Nord
12/29/2015 13:36
  Mâine va fi deschis traficului o secțiune de 13 km din Tangenta de Nord a Sofiei. Aceste secțiuni sunt între bulevard Botevgradsko Shosse și  șoseaua Lazăr Mihailov,  șoseaua de centură de vest și drumul (Rozhen)spre Trebic. Lungimea totală a Tangentei este 16,54 km. Proiectul face parte din Lot 70 din PO "Dezvoltare Regională" 2007-2013, care este co-finanțat din Fondul European de Dezvoltare Regională și bugetul național.
  La eveniment vor participa președintele consiliului de administrație al Agenției "Infrastructurii Drumurilor" Ing. Lazar Lazarov.
  Proiectul de infrastructură este important pentru Sofia și țară, asigurând o conexiune mai facilă între autostrăzile A1 Trakia și A2 Hemus cu drumul I-8 Kalotina - Sofia, I-6 Sofia - Burgas, drumuri doilea și al treilea de clasă ale rețelei rutiere republican. Tangenta nu este parte a rețelei de transport trans-european, dar oferă conectivitate între cele trei coridoare europene - №IV, VIII și X. Aceasta va crea o legatură mai sigură și mai rapida între Turcia, Grecia, România, Macedonia și Serbia.
Constructor este un consorțiu "HPV-FTA" format din "Hydrostroy" AD "Constructii de drumuri Veliko Tarnovo" SA, "Patinzheneringstroy" SA, "Patstroy Burgas" Ltd. și "Vodstroj 98" AD. Valoarea contractului pentru proiectarea și construcția este de 180 milioane de Leva cu TVA.  Supervizarea lucrărilor este efectuate Asocierea "SGS Technos - SGS Bulgaria",membri fiind "SGS Bulgaria" EOOD (Sofia) și "SGS Technos SA"(Spania). Contractul este pentru 882,000. Leva cu TVA.  [...]"

Tradus cu ajutorul Googl Translate și adaptarea textului îmi aparține.

Din ce am mai citit pe la ei prin presă și pe SSC Bulgaria, am înțeles că restul de lucrări vor fi finalizate până în 1 aprilie 2016. Totul este posibil, acum două luni ziceam ca nu au nici-o șansă să termine ceva pe A0 până la sfârșitul anului și uite unde suntem acum, dau drumul la 13 km de autostradă cu trei benzi pe sens, cu toate că de lucrări s-au apucat doar pe 28 februarie 2015. Dacă nu aveau probleme cu conductele Lukoil pe secțiunea rămasă, acum era gata toată. Secțiunea dintre Lazar Mihailov și Rozen este de doar 1,1 km restul de 1,4 km este parte a Tangentei de Est (drumul de legătură dintre Tangenta Nord și Botevgrasko Shose). La acea secțiune(Lazar Mihailov și Rozen ) se lucra și azi, conform spuselor lui ,,durtyvaj" pe SSC Bulgaria, acesta s-a dus cu drona să filmeze, dar din cauza ceții nu a putut să facă nicio filmare. Pe sudul Sofiei era senin, nici urma de ceață.

  Pe ruta Sofia-Kulata nu se va inaugura nimic anul viitor și nici în 2017, poate doar în 2018. În anul viitor avem urmatoarele:
- finalizare A0 (aprilie), CVS 2 (septembrie);
- început lucrări la A3 Struma lot 3,3 Kresna-Sandarsky(martie);
- semnare contract și posibil începere lucrări pe A2 Hemus lot 1 și 2 (Yablanita-Lovech/Plevna), A3 Struma lot 3,1 (Blagoevgrad-Krupnic);
- finalizare licitații pentru A3 Struma tunel Zheleznitsa parte a lot 3,1 și A7 secțiunea A0-Slivitsa;
- lansare licițtații pentru A3 Struma lot 3,2 (Krupnik-Kresna) și tunel Shipka.

Cam acestea sunt pe marea infrastructura rutieră, mai au lucrări de modernizare, reabilitare și up-gradare a mai multor drumuri și autostrăzi. Cu ajutorul fondurilor UE vor să reabiliteze drumuri de clasa a II-a și a III-a, alocându-se 380 mil. leva  pentru anul 2016-2017 prin programul PO 2014-2020.

Am uitat se mai lucrează la centura Gabrovo, dar profilul nu este de DX, ci 1x1 plus bandă pentru vehicule lente în zonele necesare.



  Pentru Grecia nu știu nimic, bulgară mai ciugulesc ceva, dar greacă nu. :lol:

Acum pentru cei care merg în Grecia și folosesc A3 Struma, au și o alternativa de la Blagoevgrad funcție de locul de destinație din Grecia. Dacă se merge către Thasos se poate alege următoarele variante Blagoevgrad-Smitli-Kulata-Seres-Kavala(236km, 3h23min.) sau Blagoevgrad-Smitli-Bansko-Ilinden/Eksohi-Drama-Kavala(219km, 3h24min.), acest drum din urmă a fost modernizat în acest an. Google maps face un ocol pentru prima variantă (?), conform ViaMichelin: Blagoevgrad-Kulata-Kavala 216 km, 3h 59min. și Blagoegrad-Ilinden/Eksohi-Kavala 213km, 4h 14min.



Info și imagini de pe www.api.bg SSC Bulgaria, Google Maps, Panoramio.

cezar-mario2012

 Conform uni știri de ultim moment apărută în ziarul on-line trud.bg și preluată de SSC Bulgaria, mâine va fi semnate contractele pentru proiectare și execuție, supervizare a lotului 3.1 A3 Struma secțiunea Blagoevgrad-Krupnic. Mai multe detaliu mâine când vor apărea.

cezar-mario2012

  Paradoxuri la bulgari, drumuri către nicăieri, II-86 (Smolyan - Rudozem - Echinos - Xanthi).

Poze cu vedere spre Smolyan din ,,viitorul" punct de frontieră Elizhe :













Aici se termina Drumul:







Granița cu Grecia:





"Vama Bulgaro-Greacă"



  Locația: https://www.google.ro/maps/@41.402469,24.837974,13z?hl=ro  și Street View – mar. 2012  https://www.google.ro/maps/@41.3992224,24.8368677,3a,75y,212.32h,82.75t/data=!3m6!1e1!3m4!1szBM41X5oZc0LkcU8mf3vgw!2e0!7i13312!8i6656?hl=ro

  Acest drum este făcut din fonduri europene, PO transfrontalier Bulgaria-Grecia, bulgarii și-au facut treaba, grecii din păcate nu.