News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Drumurile vecinilor Romaniei

Started by Cristi232, May 07, 2012, 03:49:55 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

AFC

^ Tare de tot dialogul. Ar trebui sa-l imprumutam si noi putin pe premierul bulgar.  :D
"Intr-o epoca de minciuna universala, sa spui adevarul este deja un act revolutionar" - George Orwell

cezar-mario2012

#1651
 Intre timp s-au întâmplat mai multe lucruri azi. Dar mai întâi să fac o complectare la postul anterior. Primul Ministru Boiko Borisov a ,,cerut" la începutul toamnei ca toți cei implicați în proiecte europene, cu finalizare 31 decembrie 2015, să aloce forțe suplimentare, materiale și umane, astfel încât acestea să se încadreze în termenul maxim asumat, chiar să lucreze 24/7. Bulgaria este pe locul 7 la absorția de fonduri europene.0
  1. Astăzi la API s-a semnat contractele de construcție și cel de supervizare pentru lot 2 al Centuri de Vest a Sofiei, secțiunea dintre râul Kakach și A0/A7, lungime 3 km. Mai multe informații aici:

http://www.api.bg/bg/prescentar/novini/utre-startira-izgrazhdaneto-na-uchastk-2-ot-zapadnata-dga-na-sop/



  2. Mâine se va da drumul circulației pe lot 1 Centura de Vest a Sofiei între A6 și râul Kakach.



  3. Tot mâine se va da in circulație lot 2 A3 Struma secțiunea dintre Dupnitsa și Blagoevgrad de 38 km.

http://m.capital.bg/politika_i_ikonomika/bulgaria/2015/10/19/2632162_struma_do_blagoevgrad_e_pochti_gotova_no_poskupna_pak/



Informații și imagini preluate de pe www.api.bg și SSC-ul bulgaresc

__dir

Multumim cezar, in curand vom ajunge mai repede in Bansko decat in Ardeal :)

Lot 2 e nu intre Dupnitsa–Blagoevgrad? Botevgrad e la N_E de Sofia.

cezar-mario2012

Ai dreptate, am rectificat, le-am încurcat :lol:

laszlo.robert

Cu noile deschideri Bulgaria ne depaseste si la km efectivi de autostrada ,asta cu un teritoriu de 50% si o populatie de 40%.Nu mai vorbind de Ungaria care se apropie de 1400 km ,pe un teritoriu de 40% si o populatie de 50% a Romaniei,dar cu un relief mult mai usor.Exista o regula simpla:daca vrei sa ajungi din urma pe cineva trebuie sa alergi mai repede ca el.Insa eu nu observ o accelerare din partea noastra in ultima vreme dar speranta moare ultima.

cezar-mario2012

    ,,Astăzi au fost dați în exploatare peste 37 de km. din autostrada A3 Struma, secțiunea Dupnitsa-Blagoevgrad. Proiectul este co-finanțat din Fondul de Coeziune al Uniunii Europene și bugetul național prin Programul Operațional "Transport 2007-2013", cu ajutorul fondurilor de la Programul Operațional "Infrastructurii Drumurilor"  au fost construiși  69 de km din A3 "Struma" , secțiunile Dikanya de Jos - Dupnitsa ( 16.78 km), Dupnitsa - Blagoevgrad  (37.48 km) și  Sandansky - Kulata ( 14.7 km ).
   La deschiderea noului tronsonul de autostrada au participat președinte Rosen Plevneliev, premierul Boiko Borisov, miniștrii Dezvoltării Regionale și Lucrărilor Publice Lilyana Pavlova și Transporturilor, Tehnologiei Informației și Comunicațiilor Ivaylo Moskovski, și președinte al consiliului de administrație al Agenției "Infrastructurii Drumurilor" Ing. Lazar Lazarov.
   Lot 2 este cea mai lungă și cea mai complicată secțiune construită din A3 "Struma". S-au construit 42 de instalații mari - șapte viaducte, 15 poduri, 14 pasaje superioare și șase pasaje inferioare. Acesta este primul obiectiv de construcții rutiere in regim de proiectare și construcție. Contractor al Lot 2 Dupnitsa - Blagoevgrad de la km 322 000 de km 359 + 483.52 este consorțiul "STRUMA-LOT 2", compus din "Impreza" AD, Italia, "GBS Infrastructura de constructii" AD, Bulgaria și "Patstroy - 92 "AD, Bulgaria. Valoarea contractului este de 358 722 000 Leva cu TVA. Supravegherea a lucrărilor este efectuată de către OCAC "UNION" STRUMA-PP ", compus din " Patinvestengineering "SA și" Pat "SRL -. Oraș Sofia. Valoarea contractului este de 2949843 Leva cu TVA.
  Segmentul de pe teritoriul Kyustendil și Blagoevgrad, se va conectarea la rețeaua de drumuri naționale din regiune prin intermediul a patru noduri rutiere:

- în "Dupnitsa Sud", care prevede conectarea la drum II-62 Kyustendil - Dupnitsa și accesul locuitorilor din municipiul Dupnitsa, Kyustendil și Bobov Dol de autostrada.;
- în "Boboshevo" - legătură cu drumul III-104 Boboshevo - Chetirtsi.;
- în "Kocerinovo" -. cu drumul I-1 Dupnitsa - Blagoevgrad. Oferă conexiune directă cu drumul III-107 către Mănăstirea Rila și din respect pentru locuitorii din municipalități Kocerinovo și Rila;
- în "Blagoevgrad" -. legătură cu drumul III-106 Blagoevgrad - pentru Blagoevgrad, Stanke,  Lisichkovo.
  Există două tunele cu două tuburi fiecare. O altă contrucție importanta este podul peste râul Struma, care are 950 de metri.

În timpul construcției la Lot 2 API a luat măsuri pentru a păstra deschisă situl arheologic de  lângă satul Mursalevo, așezare neolitică unică în  Europa. Situl are o vechime de 8000 de ani si faca parte din neoliticul timpuriu, pentru prezervarea sa s-a construit un zid de special asigurând protecția și prezentarea celor 3270 mp. din suprafața așezării antice care intră în servitutea autostrăzi. Investiția în peretele de reținere este de aproape 7 milioane de Leva.  Pentru studiul sitului arheologic descoperit și protejarea sa, statul a alocat mai mult de 4,2 milioane. Leva.

   Lungimea totală a autostrăzii A3 "Struma"  de la Daskalovo până la granita cu Grecia este de 150 km. Acesta face parte din Coridorul  IV ("Orient / estul Mediteranei"), conectând traficul rutier din Grecia cu Vidin via Kulata. Ruta folosită este cea mai scurtă rută între Vest, Europa Centrala si Marea Egee, precum și conectarea Europei de Asia."





Text tradus cu Googl Translate și adaptat de mine, sursa știrii și a pozelor www.api.bg , originalul aici

http://www.api.bg/bg/prescentar/novini/po-op-transport-zavrshi-izgrazhdaneto-na-uchastka-dupnica-blagoevgrad-ot-am-struma/

cezar-mario2012

  ,,Astăzi  a începul construcția secțiunii 2 a arcului de vest a șoselei de centură a Sofiei de la km 0 + 780 la km 309 + 6. Această este secțiunea dintre podul peste râul. Kakach și intersecția cu Tangenta de Nord(A0). Proiectul va fi finanțat din Fondul de Coeziune al Uniunii Europene și bugetul național. Arcul de vest face parte din Coridorul IV(Orient / estul Mediteranei) care se regaseste pe teritoriul Republici Bulgaria, conectând autostrada A6 "Lyulin" de drumul către Vidin .
  Astazi a fost prima decopertare, simbolică, la care au participat ministrul Dezvoltării Regionale și Lucrărilor Publice Lilyana Pavlova, președinte al consiliului de administrație al Agenției "Infrastructurii Drumurilor" Ing. Lazar Lazarov... Construcția celei de a doua secțiuni include construcția unei rute directe și reconstrucție a secțiunii Sofia șoseaua de centură de la km 0 + 780 la km 6+308. Lungimea sa totală este de 5,3 km. Se are în vedere construirea a trei noduri: cu viitorul Bulevard Stefansson; cu Bulevardul  Lomsko Shose și  cu A0 (Nord Tangent)... La intersectare cu Bulevardul Stephenson traseul va trece de-a lungul unui pasaj denivelat peste bulevardul Stephenson, stația de cale ferată și drumul spre Bankya. Nodul rutier de la intersectia cu Bulevardul  Lomsko Shose va fi un sens giratoriu cu un bulevardul și pasaj suprateran peste el, iar nodul cu A0 (Nord Tangent) va fi de tip diamant.
  Contractorul lucrarilor de constructii este asocierea DZZD "Evropensky Ptnitsa" formata din "GP Group" Ltd., "Avtomagistrali Cherno More" SA, "Ptctroiinjenerig" SA. Valoarea contractului este de 101 999 866.66 Leva cu TVA. Supravegherea de construcții se va efectua de asocierea "Sofia West 2013", compusa din "Patconsult 2000" SRL, "Routex" Ltd., "Transkonsult BG" și "R & D C.P inginerie .." Contractul este pentru 719 040 Leva cu TVA.

   Începând de astăzi traficul pe lot 1 al Centuri de Vest a Sofiei este deschis circulatiei. Se va putea circula direct intre intersecția cu A6 Lyulin și podul peste râul. Kakach. Mai au ramăs ce finalizat drumurile de acces laterale. Proiectul de construire a lot 1 a Centuri de Vest a Sofiei - drum II-18 de la km 59 + 400 la km 61 + 629 si km 0 + 000 la km 0 + 780 sunt finanțate de Fondul de Coeziune al UE și bugetul național prin OP "Transport 2007-2013"
  Lungimea totală a secțiuni este de trei kilometri. Secțiunea are două noduri rutiere cu Bulevardul Tsritsa Ioana , cu Bulevardul Slivnitsa și două poduri. Intersectia cu Bulevardul Slivnitsa are trei nivele și este singurul de acest fel din Sofia. Primul nivel este sub nivelul intersecției existente, asigurând trecerea traficului pe directia Nord-Sud pe Centura de Vest a Sofiei. Al doilea este la nivelul solului sub forma unui sens giratoriu cu două poduri arcuite peste CVS. Acesta va redistribui traficul în patru direcții - la nord catre Kulata via A6 Lyulinm; - la sud catre Vidin via CVS; -la est către oraș; -la Vest care Kalotina. Al treilea nivel este pasaj suprateran peste intersecția curentă, pe directia Sofia catre Kalotina. Construcția acestui tip de nod oferă o fluidizare maxima, eliminând toate conflictele de trafic, facilitând traficul internațional și intern și crește siguranței în timpul călătoriei.  Nodul de la intersecția cu Bulevardul Tsarita Ioana este pe doua nivele conectând Bulevardul Tsaritsa Ioana cu Șoseaua de Centura..
  Contractor a lucrărilor de construcție a primei secțiuni este o asocierea "Trace POS" OCAC. Valoarea contractului de construcție este de 47820000 leva cu TVA. Supravegherea lucrărilor este efectuată de către OCAC Asociatia Patconsult 2,000 Trei Es ". Contractul lor a fost de  1,1718 milioane de leva cu TVA.
  Arcul de vest a șoselei de centură a Sofia este o continuare  autostrăzii A6 "Lyulin" și face parte din coridorul IV (Orient / estul Mediteranei) care trece prin Republica Bulgaria se conectează cu Vidin."







Text tradus cu Googl Translate și adaptat de mine, sursa știrii și a pozelor www.api.bg , originalul aici:

http://www.api.bg/bg/prescentar/novini/startira-izgrazhdaneto-na-uchastk-2-ot-zapadnata-dga-na-sop/

cezar-mario2012

#1657
 Niște filmulețe cu Centura de Vest a Sofiei, lot 1:

https://youtube.com/v/SCz5nT3tx4E

https://youtube.com/v/u6D9LPObrss

Filme preluate de pe SSC Bulgaria.

cezar-mario2012

#1658
Centura Sofiei:



- cu verde secțiuni în exploatare profil central 3x2 plus bandă sau benzi laterale, pe sud între Boyana și Mladust 3x2+2x2, pe vestîintre Lyulin și râul Kakach 3x2+1x2;
- cu rosu in constructie, profil 3x2+banda de urgentă pe A0 Centura de nord a Sofiei, iar pe lot 2 al Centurii de Vest 3x2+1x2 între râul Kakach și nodul cu bulevardul Stefanson, iar intre nod și A0, 3x2;
- cu bleu în proiectare, profil 3x2+2x2 în cea mai mare parte, pe secțiunea Boyana-Lyulin este propus chiar și un tunel;
- cu kaki drum în condiții rele și nu se aude nimic despre ce se va întâmpla cu el, profil intre A1 și nodul cu Chelopeshko Shose este 3x2+banda de urgența, dar lipsește un sens la trecerea peste calea ferata Sofia-Plovdiv, podul este construit doar pe jumătate; restul centurii este la profil de 1x2 și așa va răman.

Info preluat de pe SSC Bulgaria.

cezar-mario2012

#1659
  Și acum referitor la noua inaugurată secțiune 1 a Centurii de Vest a Sofiei. Lucrările nu sunt nici pe departe finalizate, finalizare integrala până pe 30 noiembrie 2015, doar zona centrală este finalizata, dar și acolo mai au ceva de lucru. Mai au de lucru la căptușirea pereților din zona pasajului inferior pe zona centrală, aceștia au fot acoperiți cu o folie din plastic pentru inaugurare. :lol:



   Pe pasajul superior mai au de finalizat rosturile de dilatație și ceva canale pe parte dinspre Kulata, plus conexiunile cu drumurile înspre oraș și Kulata. Nu se circula încă pe el.









  Mai au de lucru ceva mai mult pe părțile laterale, mai ales pe partea de este unde era vechiul drum, borduri, trotuare, lumini și conexiunea cu zona centrală și presupun ca ar trebui tot rașchetă și asfaltală cu strat nou.





Din cele patru aripioare ale sensului giratoriu doar una singura era în totalitate finalizata, acum poate sunt două, cele de pe partea vestica, la cele dinspre oraș mai au de lucru.







  Ce nu îmi place: 1. Cum se termina secțiune către nord, patru benzi ajung în una fără nici o presemnalizare, știu că urmează să meargă cu lărgirea mai departe (au termen de finalizare 31 august 2016 pentru lot 2), dar puteau să facă niște lini galbene în trepte, hașurări și apoi bidoane. De nu o să zboare uni pe arătură...



2. Au făcut trei kilometri cu doua noduri, unul cu trei nivele și nu au fost în stare să facă ceva la intrarea pe A6 ???

În față intrarea pe A5:


Și de aici începe lot 1:


Cât să fie 50-100 m, la intrare A6 are sub el un giratoriu, nodul, nu puteau să mute traficul pe acolo și zona centrală să fie continuă, adică ai venit de pe A6, mergi neîntreupt de un semafor pana la râul Kakach și apoi când or termina și lot 1, plus A0 să ai continuitate de la Yablanitsa până la Blagoevgrad (A2-A0-CVS-A6-A3 circa 194 km) ???

  Limita de viteză pe zona centrala este de 90 km/h, iar pe laterale este de 50 km/h. Pentru cei ce vor merge la Bansko traseul recomandat este A2-Bulevard Botevgrasko Shose - Bulevard General Danail Nikolaev - Bulevard Slivitsa - CVS lot 1 - A6 - A3.

Informații și fotografii preluate de pe SSC Bulgaria și ww.api.bg .

cezar-mario2012

  Aici un film în doua părți cu A3 Dupnitsa-Blagoevgrad, filmarea este slăbuță, fiind realizată cu un aparat foto ținut în mână:

https://youtube.com/v/jP5a6BB9bDs

https://youtube.com/v/0wZlEZrQayI

  După cum se vede în filmare mai au de lucru, sunt zone fără marcaje și parapeți.

  Filmare preluata de pe SSC Bulgaria.

Levente

Bună Ziua,

azi am găsit, un articol din presa maghiară, prin care se afirmă, că
autostrada M4 porțiunea dintre graniță și Berettyóújfalu, respectiv autostrada M35,
porțiunea dintre Debrecen și Berrettyóújfalu va intra in faza de proiectare si execuție.
Am verificat și pe wikipedia.org, unde apare acest update, privind cele două autostrăzi.
Se preconizează anul 2019, data la care cele două autostrăzi vor fi funcționale.
Dacă se realizează și bucata de A3 dintre Suplacu de Barcău și Borș atunci vom avea
autostradă continuă de la Suplacu de Barcău spre Budapest și Wien.

Aveți aici articolul și prezentarea de pe wikipedia.org.

http://www.origo.hu/gazdasag/20151026-gyorsitott-utemu-kozbeszerzesek-a-kozlekedesfejlesztesben.html

https://hu.wikipedia.org/wiki/Magyarorsz%C3%A1g_aut%C3%B3p%C3%A1ly%C3%A1i#cite_note-12

Cele bune

Levente

Dani

Cezar Mario multumim pentru reportaj! Exceptional, ca de obicei!

TibiV

Quote from: Levente on October 28, 2015, 02:08:58 PM
Se preconizează anul 2019, data la care cele două autostrăzi vor fi funcționale.
Dacă se realizează și bucata de A3 dintre Suplacu de Barcău și Borș atunci vom avea
autostradă continuă de la Suplacu de Barcău spre Budapest și Wien.

Quote from: gdaniel on October 27, 2015, 04:57:17 PM
Haha, asta o sa fie tare, la 100 de ani de la Unire, ardelenii o sa fie mai uniti cu Ungaria (la nivel de autostrada) decat cu restul Romaniei  :lol:
Ce sa zic, rusine politicienilor de mucava cu interesele lor meschine...
Subscriu...
Cu precizarea colegului Levente: cu Budapesta şi Viena..
Doar Ardealul este în imperiul austro-ungar, nu ?... :(
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

zol21

#1664
Referitor la M35 am citit intr-un articol ca in 10 decembrie va fi licitatia si ca se doreste finalizarea acestuia pana in 2018.