News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Drumurile vecinilor Romaniei

Started by Cristi232, May 07, 2012, 03:49:55 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

radutm

Si in MAcedonia se lucreaza pe segmentul de autostrada lipsa din axa nord-sud, intre Demir Kapija si Negotino, cel mai dificil. Din pacate n-am reusit sa fac decat 2 poze, dar ce fac baietii acolo te lasa cu gura cascata!

cont inchis

radutm

Si ca tot e vreme de vacanta si vreau neaparat sa va conving ca merita sa vizitati in Creta (cu masina, daca se poate! 8)) ia uitati ce frumusete de drum expres au inaugurat in primavara grecii, taiat prin muntii di estul Cretei intre Agios Nikolaos si Istro:














cont inchis

radutm

Si bonus, ca sa va vina pofta de drum lung (prin tarile vecine), o poza special pentru voi de pe centura cu profil de autostrada a Heraklionului:

cont inchis

TibiV

Radu. intre Katerini si Larissa a fost întâi half-profile ?
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

florin74

Acolo inca nu este gata autostrada, anul trecut in septembrie am circulat pe DN-ul lor, autostrada se vedea in dreapta cum se construieste ( cum mergi spre Atena).

neobluenet

Intre Katerini si Larissa a fost un mix de autostrada si un fel de drum national. Pe unde era mai drept / plan au facut direct profil de autostrada, in rest au lasat drumul vechi. Prin 2006 am fost prima data pe acolo si Valea Tempi este un fel de Valea Oltului mai scurta. Pe langa Platamonas se face si un tunel destul de lung pentru a "indrepta" traseul sinuos.

Ar fi fost bine (si mult mai scump) daca s-ar fi facut la o viteza de proiectare mai mare si sectorul din Egnatia Odos (A2) din zona Kavala. Pe de alta parte, in configuratia actuala, drumul te mai "trezeste" putin din amorteala condusului cu pilotul automat. Mai jos sunt cateva poze din vara, de la intoarcere:





Interesant indicatorul cu vaca sau de ce avem nevoie de ecoducte. Posibil ca aici sa aiba cealalta semnificatie - "Atentie, boule!". :lol:


TibiV

#1521
Îmi plac tunelurile din a doua poză.
Ai noştri trânteau o frumusețe de debleu... :D
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

alecu26

centura Atenei a fost blocata multi ani tocmai din cauza acestor cut&cover motivate ecologic. Si costurile au fost undeva la vreo 200 milioane...doar pentru ele, suplimentar.

Cam asta e tendinta actuala...mai ales in Italia am vazut. Autostrada merge cvasi drept (fara sa urmareasca foarte mult formele de relief, mai ales cele mici) si chiar si un debleu de 4-5-6 metri e facut imediat cut&cover, chiar daca e nevoie sa se adauge material, doar sa se obtina gabaritul de 5 metri in tunel.

Noi facem autostrazile in stilul anilor 1960-1970 din acest punct de vedere. Si nu numai....a se vedea ce se doreste pe centura Bucuresti.
Drumurile noastre POATE;

igorashu

Păi da, dar când ziceam de așa ceva mi-a sărit toată lumea în cap că e prea scump :(
O să ajungem și noi la aceeași concluzie ca alții după ce am demolat și defrișat tot. Asta e... prostul învață din propriile greșeli, deșteptul din greșelile altora.

dcr965

Quote from: radutm on June 16, 2015, 09:29:40 PM
Si in MAcedonia se lucreaza pe segmentul de autostrada lipsa din axa nord-sud, intre Demir Kapija si Negotino, cel mai dificil. Din pacate n-am reusit sa fac decat 2 poze, dar ce fac baietii acolo te lasa cu gura cascata!



Uite poze aici la ce fac macedonenii si fara fonduri UE, numai din banutii lor ...















Mai multe in link-ul de mai sus sau aici si aici un video cu lucrarile de La Demir Kapia - Smokvitsa

Ionut

^^ Inainte de acel tunel fac statie de taxare "suspendata"? :o OMG, ce lucrari...

adiarc

Mulțumim Radu....enervanți grecii ăștia cu tunelurile lor...mai bine făceau numai deblee ... :lol: :lol:
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

user201

Dacă tot vorbim despre greci și autostrăzile lor, un film oficial de prezentare a lucrărilor de pe A3/E 65 Kentriki Odos:
http://www.youtube.com/v/oSWhFtz0VOs

Și la bulgari, pe lotul 2 A3 Struma( Dupnitsa- Blagoevgrad) a început să apară asfaltul:


Mai multe imagini aici

Câteva imagini din aer cu lotul 4 al aceleiași autostrăzi, lot situat la granița cu Grecia se găsesc aici.

FireEyes

#1528
Quote from: alecu26 on May 19, 2015, 07:49:25 PM
[...]Daca tintim la Austria....poate ajungem macar ca Cehia, [...]

Cehia nu are cele mai stralucite autostrazi. Au si autostrazi noi, dar si unele vechi din beton (gen cum e-n Romania A2 pana la KM 33). Exemple ar fi sectiuni din Brno-Bratislava si Brno-Praga.

Aici e o harta http://www.ceskedalnice.cz/image/zpoplatnene-velka.gif

Nu au taxe pentru DN-uri. Doar pentru autostrazi. Taxa anuala costa 1500CZK ~ 250 Lei. Cea mai mica e de la 10 Zile si coasta 310 KZK ~ 51 Lei

Nu au camere video cum sunt in Romania sau la maghiari. Politia insa monitorizeaza si verifica frecvent pe autostrada daca soferii isi platesc vignietele.

Daca aveti intrebari despre Cehia, ma puteti intreba. Va voi raspunde in masura in care stiu si am timp.

Aici aveti informatii despre autostrazile lor: https://translate.google.ro/translate?sl=cs&tl=en&js=y&prev=_t&hl=ro&ie=UTF-8&u=http%3A%2F%2Fwww.ceskedalnice.cz%2Fpro-ridice%2Fdalnicni-znamky&edit-text=&act=url (http://www.ceskedalnice.cz/)

In schimb in Brno infrastructura rutiera, transport public, etc este exceptional de bine pusa la punct. Cu drumuri expres prin oras, tuneluri, multe poduri suspendate, etc.


Clipuri video:






Din pacate in acest aspect suntem departe rau... si aici ai dreptate alecu26

Bonus: :)

alecu26

#1529
Raportat la suprafață sau populatie suntem încă departe. Iar de centura praga. ...ce sa mai vorbim.
Drumurile noastre POATE;