News:

Unboxing Coradia Stream în depoul Alstom!
API admisă în structura partenerială pentru dezbaterile pe Politica de Coeziune post-2027!

Main Menu

Drumurile vecinilor Romaniei

Started by Cristi232, May 07, 2012, 03:49:55 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

laszlo.robert

#1290
80000 eu ?in RO se liciteaza  de la citeva mill eu in sus

horatiu.cosma

Asta e studiu de prefezabilitate, probabil ca vor da niste trasee trasate pe harta, eventual sa nu treaca chiar prin parcuri nationale, un cost aproximativ si cam atat.

TibiV

Dacă bulgarii se mişcă bine, atunci probabil A5 va reveni pe tapet în programul UE 2021-2027 !...  :D
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

cezar-mario2012

Îmi cer scuze,  am greșit eu la paritate,  am modificat. Suma este de aproximativ 650.000 €, pe mine durata ma intrigat 120 zile.  Dar am înțeles că acest studiu este de fapt 8 adaptare a vechiul studiu care era pentru DX la profilul de autostradă.  Informațiile le am de pe SSC-ul bulgaresc.
Daca te referi la A5 București-Giurgiu,  nu știu ce sa zic, ar fi bine,  dar greu de crezut.  Macar daca ar transforma DN 5 in DX, cu centuri,  noduri supraterane si porțiune noua la ieșirea din București sa nu mai treaca prin Jilava și 30 Decembrie,  iar la capătul celălalt sa facă o secțiune noua înainte de Remus ce sa ajunga direct in vama, sau ținând cont de posibilitatea intrări in Schengen,  direct la pod. 
Bulgaria vrea să faca și A 7 Sofia-Kalotina, dar așteaptă să vada ce bani le rămâne dupa implementarea celorlalte proiecte.  Posibil ca prin 2020(2022) sa avem autostrada continua de la Ruse-Veliko Tarnovo-Sofia-Kalotina-Nis-Belgrad...plus Sofia-Kulata-Slonic-Atena,  astfel tranzitul către vest (Croatia, Slovenia, Italia...) a celor din sud București,  Constanța va fi mai scurt decât varianta A1,

stefanudrea

Inca o dovada ca A1 si A6 de la noi devin...inutile. Autostrada sarbeasca si planurile bulgarilor ne vor scoate din scheme!

Ionut

Quote from: stefanudrea on March 29, 2015, 07:36:44 AM
Inca o dovada ca A1 si A6 de la noi devin...inutile. Autostrada sarbeasca si planurile bulgarilor ne vor scoate din scheme!

O mega aberatie.
Eu zic sa inchidem toate drumurile ca oricum sunt inutile. Merg toti pe la bulgari.

Va rog terminati cu posturile inepte, am pretentii de la voi pe forumul asta.

spy_flo

Păcat de M4 unguresc,suspendat de CE, ca începuse bine. Sper ca se rezolva problema cat de repede.

MNU

Eu sunt de acord ca trebuie facute drumuri, dar nu umpland buzunarele unor smecheri. Daca CE a refuzat finantarea proiectului, e clar ca exista ceva indicii de frauda. Ma bucur teribil ca se intampla asa si sper ca se va proceda fel si la in cazul Romaniei.

TibiV

Quote from: stefanudrea on March 29, 2015, 07:36:44 AM
Inca o dovada ca A1 si A6 de la noi devin...inutile. Autostrada sarbeasca si planurile bulgarilor ne vor scoate din scheme!

Inutile pentru TIR-istii turci si bulgari.
Si nu cred ca o sa planga cineva ca acestia vor prefera ruta sarbo+bulgara, asa ca nu vor mai aglomera (si uza) drumurile din Romania. Iar "castigurile" economice de pe urma acestor TIR-isti (adunate de parcarile si restaurantele de pe traseu) nu compenseaza uzura infrastructurii si aglomerarea suplimentara a rutelor. Ganditi-va ca centura Bucuresti s-ar descongestiona miraculos, peste noapte, daca nu ar mai circula pe ea TIR-urile turcesti si bulgaresti...

Benzinariile din Romania in mod sigur nu castiga nimic de pe urma lor, ca la preturile (accizele) de la noi, nici TIR-istii romani nu mai alimenteaza in tara.

Cred ca singura pierdere "grea" va fi resimtita de domnisoarele prestatoare de "servicii" nefiscalizate...


Mama proștilor este mereu gravidă... :)

MNU

Scuza-ma, dar acest mod de gandire de secol XIII-XIV, este foarte asemanatoare cu tactica parjolirii folosita de stramosii nostri ca sa... ce?! Cu ce te ajuta faptul ca nu te mai dezvolti... ca nu cumva altii sa-ti foloseasca infrastructura?

Ionut

Va rog nu deviati de la subiect. Discutati strict de drumuri. Ale vecinilor. Nu despre prostii.


cezar-mario2012

#1302
 Un info cu ce s-a întâmplat prin Bulgaria în luna martie 2015. În primul rând infrastructura a avut foarte mult de suferit, din pricina condițiilor meteo nefavorabile, multe drumuri au degradări majore datorate alunecărilor de teren și inundații. Zonele cele mai afectate sunt în regiunea munților Rodopi,



dar și pe valea Struma (drumul național Sofia-Kulata).



În cea mai mare parte problemele au fost înlăturate, dar cu costuri considerabile, ceea ce a facut ca bugetul alocat construcției de noi drumuri sa fie ușor diminuat. 

A0(16.5km)- în luna martie a continuat construcția centurii de nord a Sofiei, se lucreaza monentan la decopertări și forare piloți. Se lucreaza pe zonele libere fără procese, între timp API (CNADR-ul lor) negociază cu proprietarii nemulțumiți, urmând ca până la sfârșitul lui mai să termine negocierile.





A1 Trakia(Sofia-Burgas 360km)-în luna martie a fost lansată licitația pentru reabilitarea tronsonului cuprins între Sofia și Plovdiv, cale de rulare și tuneluri.

A2 Hemus (Sofia-Yablanitsa, Panait Volovo-Varna, 418km, 161km construiți, 5km în construcție)-se lucrează la cei 5km dintre Panai Volovo și Belokopitovo, dar slăbuț, lucrarea este cu bani de la buget, probleme ca la noi. În martie s-a lansat licitația pentru reabilitare tronsonului Sofia-Yablanitsa, cale de rulare și tuneluri, parte ce nu este inclusă în reabilitarea actuală de la viaductul cel mare. Durata reabilitarii este de doi ani de la semnarea contractului. Licitația pentru tronsoanele Yablanitsa-Lovech/Plevna si Lovech/Plevna-Veliko Tarnovo este încă în faza întâia, adica precalificarea firmelor din punct de vedere tehnic. Tot în martie s-a lansat licitația pentru supervizarea lucrarilor la primul tronson Yablanitsa-Lovech/Plevna.





A3 Struma (Pernik-Kulata, 150km, 35km construiți, 52km în construcție)-lucrările au fost reluate pe lot 4 Sandarsky-Kulata, pe lot 2 Dupnitsa-Blagoevgrad lucrarile continuă și evoluțiile sunt considerabile. Pe zona Blagoevgrad-Sandarsky, lot 3.1 și 3.3 sunt în etapa a doua a licitației, partea financiară. În martie s-a lansat licitația de supervizare a lucrărilor pentru loturile 3.1 și 3.3. Pentru lot 3.2 încă se poarta discuții privind varianta tehnico-financiară cea mai avantajoasă. Pe partea construita din A3(Pernic-Dupnitsa)au aparut crăpături în carosabil, asemănătoare cu cele de la Aciliu, dar de amploare mai mare.





Lucrări la lot 2: Pod provizoriu peste  râul Struma:







În poza de mai sus, plan îndepărtat se vede lot 1, din care cam 4km sunt nefolosiţi.

Lot 4 zona Melnik-Petrich



A4 Maritsa (Orizovo-Capitan Andreevo, 117km, 51km construiți, 66km în construcție)- lucrarile au continuat, unde s-a putut s-a așternut  asfalt și lucru important s-a reluat lucrările la podul peste râul Maritsa, oprite anul trecut datorită inundațiilor.







A8 Veliko Tarnovo-Ruse (circa 118km)- s-a lansat licitația pentru stabilirea traseului, este de fapt actualizare vechiului studiu ce prevedea DX și adaptara lui la  nivel de A.

Centura Sofiei - se lucrează pe ambele zone, centura de sud și pe centura de vest, pe aceasta zonă, lucrările avanseaza considerabil.









Drum expres Botevgrad-Vidin- se lucrează doar la ocolitoarea orașului Montana cu finalizare 1 Noiembrie 2015, restul proiectului este in stand-by.







În rest pe alte proiecte este destul de liniște. Și tot la nivel de infrastructură, mâine pe 2 aprilie în Sofia se inaugurează un nou tronson de metrou ce va lega orașul de aeroport. S-a construit din fonduri UE 2007-2013. Trebuie să ținem cont că ei au inceput să dea în folosință metroul începând cu 28 ianuarie 1998.





Poze și informații preluate de pe Novinite.com, SSC-ul Bulgaresc și forumul gtsofia.info

Ionut

Super update, multumim pentru efortul tau! :cheers:
Asta mai merita pusa o data:


Superb! Asteptam si la noi pe Lugoj-Deva asa ceva.

danutzu_1069

Eu am pus-o deja background  :)
Multumim ... pozarului