Pasaje rutiere noi peste calea ferată

Started by Ionut, September 29, 2017, 07:07:24 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

bgd77

La cate accidente sunt acolo, plus multe altele evitate la limita, chiar s-ar merita un pasaj.

NGC

"Elaborare Studiu de fezabilitate pentru obiectivul ,,Pasaj denivelat superior DN21 km105+500, la Drajna""

Quote from: NGC on March 07, 2019, 11:53:27 AM
Astazi a fost lansata licitatia [CN1009589] / 07.03.2019, "Elaborare Studiu de fezabilitate pentru obiectivul ,,Pasaj denivelat superior DN21 km105+500, la Drajna"".

Valoare estimata: 900.000,00 RON fara TVA

Durata contractului: 6 luni

Termen depunere oferte: 12.04.2019

Fonduri: Bugetare

SPF a fost facut de SEARCH CORPORATION. Sa vedem daca tot ei castiga si contractul pentru SF. ;)

Ce ziceam? :D

Avem un singur ofertant, SEARCH CORPORATION.

tom_sawyer

Cuc: semnăm joi contractul de elaborare a documentaţiei pentru pasajul de la Drajna
Quote
Contractul pentru elaborarea studiului de fezabilitate şi proiectului tehnic pentru pasajul de la Drajna va fi semnat joi, la Slobozia, a declarat miercuri ministrul Transporturilor, Răzvan Cuc, într-o conferinţă de presă care a avut loc la Palatul Victoria.

Bineinteles e vorba doar de SF, ca doar atat s-a scos la licitatie... :lol:

Ionut

^ S-a semnat azi, colegul Radu Gorunescu a fost la marele "eveniment"...

Radu pe Facebook

1. Azi la Slobozia s-a semnat contractul pentru Studiul de Fezabilitate pentru Pasajul Drajna, intre Ministerul Transporturilor si Search Corporation. Termen de finalizare 6 luni. Ministrul Transporturilor Razvan Cuc a promis si semnarea, pana la sfarsitul lui 2019, a contractului de proiectare si executie a Pasajului Drajna.




Evident, mizeria data de cuc cu semnarea pana la final de 2019 a contractului de executie e o prostie fara margini... dar n-ai cu cine, minciunile si prostia depasesc orice limita.

Ionut

^ Oficial si de la CNAIR.

Acest contract de servicii vizează totodată pregatirea documentatiei de atribuire pentru executia lucrarilor, asigurarea asistentei pentru sustinerea aplicatiei de finantare și asigurarea asistenței pe durata desfășurării procedurii de achiziție publică pentru execuția lucrărilor, în conformitate cu caietul de sarcini si cu respectarea legislatiei în vigoare. Prețul contractului este de 431.977,75 RON fără TVA, iar prestatorul serviciilor este S.C. SEARCH CORPORATION S.R.L.

pasadia

Quote from: pasadia on September 29, 2017, 08:27:02 AM

2. DN1 - Victoria, jud BV - nu sunt sigur ca aceasta CF mai e folosita; poate o fi avand rol strategic pentru a deservi platforma chimica de la Victoria, dar...

Sper sa aveti rabdare sa il urmariti pana la final. Si un gand bun pentru cei care o sa prinda august in aceasta zona, se pierd cateodata si 5 minute doar din aceasta cauza:


Telvanni

Noi in Romania avem o problema generala cu trecerile la nivel. De ce oare?

TibiV

#52
Ce, ca avem inca o cale ferata de niciunde spre nicaieri?...
Mie mai relevant mi se pare idiotul care traverseaza calea ferata pe contrasens ( 00.54)
Si ne mai miram de stirile cu masini tocate marunt de trenuri....
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Vice33

#53
E folosita des de marfarele de la Victoria. Tibi, documentează-te înainte sa spui prostii....acea cale ferata se conectează cu M200 în gara Ucea, dar nu cred ca ai auzit de ea... Iti recomand cu drag sa vii mai des în Țara Făgărașului.

alin2pas

Problema principală cu această cale ferată e aceeași cu problemele de la majoritatea intersecțiilor căilor ferate cu drumurile: chiar e așa de greu să le facă mai bune, să nu mergi pe drum peste liniile de cale ferată de parcă ai merge pe un câmp proaspăt arat? Imposibil nu e, pentru că sunt și unele treceri la nivel cu calea ferată pe unde treci fără probleme și cu 50 km/h fără să-ți fie teamă că strici mașina.

pasadia

Solutia e pasaj. Nu bariera, nu reparare. Pasaj. Ce naiba, costa o nimica toata.

TibiV

#56
Quote from: Vice33 on July 07, 2019, 06:50:18 PM
E folosita des de marfarele de la Victoria. Tibi, documentează-te înainte sa spui prostii....acea cale ferata se conectează cu M200 în gara Ucea, dar nu cred ca ai auzit de ea... Iti recomand cu drag sa vii mai des în Țara Făgărașului.



Spune-mi cate trenuri trec pe linia asta, de unde vin si unde se duc?!....
Masinile fac insa mari eforturi sa treaca peste ea....

Ce naiba, pe forumul asta cred ca nu sunt oameni care sa nu vada diferenta intre o linie CF activa si una abandonata....
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

frunzaverde

Quote from: Vice33 on July 07, 2019, 06:50:18 PM
E folosita des de marfarele de la Victoria.

Des pe dracu... Combinatul functioneaza din cand in cand, cateva saptamani la cativa ani, cand mai primeste Niculae cate o subventie sau cate o comanda, si chiar si atunci traficul e maximum-maximorum 1-2 navete pe saptamana. Din cand in cand mai e ceva trafic militar. Alt trafic nu exista. Deci in nici un caz "folosita des" ca nu e cazul.
Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!

JohannDB

  Zona înierbată a liniei este parte a unui triunghi al acestei linii la est de gara Ucea......
  Dacă este o cale ferată folosită sau nu(prea) asta nu înseamnă și demolarea imediată sau intempestivă a ei....
  A fost făcută cu un scop și poate fi reluată funcțiunea ei oricând......, chiar e imperativă demolarea ??

Quote from: Telvanni on July 07, 2019, 05:30:36 PM
Noi in Romania avem o problema generala cu trecerile la nivel. De ce oare?

   Mai corect a sesizat colegul, în citatul de mai sus.....
   Până la pasaj suprateran, nu se poate REPARA această trecere, la modul serios, corect și "ca la carte"....?? E atât de scump și dificil să fie adusă trecea "la nivelul" șoselei ?? Ar fi de bun simț o reparație corectă și ar fi și de lungă durată, făcută responsabil....
   La semnalizarea trecerii, s-ar putea eventual pune o semibarieră cu cumpănă, pentru mai multă "credibilitate".....
   DRDP Brașov, la voi se aude ?? Mai treceți pe aici spre Sibiu...??


pasadia

DRDP-ul si-a facut treaba: a pus indicator cu limita de viteza la 10km/h (apropo, eu nu stiu nici un alt caz in care pe DN-urile din RO sa existe acest indicator).

Si asta, cu limitarea vitezei, e singura metoda cunoscuta de ei pentru a "creste" siguranta rutiera. De la Brasov pana acolo, dupa cum am mai spus, au introdus in ultimele 12 luni vreo 7-8 limitari.

Dar pe de alta parte - cu ce ar ajuta bariera? Ok, nu vreti pasaj, dar puneti atunci niste benzi rezonatoare care sa avertizeze soferii de pericol. Puneti niste popice din alea pe mijloc ca sa blocati depasirile prin incalcarea liniei continue (se vede si in film o astfel de depasire). "Mneh, e suficient indicatorul cu 10km/h"