News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Pasaje rutiere noi peste calea ferată

Started by Ionut, September 29, 2017, 07:07:24 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

NGC

Quote from: Ionut on April 25, 2018, 07:11:56 AM
Din ce inteleg, s-a finalizat studiul de prefezabilitate pentru pasajul peste CF de la Drajna (intersectie DN21 cu DN3A), in apropiere de A2, acolo unde se poate sta si cate 30 de minute daca ai ghinionul sa iti vina multe trenuri cand esti in zona.

Cam asa ceva arata. 2 benzi pe sens.

Imaginea o gasiti in pagina anterioara si nu am mai citat-o.


Astazi a fost lansata licitatia [CN1009589] / 07.03.2019, "Elaborare Studiu de fezabilitate pentru obiectivul ,,Pasaj denivelat superior DN21 km105+500, la Drajna"".

Valoare estimata: 900.000,00 RON fara TVA

Durata contractului: 6 luni

Termen depunere oferte: 12.04.2019

Fonduri: Bugetare

SPF a fost facut de SEARCH CORPORATION. Sa vedem daca tot ei castiga si contractul pentru SF. ;)

Xenos

De ce s-au licitat separat, la o lucrare aşa mică?!

dr4qul4

Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

Ionut

Am pus eu planșele făcute de Search la pasajul de la Drajna. Nu despre asta vorbim? Vezi mai în urma.

dr4qul4

Nu stiam daca ala e finalul (credeam ca e doar una din variantele studiate). Pare prea frumos sa fie adevarat. Asadar, pana la urma raman 2 benzi pe sens + centura pt Drajna? Sau vor taia la SF?
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

Ionut


vancouver

Chiar nu e in stare CNAIR sa faca intern SPF-urile?  :(
Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitești. Prioritate zero virgulă zero: A0 centura București. Importante: A7 Ploiești - Bacău - Pașcani - Suceava; A13 Sibiu - Brașov - Onești - Adjud; A3 Cluj - Oradea; A3 Ploiești - Brașov; A12 Pitești - Craiova; A8 Pașcani - Iași; A4 Constanța - Vama Veche. Toate NUMAI SI NUMAI cu fonduri europene. Un NU categoric oricărei forme de taxare la km pe autostrăzi.

Skynick

Salut. S-a mai auzit ceva de pasajul peste calea ferata de la Drajna? S-au mai facut pasi?

dr4qul4

Pai despre asta vorbeam. Momentan avem doar licitatie pt SF lansata.
Si mai asteptam sa vedem daca iese ca in SPF...... 4 benzi si centura pt Drajna.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

AndreiB

De ce ar pastra trecerea la nivel actuala (cum se observa din giratoriul nordic) care se intalneste cu pasajul nou? In general ar trebui eliminate complet trecerile sub pasaje, chiar daca unele drumuri secundare (e.g. Drajna - Nord) devin un pic ocolite.

dr4qul4

Nu se pastreaza trecerea la nivel (poate sa o deschida doar pt transporturi agabaritice) dar este nevoie de legatura pentru accesul la fabrica noua de acolo si celelalte firme aparute (parca e ceva cu masini si pe dreapta)
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

RaduG

#41
Quote from: Skynick on March 11, 2019, 03:04:12 PM
Salut. S-a mai auzit ceva de pasajul peste calea ferata de la Drajna? S-au mai facut pasi?

Cica pe 12 Aprilie ar fi licitatie pentru studiul de fezabilitate: https://www.guraialomitei.com/gura-ialomitei/deputatul-stefan-musoiu-a-discutat-cu-ministrul-transporturilor-despre-pasajul-rutier-de-la-drajna/

Informatii la zi pe grupul de FB dedicat monitorizarii proiectului: https://www.facebook.com/groups/493577317695838/

cristi5

#42
Semnalez si aici ca CFR vrea sa construiasca al treilea pasaj DN7 peste CF la Arad: e vorba de traversarea CF Timisoara-Aradu Nou-M200 (in estul Aradului, aproape de pasajul aflat acum in executie peste M200) ca parte a coridorului est-mediteranean. Licitatia cica in toamna.

http://forum.peundemerg.ro/index.php?topic=416.195

http://www.anpm.ro/documents/12220/34391606/SEA+.pdf

Pagina 37, pozitia 26.

Asa arata "acum"
https://goo.gl/maps/n6iGXLT8SCt

Oare ce fac cu tramvaiul? Probabil nu il urca pe pasaj ca la Ghioroc...


pasadia

La Ucea, pe DN1. Au rezolvat-o cu un petec de asfalt pus in fata placii inaltate cativa centrimetri.

Reactia soferilor? Frana brusca pana la 0km/h si apoi ocolire prun intrare peste sensul opus de mers.