Pasaje rutiere noi peste calea ferată

Started by Ionut, September 29, 2017, 07:07:24 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

cristi5

Pe bune, nu se desfiinteaza trecerea la nivel in sec 21?

tom_sawyer

Quote from: NGC on December 02, 2020, 12:10:23 PM
Ieri a fost lansata licitatia [CN1026609] "Elaborare Studiu de Fezabilitate, P.A.C. si Proiect Tehnic de Executie pentru "Pasaj superior pe DN2, peste CF la Roman, Km. 332+961"".

Au finalizat evaluarea financiară. A mers repejor licitația asta până acum:

https://www.e-licitatie.ro/pub/procedure/view/100140339/

tom_sawyer

Cică la Roman, la intersecția cu DN2, au de gând sa transforme cele 3 fire de cale ferată într-unul singur:



După ani întregi de demersuri pentru rezolvarea problemei ce ține de trecerea la nivel cu  calea ferată de pe E85 spre Iași, s-a găsit o soluție: aceea de a modifica infrastructura feroviară prin reducerea la o singură linie de tren. Primarul Leonard Achiriloaei susține că soluția a fost acceptată în unanimitate de către reprezentanții Sucursalei Regionale de Căi Ferate Iași și că proiectul urmează a fi implementat de către Compania Națională de Căi Ferate.
Roman TV

rota

Era vorba ca fac un pasaj.. au abandonat proiectul cei de la CNAIR?  ???

tom_sawyer

Nu, vezi mai sus, licitația pentru proiectare e aproape finalizată. Pasajul merge înainte.

tom_sawyer

S-au depus contestații la pasajul de la Roman?

NGC

#141
Nu.

rocklee


voicul

Pacat ca cele 2 institutii nu se coordoneaza.  >:(
Daca CNAIR facea pasaj si CFR scotea toate liniile ... asta da munca de echipa intre institutiile statului!

Doar bananieri ne mai trebuie kasa aratam pe unde suntem in multe cazuri.

cristi5

#144
E un proiect CFR, CNAIR nu are nicio treaba

CFR (prin antreprenorul general pe lotul Simeria-Gurasada) trebuie sa refaca pasajul pentru ca niveleta CF creste (la un nivel mai rar de inundatii) si ar da locomotiva cu pantograful in vechiul pasaj, care e prea jos. Amanunte sunt pe topicul CIV

Dealtfel CFR va instala un pod metalic, probabil copy-paste dintr-un proiect CF. Cei de la drumuri inteleg ca nu agreeaza astfel de poduri din motive de intretinere dificila.

@Adisan titlul filmului Youtube nu e chiar corect :)

Adisan

Corect @cristi5  :(( imi cer scuze, credeam la vremea respectiva ca e ceva ce tine de A1 ...  O:-)

Adisan


RaduG

Bariera Drajna redevine calvar între 24 Mai și 6 Iunie:

,,Conform unui comunicat de presă emis de Compania Națională de Căi Ferate CFR SA, în perioada 24 mai 2021 – 6 iunie 2021 se vor executa lucrări de reparații la trecerea la nivel de cale ferată, de la km 111+177, linia CF Fetești – Ciulnița, situată la intersecţia cu DN21, în localitatea Drajna Nouă, județul Călărași.

Lucrările de reparații la trecerea la nivel cu calea ferată (TN), situată între stațiile Fetești – Ciulnița, km 111 + 177, constau în montarea de dale strail și refacerea sistemului rutier, în vederea creșterii gradului de siguranţă a circulației rutiere și feroviare. Amenajarea trecerii la nivel cu calea ferată se va realiza cu dale noi din cauciuc, iar de o parte și de alta a căii ferate, la marginea drumului, se vor monta parapete metalice de ghidare a vehiculelor, în zona trecerii la nivel.

În perioada de execuție a lucrărilor, traficul feroviar se va realiza alternativ pe câte un fir de circulație, iar traficul rutier se va desfășura alternativ pe o singură bandă de mers, conducătorii auto fiind rugați să respecte în timpul zilei, în intervalul orar 07.00 – 20.00, traseul semnalizat cu piloți de dirijare, dotați cu stații de emisie recepție iar, în timpul nopții, în intervalul orar 20.00-07.00, dirijarea circulației se va realiza pe baza semafoarelor electrice.

De asemenea, în zilele de 24.05.2021, ora 20:00 – 25.05.2021, ora 08:00 și 25.05.2021, ora 20:00 – 26.02.2021, ora 08:00, circulația pe DN 21, la poziția km 105+540, în comuna Dragalina, sat Drajna, județul Călărași, pe relația Călărași – Slobozia și retur, va fi închisă la trecerea la nivel cu calea ferată (intersecția DN21 cu DN3 A), circulația autovehiculelor pentru ruta Călărași – Slobozia, și retur, urmând să fie deviată pe următoarele rute ocolitoare:
* autovehiculele cu MTA de până la 3,5 tone pe ruta DN3A – Dragalina DC20 – DN21;
* autovehiculele cu MTA mai mare de 3,5 tone pe traseul DN3A – Fetești – DN3B Stelnica – DN2A Mihail Kogălniceanu – Slobozia.

Conducătorii auto sunt rugați să respecte restricțiile instituite și semnalizarea rutieră temporară, aceste măsuri având drept scop menținerea condițiilor optime și de siguranță în traficul rutier, în perioada de desfășurare a lucrărilor, iar călătorilor care folosesc serviciile feroviare le recomandăm să solicite informaţii despre orele de sosire sau de plecare a trenurilor în staţiile de cale ferată de unde îşi achiziţionează biletele de călătorie."


https://www.infomuntenia.ro/trecerea-de-cale-ferata-de-la-drajna-cand-va-fi-intrerupta-circulatia/2021/05

dan tm

Am gasit articolul asta

SNCFR, învinsă în instanţă de un şofer a cărui maşină a fost lovită de tren. Ce au stabilit judecătorii

https://adevarul.ro/locale/alba-iulia/sncfr-invinsa-instanta-sofer-masina-fost-lovita-tren-stabilit-judecatorii-1_60ab8f245163ec42716027cc/index.html

razvan96

SNCFR. Amatorismul in presa a ajuns la niveluri greu de acceptat.