[BV] Discutii, lucrari si proiecte diverse in Brasov

Started by coco.serban, May 05, 2012, 11:17:23 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

pasadia

Si tu acum! Important e ca am scapat de Vectra, prea face lucrurile asa cum trebuie.

ps: Nu stiu daca chiar asa e, adica daca nu mai e implicata Vectra in noile lucrari (nu neaparat cu numele, dar cu oameni sau utilaje), insa cred ca la un moment dat chiar vom plange dupa calitatea lucrarilor facute de oamenii lui Butuza.

coco.serban

Desi Vectra era preferata la lucrari, facea treaba buna. f multe proiecte s-au terminat la timp si o calitate buna la lucrari. Acum cu PSD-ul la putere o sa apara alte firme si o sa fim ca si ploiestiul sau bucurestiul cu lucrari neterminate ani de zile.

coco.serban

Parcarea de la Spitalul Militar se deschide luna viitoare









Pe cele patru etaje subterane şi trei etaje supraterane (dintre care unul tehnic), parcarea va oferi 306 locuri de parcare, pe o suprafaţă construită desfăşurată de 9.363 de metri pătraţi şi suprafaţă utilă de 8.590 de metri pătraţi

Parcarea supraetajată de la Spitalul Militar ar putea să se deschidă de luna viitoare. Potrivit reprezentanţilor Municipalităţii, investiţia este finalizată în proporţie de 95%, în aceste zile lucrîndu-se la ultimele finisaje, pe partea exterioară, respectiv la faţade şi la montarea copertinelor de la terasă. Pe partea de interioare a mai rămas de montat doar sistemul de ventilaţie, care după ce va fi instalat va trebui să treacă şi printr-o serie de probe. Imediat după finalizarea proiectului, întreaga circulaţie din zonă va fi resistematizată pentru fluidizarea traficului la intrarea şi la ieşirea din parcare.

306 locuri de parcare pe şapte niveluri

Pe cele patru etaje subterane şi trei etaje supraterane (dintre care unul tehnic), parcarea de lîngă Spitalul Militar ,,Regina Maria" va oferi 306 locuri de parcare, pe o suprafaţă construită desfăşurată de 9.363 de metri pătraţi şi suprafaţă utilă de 8.590 de metri pătraţi. La fiecare dintre nivelurile parcării vor exista între 40 şi 48 de locuri de parcare amenajat regulamentar, iar zece locuri vor fi destinate maşinilor care aparţin persoanelor cu dizabilităţi. Şapte locuri de parcare vor fi amenajate pentru limuzine şi opt pentru maşini electrice, cu toate dotările de rigoare. Vor exista, de asemenea, 29 de locuri pentru parcarea bicicletelor (20 la sol şi nouă la nivelul etajului tehnic). Noua parcare va avea o serie de dotări specifice printre care o instalaţie de televiziune cu circuit închis (CCTV) cu şase camere fixe, care vor asigura supravegherea zonelor de acces de la parcări, a zonei de la intrarea principală pentru vizitatori şi a accesului de la etajul tehnic. Va exista, de asemenea, o instalaţie de sistem control auto acces complet, permiţînd plata locului de parcare cu monede, bancnote sau card de debit ori credit.

Resistematizarea circulaţiei în zona Star - Spitalul Militar

Pînă la finalizarea parcării, primarul George Scripcaru anunţă că în paralel se lucrează şi la resistematizarea traficului rutier în zonă, pe strada Pieţii, la intrarea şi ieşirea din parcare urmînd să apară un sens giratoriu. ,,Avînd în vedere că în perioada următoare se vor finaliza lucrările la parcarea multietajată de la Spitalul Militar, am început lucrările de resistematizare a zonei, astfel încît circulaţia să se desfăşoare fluent după punerea în funcţiune", a spus primarul. În afara sensului giratoriu care va fi făcut, au mai fost deja realizate unele intervenţii în zona din spatele magazinului Star. Pentru a facilita accesul maşinilor în cea de a doua intrare, dinspre strada Pictor Pop, s-a lărgit partea carosabilă cu doi metri, iar trecerea de pietoni a fost reamplasată, pentru a evita blocaje rutiere, dar şi pentru ca pietonii să treacă mai uşor prin intersecţia Pictor Pop - Ecaterina Varga - Dobrogeanu- Gherea şi Aleea Brediceanu. ,,În perioada următoare, împreună cu Poliţia Rutieră vom face o nouă analiză a traficului în zonă şi luăm în calcul introducerea unor sensuri unice pe anumite porţiuni", a declarat primarul. Una dintre porţiunile unde ar putea fi introdus sensul unic este cea care leagă Modarom de magazinul Star.

bgd77


bgd77

Soseaua centura Brasov - Noua.

Intersectia cu centura Brasov:







Continuare:









Inapoi spre centura:





Lucrari:






bgd77

Tren in zona pasajului pe sub care va trece soseaua:



Continuare:





In zona pasajului pe sub calea ferata:












bgd77

Aceeasi zona vazuta de pe celalalta parte:







Si acum de pe cealalta parte a caii ferate:



Spre Calea Bucuresti:












bgd77

Inapoi spre podul de cale ferata:



Spre Calea Bucuresti:





Inapoi:





Vedere de pe Calea Bucuresti:





Vedere dinspre Noua spre Calea Bucuresti:



Sensul giratoriu de la intersectia cu strada Poienelor:






adiarc

multumesc Bogdan...f.fain

trebuie sa recunosc ca nu urmaream acest topic despre Bv , decat odata , de doua ori pe an....acum intru mult mai des , de cand se scrie aici despre centura BV ( mersi Pasadia ).....fara sa am vreo legatura de vreun fel ,ma simt f.atasat de Bv , pe care il vizitez cel putin odata sau de doua ori pe an ( vizita , nu trecere fulger ).....pur si simplu imi place    :cheers:
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

bgd77

Cu multa placere. E frumos in Brasov, dar nici Sibiul nu e urat.  :)

JohannDB

Legătura "Noua"- Centura Dârste /Uzina II, la ieșirea de sub podul de la M 300 Predeal - Brașov și urcarea aceea abruptă cu viraj la dreapta spre stația de betoane de aici, va da mari  bătăi de cap șoferilor (chiar și celor de autoturisme), la vreme de "restriște", adică ploaie, lapoviță, gheață/zăpadă (mai ales)...
  Tot s-au cheltuit niște bani; nu se putea "lărgi" trecerea pe sub pod ? Acel pod a fost făcut pentru lățimea unui tren, plus distanțele de siguranță pentru laterale, iar acum venim cu un drum. Probabil se va institui vreo prioritate de trecere, deoarece va fi tare neplăcut să cobori panta fiind în plină curbă spre stânga (când mergi spre Noua) și să te trezești cu unul care vine "voinicește" să atace panta pe urcare în drumul lui spre centură....mai ales dacă-i ud pe jos; și apoi să-i vezi pe cei cu tirurile care vin cu marfă în zonă.
Coborârea/urcarea, în plină curbă, după podul de cale ferată va fi un adevărat punct negru !!

pasadia

Nu se putea largi fara oprirea traficului feroviar pe M300 (si nu-mi pot inchipui asa ceva). Si da, se va institui prioritate de trecere, probabil similara cu cea de aici.

Tocmai din aceasta cauza ma astept ca aceasta ruta sa fie foarte putin utilizata si mai ales utilizata de traficul greu. Pentru masini mici e mai lejer sa urce dinspre Noua spre centura prin nodul Darste.

JohannDB

#87
Pasadia, trebuie să te contrazic, se poate face lărgire sub pod, cu linia ferată sub trafic, cu restricție de viteză (caz concret între Lancrăm și Alba Iulia la ramificația DN1 cu DJ 107C ce iese din DN 1 și subtraversează liniile de CF , spre Vințu de Jos).
Dar aici la Brașov au fost (probabil) alte calcule....
Chiar în seara asta am putut vedea de pe "vechiul pod" al Căii Bucureștiului, dintre Media Gallaxy și Selgros, "minunea de prioritate" instalată pentru trecerea pe sub podul CF M 300 gara Dârste-gara Brașov....
PUR ȘI SIMPLU au instalat un SEMAFOR, care reglementează trecerea alternativă pe sub zona îngustă de sub pod...  și nelipsitul "portal de gabarit pe înălțime" !!............
Sectorul de drum, era luminat până la podul M 300; după pod spre centură, din ce am putut vedea , a fost o....beznă totală (acum să nu fiu rău și să spun că ar trebui iluminat până-n centură, la ultimul și cel mai nou giratoriu al orașului de sub Tâmpa) !!!

pasadia

La Alba a fost lucrare de reabilitare a caii ferate, derulate de CFR Infrastructura. Aici e un proiect al Primariei, derulat cu fonduri Regio. Iar CFR Infrastructura nu vrea sa dea cladirea Garii primariei pentru reabilitare, te-ai fi asteptat sa accepte o lucrare ce ar fi intervenit asupra caii ferate? Zero sanse!

Singura speranta e ca atunci cand vor reabilita Predeal - Brasov (celea ferata) vor largi pasajul auto subteran.

JohannDB

Quote from: pasadia on December 23, 2015, 11:49:26 AM
............ Iar CFR Infrastructura nu vrea sa dea cladirea Garii primariei pentru reabilitare, te-ai fi asteptat sa accepte o lucrare ce ar fi intervenit asupra caii ferate? Zero sanse!

Singura speranta e ca atunci cand vor reabilita Predeal - Brasov (celea ferata) vor largi pasajul auto subteran.

La modul cum s-au demolat liniile industriale din anumite zone ale orașului, aș spune că și la reabilitarea sectorului Predeal-Brașov, cineva va spune "pass" la lărgirea acestui pasaj; până atunci, va mai curge, însă, apă pe valea Timișului.