Autostrăzi în România: discuții diverse

Started by Ionut, September 14, 2011, 11:15:15 AM

Previous topic - Next topic

11 Members and 31 Guests are viewing this topic.

stangabriel

Scuze, ma refeream la fonduri europene destinate autostrazilor.

TibiV

Pai A0 ar trebui tot din bani europeni.
Ca doar este (ma rog, va deveni daca se face si PiSi) singurul "missing link" din coridorul rutier Rin-Dunare, fost coridorul IV...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

ovideatza

#2492
Quote from: stangabriel on September 22, 2015, 07:35:28 PM
Deci :

Pe 2014-2020 se vor face :

Restul de Lugoj - Deva 2,3,4, restul de Sebes-Turda, Centura Bacau, Campia turzii-  Targu

Adica exact ce nu s-a facut la timp pe 2007-2013. Ramanem "intarziati" cu 7 ani.

Moldova 0 barat investitii probabil. Ma indoiesc sa faca ceva.

adiarc

Scuze pt Off-topic.....Se pare ca așa înțeleg unii sa lege regiunile istorice la 100 de ani de la Marea Unire in 2018.....Izolându-le , de fapt si condamnându-le la sărăcie si depopulare masiva....
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

nicolaem

deci e clar. in 2016-17 iar o sa ne certam pe forumuri si pe unde apucam, daca sa se faca VO sau VP. pentru ca se stie, VO e scumpa si nu ne ajung banii bla bla.
traind in teoria conspiratiei oare asta sa fie motivul sabotarii A10 si A3 pe fonduri UE? Doar pt a nu avea bani de VO decat dupa 2020???

La cum ne explica Sova in 2012 ca una costa 6 miliarde si cealalta unde pune el cortu e gratis nu m-ar mira nimic.
Partea proasta e ca au trecut 3 ani si nu au facut nimic. si probabil vor mai trece, ca si sa vrea vreun nou ministru al transporturilor sa liciteze ceva no sa prea aiba ce, la cat de bine "s-a lucrat" in acesti ani.

alecu26

Mare greseala a lui Boagiu/Berceanu...care o fi fost atunci, ca nu au licitat intreg Lugoj-Deva. Parca motivul era legat ca loturile 2,3 si 4 sunt foarte scumpe si mai bine se fac alte tronsoane in zone de campie.

Uite ca suntem chiar cu N+2 mult departe de 100% absorbtie..si bani mutati pe urmatorul ciclu. :( Trist, foarte trist.

PS: am inteles ca din nou ne-au depasit bulgarii? (la km net de autostrada) ca la restul coeficientilor sunt evident in fata.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

TibiV

Quote from: adiarc on September 22, 2015, 09:56:29 PM
Se pare ca așa înțeleg unii sa lege regiunile istorice la 100 de ani de la Marea Unire in 2018.....

Păi să vedem...
Din 2007-2013 pierdem fix banii de PiSi plus vreo 30-50 km din ce vreti voi...
Aşa că facem PiSi din banii pe 2014-2020... Din aceeaşi bani terminăm şi ce nu am fost în stare să facem pe restul de A1...

Păi de unde să mai facem A8 sau A7/DE7 ?....
Îi rugăm pe pensionari şi bugetari ca de la anul să doneze pentru autostrăzi măcar jumate din ce vor primi în plus ?!....

Şi cei care sunt de vină sunt bine-mersi... Mă rog, unii cu procese pentru nişte găinarii...

Ţi se face aşa o silă....
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

cricric

Quote from: alecu26 on September 22, 2015, 10:08:57 PM
Uite ca suntem chiar cu N+2 mult departe de 100% absorbtie..si bani mutati pe urmatorul ciclu. :( Trist, foarte trist.
Mai iti aduci aminte ce ne ziceai acum cativa ani?  :lol: Sa stam calmi, ca doar  la sfarsit se ingramadesc platile si o sa avem 100%absorbtie la infrastructura.

alecu26

am zis eu asta????!!!!...da, ca banii se ingramadesc la sfarsit cu lucrari rapid executate si foarte scumpe (parapeti, asfalt, grinzi poduri)....da, posibil sa fi spus. Dar nu pot sa-mi dau seama in ce moment de nebunie temporara am spus ca vom avea 100% absorbtie.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

nicolaem

chiar daca cineva ar fi spus era destul de credibil.
acum 3 ani la cum mergeau lucrurile (100km inaugurari anuali) parea destul de sigur ca la final de 2015 puteam avea terminat A10, A1 Sibiu-Nadlac, partial TgM-CampiaT si centura Bacau. Cred ca eram toti multumiti si daca era 90%.
Era greu de anticipat dezastrul ce a urmat

M-Power

Pentru urmatorul ciclu financiar 2014-2020 va mai fi aplicata derogarea N+2, sau a fost doar pentru 2007-2013?

nicolaem

e abusurd sa se plece din start cu ideea de derogare.
acum s-a negociat asa pentru ca au fost multe tari care au cerut asta. daca se va mai aplica doar la final vom afla. sa fim siguri ca daca vom fi singurii in UE incapabili sa luam fondurile nu se vor face derogari doar pt noi.

M-Power

^^^ Perfect de acord... pentru ca senzatia mea e ca impotentii astia au pornit din start de la aceasta premisa in planurile pentru exercitiul 2014-2020.

adiarc

#2503
Sa nu uitam de lotul 3 , Orăștie-Sibiu.....se prefigurează si aici pierderea celor aprox 114 mil.de euro , pt ca singura modalitate de finalizare a cârpelilor din zona crăpături ,  pana la sf.anului , este saritul peste etapele tehnologice firești .....ceea ce , deja se întâmpla , pt ca in zona au apărut , din nou persoane , care vând motorina la preț promoțional

"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

stangabriel

Apropo de asta. Daca  se face receptia si totul pare ok, banii se deconteaza, nu? Apoi orice problema care apare in garantie cine o rezolva? Sau inca nu se stie exact. Deja e incurcata treaba.