Autostrăzi în România: discuții diverse

Started by Ionut, September 14, 2011, 11:15:15 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

alecu26

405 studii de fezabilitate, asta doar din 2000 încoace. Cost total 244 milioane lei. (nici nu e asa mult).

Din 405 cam cate sa se fi pus in practica? 40???
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

adiarc

E enorm de mult si ca număr , dar si ca suma , atâta timp cat marea majoritate NU au fost puse in practica....Iar la cele puse in practica s-a reînnoit de 2-3 ori..
e ca si cand iei aproape 200 de mi-l de lei ( 40 de mi-l de euro !!!!! ) , si faci focul cu ei in soba...

Bineînțeles , nimeni nu e vinovat , iar CNADNR e cea mai eficientă companie de stat cu un număr prea mic de angajați......medicamenteeeeeee
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

MNU

Pai ar trebui puse intrebarile:

1. Ce procent din cele 405 SF au fost puse in opera?
2. Ce suma din cele 245 mil reprezinta sume cheltuite FARA punere in opera?

filippasteur

Quote from: horatiu.cosma on August 18, 2015, 11:22:19 AM
O autostrada incearca sa lege si orase mari/aglomeratii urbane. Sibiu-Copsa Mica-Teius poate ca are un relief mai bland decat Brasov-Fagaras-Sighisoara-Tg.Mures, dar nu o sa prea aiba trafic. Plus ca aceeasi varianta e deservita la 50 de km distanta de Sibiu-Sebes-Teius(A1 + A10). Nu vreau sa cred ca A1 se va inchide la Aciliu.
N-a trecut nici o luna si ipoteza inchiderii A1 a devenit o trista realitate...

NGC

Nu redau aici tot comunicatul (destul de lung) MT, dar pun aici un link, pentru ca e valabil si pentru lucrarile actuale si trecute si viitoare.
http://www.mt.ro/web14/spatiul-media/comunicate-de-presa/943-15-09-2015

Acolo gasiti si un material video.
http://www.senat.ro/plen/155_15_Septembrie_2015.flv

TibiV

#2480
Quote
...vreau să va dau un exemplu elocvent: tronsonul 3 al autostrăzii Sibiu - Oraștie este început încă de de pe vremea altei coaliții de guvernare. Problemele de care ne lovim astăzi în construcția acestei autostrăzi, și de care suntem făcuți răspunzători doar noi, actuala guvernare, își au originea, de fapt, tocmai în perioada acelei guvernări, in 2011. Atunci s-a făcut studiul de fezabilitate. Atunci s-a stabilit traseul autostrăzii. Atunci au început lucrările.

Deci e clar, intotdeauna celalat este de vina ! :D
Doamne, ce mizerie politicianista...

L.E.

@NGC20
Ar trebui sa pui link-ul discursului si in thread-urile A1, A3 si A10, ca vorbeste dom' ministru despre toate...

Iar fraza asta:
QuoteÎn construcții, în infrastructură, vara se muncește, iarna se plătește!
este fix din ciclul "iarna nu-i ca vara" ... :D
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

adiarc

#2481
De acord ca au si ceilalți o parte importanta de vina.,,,,,....dar cum rămâne cu plata unor lucrări neconforme ?
e caz penal , oricum ai lua-o

Cu un singur lucru sunt de acord cu el : ca organele abilitate trebuie sa se implice si sa ne explice cum s-au făcut plăti de peste o suta de milioane de euro , in condițiile a 300 de note de neconformitate
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

nirolf

Trebuie sa ai tupeu sa dai vina pe altii cand tu ai fortat deschiderea autostrazii in campania ta electorala desi se stia ca nu e gata!

iulius

http://www.mt.ro/web14/spatiul-media/comunicate-de-presa/943-15-09-2015

In tot discursul domnului ministru Matache nu a fost mentionat si DX-ul,  Ploiesti-Buzau-Focsani-Bacau-Pascani
Trebuie considerat ca va fi realizat dupa 2020???

horatiu.cosma

Tot discursul domnului Matache e construit pe respectarea cu sfintenie a Master Planului, deci daca reusim sa obtinem acel 0.5% din PIB(reforma structurala), atunci se face.

TibiV

#2485
Despre acel 0,5% din PIB va spun doar atat: "forget it !"
Avem un nou Cod Fiscal si curand o noua Lege a salarizarii bugetarilor. :(
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

NGC



stangabriel

Deci :

Pe 2014-2020 se vor face :

Restul de Lugoj - Deva 2,3,4, restul de Sebes-Turda, Centura Bacau, Campia turzii-  Targu Mures.

Pentru Valea Oltului mai ramane ceva?

TibiV

Mama proștilor este mereu gravidă... :)