Autostrăzi în România: discuții diverse

Started by Ionut, September 14, 2011, 11:15:15 AM

Previous topic - Next topic

3 Members and 9 Guests are viewing this topic.

TibiV

#2265
Quote from: NGC20 on May 30, 2015, 08:33:53 AM
http://www.cdep.ro/interpel/2015/r1759B.pdf
Interesant document emis in urma cu doar 5 zile (25.05.2015)...
Deci:
A1 Nadlac-Arad Lot 2, km 22+218 - km 38+882
Termen estimat deschidere: 20.06.2015 pentru km 28+740 - km 38+882
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

horatiu.cosma

Ar putea da drumul la trafic pe aceasta bucata mai devreme decat inaugurarea din 10-15 iulie? Deci declaratiile oficiale conform carora Gilau-Nadasel se doreste anul acesta finalizat au cam disparut. Sper sa le faca o neplacere UMB-ul si chiar sa termine.

NGC

#2267
Quote from: TibiV on May 30, 2015, 12:58:08 PM
Interesant document emis in urma cu doar 5 zile (25.05.2015)...
Deci:
A1 Nadlac-Arad Lot 2, km 22+218 - km 38+882
Termen estimat deschidere: 20.06.2015 pentru km 28+740 - km 38+882

Sunt 2 probleme.

1) Coloana aceea arata "Termen finalizare" care nu inseamna neaparat si deschidere
2) Documentul este datat 25.05.2015, dar raspunsul poate fi elaborat cu pana la 30 de zile in urma

TibiV

Dar totusi nu ar fi imposibil sa dea drumul in iunie la cei 10 km de pe L2, iar pe 10-15 iulie sa faca inaugurarea cu fast, panglici si fanfare a PTF, practic a primei iesiri pe A din RO...
Mi se pare absurd sa termini chiar si pe 30 iunie L2 si sa o tii inchisa inca 10-15 zile doar pentru "festivitati"...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

yetiman

La urma urmei, de ce nu? L2 nu are asa "prestanta". E doar o noua bucatica de autostrada in Romania. In schimb, deschiderea PTF si legatura cu Ungaria sunt mult mai "spectaculoase". Va fi prima conexiune cu restul Europei pe autostrada si ar fi un motiv serios de festivitati (oricare ar fi partidul la putere, nu ar rata aceasta ocazie).
,,Pe hoţii mărunţi îi trimitem la închisoare, iar pe cei mari îi numim în funcţii publice." — Esop
,,Greşelile politicianului sunt crime, căci în urma lor suferă milioane de oameni nevinovaţi, se împiedică dezvoltarea unei ţări întregi şi se împiedică, pentru zeci de ani înainte, viitorul ei." — Mihai Eminescu

ciprebbe

Quote from: TibiV on May 30, 2015, 03:34:18 PM
Dar totusi nu ar fi imposibil sa dea drumul in iunie la cei 10 km de pe L2, iar pe 10-15 iulie sa faca inaugurarea cu fast, panglici si fanfare a PTF, practic a primei iesiri pe A din RO...
Mi se pare absurd sa termini chiar si pe 30 iunie L2 si sa o tii inchisa inca 10-15 zile doar pentru "festivitati"...

Ai uitat de inaugurarea A3 Buc-Ploiesti?
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

TibiV

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

adiarc

am militat si voi milita in continuare pt disparitia criteriului de selectie - cel mai mic pret
ceea ce trebuie sa primeze majoritar este solutia tehnica.......

http://turnulsfatului.ro/30725/e-timpul-pentru-pasul-urmator-hellip-.html
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

Katana_ro

Si eu sunt de acord cu tine, adiarc, numai ca trebuie vazut cum se poate implementa asa ceva pe planuri mioritice - ca pana acum era (sau ar fi trebuit sa fie) totul clar - pretul cel mai mic, si asa sunt ff multe contestatii. Daca se baga MEAT, sa vezi ce jocuri o sa fie prin tribunale - trebuie vazut cum se poate implementa concret.

Si punctul 2 - inseamna sa acceptam preturi mai mari pentru infrastructura. Un exemplu bun de solutie tehnica buna ar fi fost CoBra (aici spun din ce am inteles de la colegii de pe forum, ca nu sunt specialist in solutii tehnice) - dar un pic overkill, care a facut ca sa fie foarte scum proiectul (vreo 1.8 bn cu tot cu intretinere pe 30 de ani, parca), si toti au inceput sa se agite si sa tipe ca e hotie.

Deci decizia pe care trebuie sa o luam este ca ori vrem solutia premium, unde nu avem griji, dar scumpa - ca in Fr, ori vrem sa folosim cat mai eficient banii si facem mult micro-management, multe tender-uri, multe firme mici, ne luam multe riscuri contractuale si facem asa incet- incet pe bucati.

ciprebbe

Astazi de la ora 21 ministrul Rus va fi in direct la Digi24, sa vedem ce perle mai scoate :lol:
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

teocharis

dupa cum decurg ostilitatile in politichie nu vad cine ar mai putea taia panglica peste o luna.

istvan78

#2276
Quote from: horatiu.cosma on May 30, 2015, 01:04:20 PM
Deci declaratiile oficiale conform carora Gilau-Nadasel se doreste anul acesta finalizat au cam disparut. Sper sa le faca o neplacere UMB-ul si chiar sa termine.
Pai fara podul peste Somes, degeaba.
S-atunci, ca sa se evite acesta "neplacere" ii tin blocati la padure (cu autorizatia de mediu).


panda_no 5

Din ultimele 3 seturi de poze cu santiere de autostrazi 2 sunt de pe santiere ale UMB-ului.( A1 si A3)
Bravo lor!
Muncesc cu seriozitate chair daca unii si de pe acest forum le canta prohodul.
Tare mi-as dori sa participle la licitatia si sa si castige ultimii 3 km de la intrarea in Bucuresti.
Vise umede :(

stangabriel

Hai sa vorbim despre asta in topicul despre constructori. Mersi.