Autostrăzi în România: discuții diverse

Started by Ionut, September 14, 2011, 11:15:15 AM

Previous topic - Next topic

1 Member and 8 Guests are viewing this topic.

horatiu.cosma

Stati linistiti, acolo traseul nu se poate modifica doar din simplul motiv "megaviaductul Suplacu".

panda_no 5

Pentru A3, capatul dinspre intrarea in Bucuresti, constructorul mai avea de lucru cel putin inca un km + pasajul de peste str Popasului.
Si cu acest km pe care nici macar nu s-a trasat traseul nici macar nu se ajunge la limita teritoriala a Bucurestiului.
La acest pasaj nu s-a miscat un deget de mai mult de un an.Si nu are nici o treaba cu intrarea in Bucuresti.
Altul trebuie sa fie motivul.

vladb

Nu vreau sa fiu Gica Contra...dar inteleg prostia pana la o limita. Daca va uitati cu atentie in prima poza se observa ca e trecuta localitatea Suplacu de Barcau chiar la mijlocul sagetii aferente dreptunghiului cu explicatii. Estimativ la scara de pe harta sunt cel putin 60-70 km fata de @linia@ trasata da ei. Ori, tu denumesti tronsonul, Mihaiesti - Suplacu de Barcau dar autostrada o trasezi prin Alesd. Mi se pare ca e prea de tot...

cutter

@panda_no 5

Altul (motiv), dar se pare că astea-s limitele democrației noastre dat fiind că nu-l putem afla sub niciun chip.

teocharis

wtf, in noul plan TgMures-Iasi a devenit "fazata"?

inca nu a reusit nimeni sa explice in mod convingator acest termen!

M-Power

Din punctul meu de vedere ideea de "fazare" a unei autostrazi montane este complet nerealista... poate doar un half-profile intr-o prima etapa...

frunzaverde

#1911
Quote from: teocharis on January 13, 2015, 07:01:09 PM
inca nu a reusit nimeni sa explice in mod convingator acest termen!

Conform Normativului pt. Autostrazi (PD-162-2002), exista conceptul de autostrada etapizata, adica half-profile. Asta inseamna, cel mai probabil, "autostrada fazata" din conferinta de presa a ministrului.

Mi se pare o idee rezonabila pentru Tg. Neamt - Tg. Mures, nivelul de trafic nu o sa depaseasca prea curand 10.000 masini pe-acolo.
Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!

M-Power

Quote from: vladb on January 13, 2015, 06:49:01 PM
Nu vreau sa fiu Gica Contra...dar inteleg prostia pana la o limita. Daca va uitati cu atentie in prima poza se observa ca e trecuta localitatea Suplacu de Barcau chiar la mijlocul sagetii aferente dreptunghiului cu explicatii. Estimativ la scara de pe harta sunt cel putin 60-70 km fata de @linia@ trasata da ei. Ori, tu denumesti tronsonul, Mihaiesti - Suplacu de Barcau dar autostrada o trasezi prin Alesd. Mi se pare ca e prea de tot...
Daca te uiti pe plansa care prezinta proiectele critice, centura Sucevei este desenata cu un cerc rosu si precizie maxima fix la Botosani! Oricum nivelul de mediocritate, incompetenta si impostura din acest minister sunt egalate doar de aroganta insuportabila a lui Rus.


marisRO

HARTI Strategia autostrazilor incepand cu 2015: Pitesti-Sibiu, autostrada din start / Targu Mures - Iasi, singura autostrada "fazata" / Comarnic - Brasov, termen pana in 15 februarie pentru semnarea contractului. PLUS: Cate o a treia banda pe drumurile nationale de pe Valea Oltului si Valea Prahovei si un nou Drum national de la Campina la Sacele

http://www.hotnews.ro/stiri-esential-19092289-harti-strategia-autostrazilor-incepand-2015-pitesti-sibiu-autostrada-din-start-targu-mures-iasi-singura-autostrada-fazata-comarnic-brasov-termen-pana-15-februarie-pentru-semnarea-contractului-plus-cat.htm

marisRO

Nu stiu daca a mai fost postata aceasta informatie:

Finalizarea raportului de mediu și organizarea dezbaterii publice pentru Programul Operațional Infrastructura Mare 2014-2020

http://eufinantare.info/docs/VO.POIM.2014-2020.pdf

nicolaem

tot la categoria desene pe asfalt:
penultimul slide, autostrada Pitesti Sibiu e desenata cu verde, dar cu mov scrie destul de clar " Meridional Express " la fel ca la toate celelalte drumuri expres. Probabil din profesionalism nu au apucat sa schimbe numele.
TgMures Iasi e cu toate culorile posibile, macar acolo e clar ca nu stie nimeni ce va fi.

Inca au ramas cu obsesia Bacau Brasov Bucuresti. O fi ea necesara dar sanse 0 in urm 20 de ani la cat de scumpa ar fi. Vedeti si premonitia de pe harta, cifra "2113" , probabil anul inaugurarii :)

O remarca pozitiva: drum expres Siret in loc de A7. Aici chiar cred ca ar putea fi realizat mai repede in aceasta configuratie. Pt trafic sigur va fi suficent, nu vad in urmatorii 20 de ani trafic Ucraina - Bucuresti, in schimb vad f importanta realizarea acestui drum expres cat mai repede posibil.

panda_no 5

Articol in ZF despre nerealizarile ministrilor transporturilor.
M-a uns pe suflet.Pacat ca nu il citeste si Ponta, Rus, Sova, Neaga si multi alti vinovati de infrastructura Romaniei.

http://www.zf.ro/eveniment/ioan-rus-banii-inapoi-de-sase-luni-de-cand-sunteti-ministru-v-ati-luat-salariul-degeaba-13763774

alecu26

Quote from: cutter on January 13, 2015, 03:51:13 PM
Foarte bună întrebare. După părerea mea pentru că nu vor să spună adevărul legat de contractul ăsta. Am întrebat și dacă există un litigiu pe rol cu Pizzarotti legat de contractul ăsta și a răspuns Rus că nu, dar eu cred că în acest proces despre asta e vorba:

http://portal.just.ro/3/SitePages/Dosar.aspx?id_dosar=300000000489928&id_inst=3

clar ca despre asta e vorba. Ar trebui pusa intrebare la obiect...sa nu mai poata deflecta CNADNR.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

nicki4

din cate spuneau la stirile Protv urmeaza sa aflam in curand numele constructorului pe PISI. este adevarat, sau au gresit cei de la redactie? eu citisem cu cateva pagini tot pe forum ca avem doar studiul de fezabilitate care isi asteapta castigatorul. Si tot din cate imi amintesc nu avem deja 2 studii pana acum...unul in timpul guv Boc si unul din timpul guv doctorilor. Multumesc anticipat de clarificare...
"Government don't want well informed, well educated people capable of critical thinking. That's against their interest. They want obedient workers, people who are just smart enough to run their machines and do the paperwork. And just dumb enough to passively accept it!" George Carlin