Autostrăzi în România: discuții diverse

Started by Ionut, September 14, 2011, 11:15:15 AM

Previous topic - Next topic

1 Member and 10 Guests are viewing this topic.

pasadia

Eu am mentionat ce cred ca se poate licita in 2015. Adica tronsoanele pentru care ar putea sa aiba SF-ul actualizat si acceptarea de la Jaspers. Si care sunt tronsoane de care e nevoie, oricum ai privi lucrurile. Ca ar putea sa faca mai multe (sau mai putine) e alta discutie.

cezar-mario2012

#1846
 Datorita DNA-lui nu se mai face nimic, nimeni nu mai semneza nimic. Stiti cum este la noi "Mie ce-mi iese?", si daca nu iese nimic, atunci de ce sa faca. Ce credeti ca daca pe Boagiu o luau la bani marunti, mai facea ceva? N-o sa ne vindecam niciodata. :depressed:

Ionut

Hai sa n-o dam acum in teoria conspiratiei (sau constipatiei).
Tineti discutiile strict la subiect va rog. Multumesc!

:cheers:

panda_no 5

Haideti sa ne gandim ce putem face sa ii punem noi la treaba.
Unde sa scriem?
Zilnic si cat mai multi?
In cat mai multe locuri?

marisRO

De acord, sa mai transmitem o adresa din partea peundemerg.ro catre toate agentiile de presa din RO - asa cum a fost adresa transmisa de forum cu ocazia dezbaterii MP. Bune, rele, mai putin sau mai bine fundamentate, dar doar in aceasta saptamana am vazut mai multe articole in presa pe acesata tema - dezastru de la CNADNR.
Dar nu doar catre presa, sa o adresam si catre Presedinte, Parlament, CSAT, DNA, MT, etc. Oficial, in forma scrisa, cu nr. de inregistrare. Putem sa o transmitem, fiecare, in judetul in care locuieste - la senatorii si deputatii din colegii, la Prefectura si CJ si sa cerem explicatii cu privire la implicarea lor in sustinerea proiectelor de infrastructura. Chiar daca nu au atributii directe in gestionare dar aici se elibereaza autorizatiile de constructie.

nicolaem

o idee buna cred. "veteranii" forumului ce zic?
un comunicat trimis catre presa cat si spre autoritati care sa traga un semnal de alarma.
zic eu ca sunt 2 teme de abordat:
          - de ce se intarzie licitatiile facute anul trecut;
          - ce SFuri avem pregatite in ultimii 2 ani ca sa putem licita in 2015 si ce pregatim pt 2016;
Cumva formulat astfel incat sa nu le dea posibilitatea sa raspunda cu " asteptam finalizarea MP ;si apoi vedem. asta ni se zice de 1 an de zile, timpul trece si chiar nu vad ce naiba scot astia la licitatie anul asta pe fonduri europene. VO sigur va fi inca intarziata ( vedeti cereri absurde de trasee alternative, cand traselele alea sunt studiate de vreo 50 de ani.
A0, ca amintea cineva e mult dorita dar nu am auzit nimic in discutie despre ea. avem cateva miliarde pentru urmatorii ani, ce facem cu ei? iar ii pierdem.
Oare astia chiar ar fi in stare sa inghete totul inca un 1 an pana mai discuta pe al comisii (im)posibila schimbare a coridoarelor europene de transport?

Ionut

OK, stati putin:
1. care e ideea de baza a scrisorii?
2. ce actiuni concrete cerem?

Ca nu inteleg. Facem o scrisoare care sa...?
Putem intreba despre SFuri in pregatire si la fel despre licitatii putem intreba (thread special de comunicare cu CNADNR).

marisRO

Acum e iarna asa ca putem sa purtam un "razboi de guerrilla" cu ei, adica sa ii bombardam cu cereri de informatii. Cand se deschidem sezonul ii atacam pe constructori - aerian, terestru si martitim (adica de pe Mures)  :)

adiarc

o scrisoare in care ne exprimam profundul dezacord fata de actualul mod de lucru , cu termene depasite , peste termene depasite si o TOTALA LIPSA DE TRANSPARENTA.Pe banii nostrii , ai contribuabililor nu mai putem accepta raspunsuri gen - Mp va fii gata in noiembrie , apoi decembrie , apoi ianuarie....sau raspunsuri de genul....se analizeaza solutii pt intrarea A3 in Bucuresti , deoarece interfereaza cu zona metropolitana Bucuresti.
Vrem dead-lineuri clare si sanctiuni dure pt nerespectarea termenelor
avem o multitudine de proiecte , in care nu avem nici un pic de transparenta si totul e mort.Nu mai putem accepta sa dureze luni de zile , DOAR DESEMNAREA UNUI CONSTRUCTOR , pe motiv ca proiectul are nu stiu cate pagini
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

panda_no 5

Si poate ca ar trebui intrebati ce tronsoane de autostrada ar trebui sa fie in executie in anii 2017-2018 cu finantare europeana.
Raspunsuri concrete, nu vrajeli, asumarea clara a obiectivelor cu termene.
Sa presupunem prin absurd ca s-ar termina la sfarsit de 2015 toate tronsoanele in lucru in acest moment.
La 1 ianuarie 2016 nu am mai avea nici un santier, toti constructorii ar sta cu degetu in gura.
Somaj pentru toti angajatii din domeniu ( inclusiv pentru noi forumistii :(()
La cat dureaza la noi atribuirea si semnarea unui contract ( luand in calcul  amanarile permanente de termene de depunere a ofertelor, lipsa de raspuns a celor care ar trebui sa stabileasca castigatorii, termenele amanate de solutionare a contestatiilor ) , daca la sfarsit de ianuarie s-ar stabili clar ca urmatorul tronson de autostrada ce urmeaza a fi construit ar fi A..., nu cred ca santierul efectiv ar putea demara in ianuarie 2017.


teocharis

scrisoarea nu are obiect, MP este gata dar se incearca, pe langa serviciile Comisiei, schimbarea coridoarelor Core cu cele Comprehensive...intre ele!

operatiunea va esua(parerea mea) dar va bloca ptr cel putin 2-3 ani procesul de initiere al proiectelor de autostrazi

rabdare si tutun!

nicolaem

pai nu e chiar fara obiect. cel putin o intrabare pe la minister. MP o fi gata, dar anul asta ce facem? nimic? pana terminam negocierile cu UE? stam sa treaca  timpul.... si mai sunt licitatiile de anu trecut moarte. putem cere/intreba deadlinuri pt ele

Raducu Popa

Eu zic sa organizam niste mitinguri in tara...

Ionut

Hai sa nu deviem de la subiect, totusi. Suntem pe topicul de autostrazi, nu de mitinguri.

verdiuc

Quote from: Ionut on January 10, 2015, 03:46:32 PM
Hai sa nu deviem de la subiect, totusi. Suntem pe topicul de autostrazi, nu de mitinguri.

Exista topic de mitinguri ?