Autostrăzi în România: discuții diverse

Started by Ionut, September 14, 2011, 11:15:15 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

alecu26

Eu zic ca 2023 va fi un an de varf istoric. (Se vor fi finaliza tronsoane din A0, A3, si Craiova Pitesti lotul 1 si 3, poate chiar si 4). Ponta cat a inaugurat cand a fost maxim? parca 200 si ceva?
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

GIV


MihaiD

Nu-s așa optimist. Tot am sperat la niște ordine de începere a lucrărilor mai rapide, nu s-a întâmplat, așa că... Pe de altă parte, UMB T3 e chiar 0%?

voicul

Anul trecut s-au semnat 150 de km?
Anul asta la ce cifra suntem si cat mai sunt sanse sa semnam?

Eu pe A3 in 2023 vad doar 1 lot gata (din cele 2), dar intradevar are sanse sa fie un varf in 2023.
O fi UMB o forta, dar are si multe contracte si inca nu prea a inceput pe 1 lot din A3.

naivu

#7819
Anul ăsta s-a semnat A0N2 și DXBraila-Galați. Par să fie în curând Suplacu-Chiribis și DX12T4. Șanse pt A0N1+3, A7 Ploiești-Buzău. Total ~200km.
LE: A11CenturaOradea. Chetani-CTurzii? PiSi4? Licitațiile cu precalificare de pe loturile cu tuneluri, A1LD2E, Pisi2+3, tunelul Meses? Licitații în regim de urgență pt capetele A8 și ce SF se mai predă pe A7?!!!

pest1969

2011: A1 16,1+22,11+19,75+24,11+27,47+9,5+16,66+22,22+13,52; A2 - 20,49+ km; A6 - 11,4 km                     Total KM semnati:  203,30 km
2012:                                                                                                         Total KM semnati: 0
2013: A1 - 22,14+21,14+25,62 km; A3 - 8,7 km                                                                  Total KM semnati:   77,60 km
2014: A10 - 17+24,25+12,45+16,3 km                                                                            Total KM semnati:   41,25 km
2015: A3 10,10 km; A3 3,6 km; A3 15,69 km;                                                                    Total KM semnati:   29,39 km
2016: A3 6,5(Buc) km; A3 - 17,9 km;                                                                           Total KM semnati:   24,40 km
2017: A3 6,3 km(Bv);                                                                                          Total KM semnati:    6,30 km
2018: A3 5,35 km; A7 - 16,27 km; DX12 TR1 1 - 17,7 km; DX12 TR2 - 39,85                                 Total KM semnati:   79,17 km
2019: A0 lot 1 16,93 km; A0 lot 2 16,30 km; A0 lot 3 17,96 km; A1 lot 1(S-P) 13,17 km;                 Total KM semnati:   64,36 km
2020: A1 - 30,35 km; A3 - 4,5+12,24+13,5+28,55+16,85+12,16 km; A0 - 4,47; DX12 TR3- 31,75 km;Total KM semnati:  154,37 km 
2021: DX B-G - 11,08 km; A0 - 19 km;                                                                          Total KM semnati:   30,08 km

tom_sawyer

#7821
Reșița , Giurgiu și Botoșani (și Vaslui, dar e foarte aproape de DX Albița-Tișița) au rămas singurele reședințe de județ pentru care nu e nicio licitație în desfășurare (nici măcar SF) pentru a le conecta la rețeaua de autostrăzi/drumuri expres a țării.

+ Slobozia și Călărași, dar acestea sunt legate prin DN-uri care nu trec prin localități.

voicul

^Ce nu a pus @naivu - A11 la Oradea semnat cu Strabag - 19km parca sunt.

Daca s-ar semna Suplacu-Chiribis și DX12T4 suntem norocosi. Hai poate si pe A0 ceva, ca deja sunt in procese de 3 ani ... cat sa mai dureze.
Restul eu zic ca nu sunt sanse in 2021, dar mai exista minuni si de la Dumnezeu.

nicolaem

inca stam rau la km semnati pe 2021.
eu sper la ceva pe A7. din 3 licitate macar unu sa scape de contestatii in justitie.
si ar trebui sa vedem licitate inca 3 tronsoane anu asta.

alecu26

eu la A3 in 2023 ma gandeam mai degraba la lotul Ex Straco.

Dar pe final de 2023 si la limita sigur termina si UMB ceva. Cat or fi de grele si complicate si surprinzatoare loturile din A3 de la Nadaselu...trei ani de lucru e mult.

Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

hefaistos

De smata anul asta (mai sunt 4 luni) speranțe doar la proiectele deja atribuite și cu contestații pe diverse paliere:

Crapi 4, PiSi4, poate ceva pe A0
Pe A7 nici o șansă, nici măcar nu a expirat termenul de predare a ofertelor. Idem fostul lot Straco, o fi lucrarea veche dar licitația e noua.
Problema grava și urgenta nu e însă de număr de atribuirii în 2021 ci de progrese în licitațiile pe PNRR care trebuie finalizate în urmatoarele 16 luni.
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu 200 euro, daca pana la 31 decembrie 2029 nu se deschide sectiunea cu tuneluri de pe A1 de la Holdea.

voicul

Nu prea e topicul exact, dar e destul de potrivit  :) Pun esentialul:

Guvernul a dublat numărul de străini din afara UE admiși pe piața forței de muncă

Guvernul a aprobat dublarea numărului de lucrători non-UE nou admişi pe piaţa forţei de muncă în anul 2021, de la 25.000 la 50.000, în condiţiile în care este nevoie de peste 160.000 de lucrători, a declarat premierul Florin Cîţu.

Justificarea - avem, pentru punerea în aplicare a proiectelor de investiţii, nevoie de o cifră, e nevoie de 160.000 de persoane, înţeleg. De la începutul anului avem o creştere de 2,77%, din care 29.995 comunicate în mod repetat de angajatori.

https://www.digi24.ro/stiri/actualitate/politica/guvernul-a-dublat-numarul-de-straini-din-afara-ue-admisi-pe-piata-fortei-de-munca-1630155

Duta C

Si totusi concret pt etapele de contestatii :sa fie mai putine-scurte s-a facut ceva s-au se face,se va face? Problema este destul de grava!Se pierde foarte mult timp care este pretios tare!

Feri

Quote from: tom_sawyer on August 11, 2021, 12:35:13 PM
Reșița , Giurgiu și Botoșani (și Vaslui, dar e foarte aproape de DX Albița-Tișița) au rămas singurele reședințe de județ pentru care nu e nicio licitație în desfășurare (nici măcar SF) pentru a le conecta la rețeaua de autostrăzi/drumuri expres a țării.

+ Slobozia și Călărași, dar acestea sunt legate prin DN-uri care nu trec prin localități.

Ar mai fi si Miercurea Ciuc

gruiarew

La Giurgiu nu era drum expres pentru legătura cu București? Sau e doar o deviere unde e vama?
'You can't cheat an honest man. Find somebody who wants something for nothing, then give him nothing for something.'' -- A Hater's Synthesis