Autostrăzi în România: discuții diverse

Started by Ionut, September 14, 2011, 11:15:15 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 12 Guests are viewing this topic.

vancouver

#6945
^ Pe A7 Ploiesti - Buzau SF-ul va fi predat complet pe 18.09 (peste 2 zile), eventual inca cateva zile in plus pentru studiile geo complete. Arheologia gata la 21.09.2020. Exproprierile sunt deja pe circuit. Proiectarea de detaliu gata in octombrie (PT). Licitatia in SEAP pana in decembrie. Decembrie 2020, ca sa fie clar.

Buzau - Focsani decalat cu cateva luni.

PS. Avand proiectul de detaliu la dispozitie, cu cantitati exacte, ne putem astepta la preturi mult mai mici decat orice pana acum. Sper sa avem o surpriza placuta in acest sens. De asemea e de asteptat sa avem putine clarificari, tocmai pentru ca lucrurile sunt clare. Deci e posibil in vara 2021 deja sa avem desemnati castigatori pe primele loturi, doar constestatiile pot sa mai amane un pic treaba.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

hefaistos

Pai la vo Techirghiol am înțeles ca nici varianta de traseu nu e aleasa. Pana la atribuire execuție distanta lunga. Sunt etape peste care cu oricâtă voința și bunăvoința tot nu pot fi sărite sau scurtate prea mult.
Mai degrabă A7 Ploiești Buzau ar putea fi licitat și atribuit în 2020.
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu 200 euro, daca pana la 31 decembrie 2029 nu se deschide sectiunea cu tuneluri de pe A1 de la Holdea.

voicul

Poate doar licitat in 2020 pentru A7.
Ar fi frumos si atribuit, dar totusi suntem in RO si mai sunt doar 3 luni pana la final.

vancouver

Da, evident doar licitatiile urcate pe SEAP anul asta. Mai mult nu e posibil. Asta in cel mai fericit caz.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

horatiu.cosma

^^^
Pe care circuit sunt exproprierile? Sigur nu pe cel interministerial. Pe ANPM încă nu apare începută procedura de mediu,care va dura minim 6 luni pentru Ploiesti-Buzau. Pe următoarele înțeleg că nu e prea roza situația pe partea financiara, din cauza contractelor cnair care prevăd grosul de plati la final, toți lucrează pe datorie și se termina la un moment dat banii.

vancouver

Da, am inteles gresit cu exproprierile. Revin: licitatia pentru desemnarea firmei (de avocatura) care sa se ocupe de exproprieri este trimisa la ANAP si speram sa apara pe SEAP zilele astea. E vorba de Ploiesti-Buzau.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

panzer

In ultimul interviu de la ZF dna Ionita vorbeste de un drum de legatura intre A1 si DN7. Stie cineva mai multe? E vb de cel prin Potlogi, Dambovita?

Nu inteleg de ce ar fi nevoie de el, avand in vedere ca A0 se va lega de DN7.

dragoscojan

Cred ca e vorba de drumul de la finalul lotului 4, la Tigveni, catre Rm Valcea.

mirceaeliade

@Vancouver daca licitatia ar incepe in dec 2020, de ce nu ar putea fi contractul semnat mai devreme de vara 2021?  Pe sectorul A3 de langa Zalau cred ca eu fost pe undeva la 3 luni de la inceperea licitatiei pana la semnare

razvan96

Pentru ca in Transilvania abia gasesti 2-3 firme sa participe la licitatii, deci nu prea ai ce oferte sa evaluezi, in timp ce aici foarte probabil o sa avem concurenta ca pe A1 si Dx12.

RaduG

#6955
Puțin off-topic în această zi istorică, cu permisiunea voastră. Ieri 17 Septembrie s-au împlinit 76 de ani. Azi putem construi acolo autostrăzi pentru că niște oameni și-au dat viața pentru noi.

,,Pe data de 17 Septembrie 1944: Al Doilea Război Mondial: Armata a IV-a română poartă lupte grele pentru forțarea Mureșului în centrul Transilvaniei, în zona Oarba de Mureș - Dealul Sângiorgiu - Iernut, zdrobind rezistența înverșunată și bine organizată a armatelor germano-ungare."



Powered by API/PUM imgur uploader

https://www.activenews.ro/cultura-istorie/18-august-73-de-ani-de-la-Batalia-de-la-Oarba-de-Mures-cea-mai-grea-lupta-purtata-pe-teritoriul-romanesc-in-cel-de-Al-Doilea-Razboi-Mondial-136543

PS: pe dealul de la nord de nodul rutier Iernut, unde am pus markerul, se văd cicatricile lăsate de bombe, tipul diferit de sol scos la suprafață de explozii.


horatiu.cosma

^^
Nu exista la cnair licitație de proiect mare care sa fi durat 3 luni in trecutul apropiat. Pe Transilvania cea mai rapida a fost Zimbor-Poarta Salajului, 1 an și 3 luni. Într-adevăr a durat puțin evaluarea ofertelor, dar până acolo, licitația a fost suspendată luni de zile pentru răspunsurile la clarificări.

cristi5

^ Dna Mariana se lauda ce rapida a fost licitatia :) O uitat sa zica ca-i vorba de evaluarea ofertelor. Amanunte...

TibiV

[off-topic]
Ce mishto ne ies denumirile zoologice (terestre sau acvatice...)

Avem PiSi.
Avem CoBra.
Avem CraPi.

Acum avem si...
Quote from: naivu on September 18, 2020, 11:11:58 AM
... IaPa este cel mai dorit dintre tronsoanele din Moldova...
(gramatical, corect era "...iapa este cea mai dorita"...  :lol: :lol: :lol:)[/i]

[/off-topic]

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

naivu