Autostrăzi în România: discuții diverse

Started by Ionut, September 14, 2011, 11:15:15 AM

Previous topic - Next topic

1 Member and 8 Guests are viewing this topic.

Ionut

^ Nu trebuie thread nou. Puteti face voi istoricul si pun eu pe primul post din fiecare thread/pentru fiecare autostrada. :)


doryan93

Noi planuri pentru viitorul retelei de autostrazi din Romania? Directorul de la Autostrazi: "De la Sebes pana la Bors vom da autostrada in concesiune. Coridorulul IV sa-l inchidem prin Brasov, sa-l deschidem spre Moldova.
http://www.hotnews.ro/stiri-esential-15913781-noi-planuri-pentru-viitorul-retelei-autostrazi-din-romania-directorul-autostrazi-sebes-pana-bors-vom-autostrada-concesiune-coridorulul-inchidem-prin-brasov-deschidem-spre-moldova.htm

După ce reprezentații Comisiei Europene au subliniat încă o dată, zilele trecute, că ruta de autostradă pe care o vor finanța pentru finalizarea Coridorului IV pan-european include tronsonul Sibiu – Pitești, directorul Companiei de autostrăzi din România, Narcis Neaga, declară că planurile românești sunt altele.
http://www.turnulsfatului.ro/22690/ue:-dam-bani-pentru-autostrada-sibiu--pitesti-cnadnr-o-tine-pe-a-romanilor:-facem-autostrada-sibiu-%E2%80%93-brasov.html


Archi

#694
^^^

Quote

Ambiţia sârbilor, noua autostradă: Belgrad-Panciova-Vârşeţ-Timişoara


În următoarele săptămâni Serbia şi România se pregătesc să reia documentaţia proiectului pentru construcţia unei porţiuni a Coridorului 11, de la Belgrad, peste Panciova şi Vârşeţ, până la Timişoara, anunţă Radioteleviziunea Voivodinei (RTV)


Conform societăţii naţionale de drumuri din ţara vecină, autostrada Belgrad-Vârşeţ se află pe lista proiectelor care au intrat în adoptarea planului general pentru dezvoltarea circulaţiei în Serbia. Terminarea acestei porţiuni este prevăzută până în anul 2015.


Valoarea construcţiei a 92 de kilometri de autostradă, care leagă Belgrad-Panciova - Vârşeţ, va fi de 570 de milioane de euro.


Stie cineva daca la noi aceasta autostrada este inclusa in planul de finantare 2014-2020? Daca da ar trebui facut macar sf in perioada asta ca pe la inceputul lui 2015, cand au de gand Sarbii sa o termine sa ne apucam si noi de documentatii. Daca nu ar trebui macar prima parte de la Timisoara,ca sa faca rolol de centura. Timisoara cam are nevoie de centura sud.

cineva


dr4qul4

Da, apare pe harta Ten-T updatata anul acesta.

vorbim pana la urma de un ciot de cateva zeci de km care merge numai prin campie
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

Archi

 Nu este chiar un ciot, de la izvin pana la granita pe direct cred ca sunt vreo 60-70 de km.

ciprebbe

Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

Goldmund

ciprebbe,
.......si asta mi se pare elocvent:
"Gazeta de Cluj a scris despre existenţa unui raport al Curții de Conturi în care se arată ceea ce s-a întâmplat cu CNADNR.

"CNADNR a creat impresia, cel puţin în perioada auditată, unei entităţi care nu a înţeles şi nu s-a acomodat pe deplin cu scopul şi cu obiectul propriu de activitate, o entitate a cărei activitate pare că a parcurs un traseu mai aproape de un labirint decât de unul bine stabilit şi bine orientat şi căreia i-au fost străine noţiunile de economicitate, eficienţă şi eficacitate în organizarea activităţii şi în utilizarea fondurilor publice alocate", se spune în raport.

În raport sunt prezentate mai multe riscuri, vulnerabilităţi, disfuncţionalităţi şi deficienţe constatate "aproape ca pe o permanenţă a activităţii CNADNR" în perioadele auditate, printre care modul de acţionare neunitar şi necoordonat; preocuparea şi implicarea insuficientă pentru identificarea şi eliminarea riscurilor, vulnerabilităţilor sau risipei; studii de fezabilitate neutilizate sau de slabă calitate; valori contractuale majorate şi termene de finalizare nerespectate."

ciprebbe

Cu alte cuvinte in loc sa il traga la raspundere il pune SEF.

Cum era vorba aia " Lupul paznic la oi " ?
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

milo1981

autoMinder - aplicație de management a parcului auto

isotech_ro

Quote from: milo1981 on November 07, 2013, 09:35:09 AM
Drumul expres Focşani-Galaţi-Constanţa, în linie dreaptă/ Cinci judeţe şi-au dat mâna pentru dezvoltare

http://www.viata-libera.ro/politica-administratie/48089-galati-viata-libera-cotidian-drum-expres-focsani-galati-constanta-cinci-judete

asta o sa se faca atunci cind o sa avem prima recolta de micsunele din vastele lanuri de rachita si plopi, ca si multe alte ineptii aruncate in stinga si drepta de politicieni .... s-a mai vehiculat de "viata-libera" usl-ilista ( pnl-ista de fapt) si stirea cu centura Galati, si tunelul sub Dunare, podul de la Braila si multe multe altele .... gogomanii de la un capat la altul

ca si locuitor al "comunei" Galati, iti confirm de pe acum ca nu se va face NIMIC in privinta infrastructurii in acesta parte a tarii ... doar "infrastructura electorala"

alecu26

pai sa puna mana si sa faca PPP. Ar fi reteta ideala. 3 judete aliate + un investitor privat.

Ei pot sa vina clar cu terenul, + gropi de imprumut+ poate balastiere...si alte chestii care mai sunt in administrarea judetelor si de abia traiesc de pe o zi pe alta.

La fel si cu aeroportul comun de la Galati+Braila.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

teocharis

sa nu exageram, ce bonitate pot avea niste CJ-uri falimentare in fata bancilor...