News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Autostrăzi în România: discuții diverse

Started by Ionut, September 14, 2011, 11:15:15 AM

Previous topic - Next topic

2 Members and 20 Guests are viewing this topic.

horatiu.cosma

Mizerabil Cuc. In primul rand Strabag in Romania nu e firma cu 2 laptopuri. Are peste 1000 de angajati in tara, statii de asfalt, lucrari, experiența etc, nu e neica nimeni cum incearca cuculete sa insinueze. Apoi in cazul de fata Strabag chiar a castigat in instanta impotriva deciziei cnair (ca si pe Craiova-Pitesti), deci nu tine teoria lui kuk cu decizia grandioasa si perfecta a cnair ului. Iar mai apoi cu logica perfecta cu continuarea lucrărilor de catre un roman dupa ce termina pe lotul de 5 km e o imbecilitate de zile mari. Nu mai bine vine Strabag de maine si se apuca de treaba ca nu are nicio lucrare mare in derulare decat Selina peste un an, cand termina santierul de la granita? Asa tampitel la MT nu cred ca am avut niciodata.

yetiman

,,Pe hoţii mărunţi îi trimitem la închisoare, iar pe cei mari îi numim în funcţii publice." — Esop
,,Greşelile politicianului sunt crime, căci în urma lor suferă milioane de oameni nevinovaţi, se împiedică dezvoltarea unei ţări întregi şi se împiedică, pentru zeci de ani înainte, viitorul ei." — Mihai Eminescu

Earthchild


RobertN

^^^

Exact, mizerabil este cuvântul potrivit.

Eu în continuare sunt siderat cât de natural îi ies inepțiile pe gură (cioc).

NGC

Stati numai sa vedem, ca poate avem doua probleme mai grave cu niste contracte. Deocamdata mai trebuie sa asteptam putin.

Europiu

NGC, ai un fantastic talent de a ne perpeli la foc mic... Scrii cumva și thrillers, așa, ca hobby?  :lol:
The problem with the world is that the intelligent people are full of
doubts, while the stupid ones are full of confidence (Charles Bukowski).

NGC

Nu. :lol:

Stiti bine ca foarte rar scriu informatii care nu sunt sigure si doar asa "din gura targului". Dar din ce zic vrabiutele, exista sanse ca sa avem probleme mari cu niste contracte deja semnate. Nu stiu detalii prea multe, dar daca vrabiutele zic asa, e de luat in serios.
Deocamdata astept si eu alte informatii, pentru ca am inteles ca trebuie asteptat dupa ceva.

horatiu.cosma


voicul

Pai tocmai Strabag e problema. Auzi, sa ii dea peste nas la CNAIR si sa aiba dreptate! Tupeu de straini, ca noi aici suntem perfecti.

NGC

#6054
Nu e problema cu STRABAG, dar nu va pot da acum alte informatii. Nu are rost sa producem "panica" pana nu stim sigur care e situatia, asa ca deocamdata asteptam. ;)

Dominik

Hmmm daca lotul 2 ramane totusi la Trameco, intregul tronson Bors-Suplacul de Barcau va fi construit de firme romanesti...
You're in Steelers Country

florin74

Nu cred ca o sa semneze cu Constructii SA. Sunt probleme cu partenerii lor din Croatia, sunt in insolventa.faliment, au fost preluati de o alta firma.

Straco e in moarte clinica, si urmeaza a fi deconectata de la aparate daca nu intervine un salvator sa o preia si sa faca o infuzie de capitla

Deci cel mai probabil vom avea reziliere pe A3 si Domnesti in perioada urmatoare, cu eventual finalizare in regie proprie CNAIR nod Chetani.

NGC

Din cate stiu problema partenerului din Croatia e cunoscuta, si a fost chiar motivul descalificarii initiale, dar CAB le-a dat dreptate, asa ca teoretic nu ar mai trebui sa fie o problema. Revedeti mesajele mele mai vechi pe tema asta din topicul A3, ca nu mai stau acum sa caut.

florin74

Da, stiu ca s-a clarificat, dar intre timp acum la semnare mai trebuie sa prezinti  o scrisoare de garantie, cu ceva declaratii si angajamente, complicat pentru un membru al asocierii cu o situatie juridica si financiara incerta.

Oricum, pentru mine sunt 1% sanse  sa finalizeze lotul Constructiii SA in urmatorii 2 ani


NGC

Nu cred ca s-ar fi agitat ei asa mult daca nu erau destul de siguri de obtinerea scrisorii de garantie. ;)