News:

Regulă nouă (#6)! Se primește ban pentru
fake news, minciuni și dezinformare.

Main Menu

Autostrăzi în România: discuții diverse

Started by Ionut, September 14, 2011, 11:15:15 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 14 Guests are viewing this topic.

Ionut

Da, este nesimțire pe fata. Ăștia sunt fără niciun fel de limita.

Ionut

Reactii de la Catalin si chiar de la Isarescu preluate de Adevarul:

,,Avem un declin prelungit al investiţiilor. Am văzut la personajul care în luna asta a împânzit televiziunile (Darius Vâlcov, n.r.), mi-a arătat o hartă cu toată ţara numai autostrăzi, toată până la Chişinău. Noi ne chinuim să facem Comarnic-Braşov. Nu se va face, bineînţeles", a spus el Mugur Isărescu, într-o conferinţă de presă.

:lol:

Ionut

#5852
Toata presa vuie de aberatiile lui Plumb.

Hotnews scrie bine, citeaza si API. Digi24 da practic toata pozitia API. La fel, News.ro. Dar si Ziare.com.

Ionut

Am dat live interventie la B1TV acum cateva secunde. Am vorbit de unele chestii tehnice, dar am incercat sa fiu cat mai non-tehnic sa se inteleaga. :) Inainte de a intra live au dat reportaj foarte bun si ne-au citat din pozitiile API. A iesit OK, cred. Sper sa mai ne invite, e important sa se auda cat mai tare pe cat mai multe posturi TV/radio.

davyl

Sper sa aiba un ecou mare interventia ta ionut, sa mai paleasca din aberatiile astea din ultima vreme (ultima a dnei Plumb e de trecut in anale), ca se vede si din spatiu ca nu au cum sa faca atatia km de autostrada in 2019!!!

Ionut

#5855
Fac si cei de la Antena3/Antena 1 (jurnal) material cu autostrazile. Le-am explicat 15 minute stadiul pe fiecare proiect de autostrada (plus DX12). Cand li se ia si celor de la Antene cu promisiunile fanteziste... stii ca s-a trecut o limita. Sper sa iasa reportaj complet cu multe cifre si sa se explice publicului de A3&A1 cum e cu infrastructura.

Update 13:30: am vorbit si la Europa FM. :)
Update 13:45: am vorbit si la Radio RFI. :) Am zis doua cuvinte si despre A8.

Ionut

Pana la urma si Wall-Street.ro a preluat. E bine, cel mai probabil pozitia API a facut un tur de presa si a contrabalansat ineptiile debitate de mincinosii nerusinati.

voicul


Ionut

Diseara, 20:30, LIVE din studio pe Bucuresti TV. Vorbim despre autostrazile noastre si despre infrastructura in general. Va fi si Alex Valvoi in studio cu mine, vad ca la Bucuresti TV ne cheama mereu pe amandoi. :D

Liviu M

Quote from: vancouver on February 01, 2019, 11:38:17 PM
.Tehnic. 20 de ani e ceva normal la un astfel de proiect.
Rennsteigtunnela fost gata in 5 ani. Cel putin asa zice wikipedia. Si are aproape 8 km.

vancouver

#5860
Faci o confuzie gravă între EXECUȚIA propriu zisa a tunelului și durata unui proiect. Aceasta confuzie se face in mod curent și in presa. Am explicat cu alte ocazii ca execuția unui tunel durează 5 ani, și asta aproape independent de lungime și dacă se fac sau nu ambele tuburi. Cunosc tunelul Rennsteig, am fost prin el și cunosc și oameni care au lucrat acolo. Betonul, armătura și cofrajul au fost făcute de firma românească Hidroconstrucția . Proiectul autostrăzii A71+73 din care face parte tunelul, a fost demarat politic in 1991 și a fost complet gata in 2009, adică aproape 20 de ani.

Ar mai fi de adăugat ca in Germania studiul de fezabilitate și proiectul tehnic se fac de regula in house in cadrul companiei de drumuri. La noi înseamnă încă cel puțin o licitație in plus, cu tot ce presupune, clarificări, deschidere oferte, evaluare..., contestații. Deci minim 2-3 ani in plus.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

Liviu M

Ah sooo, tu socoteai de cand incep sa se gândească la ea.
De terminat tronsonul pe care e tunelul (150 de km, cu "cap și coadă") a fost terminat in 2005. A73 e autostradă diferita.

Liviu M

Quote from: vancouver on February 23, 2019, 10:04:46 AM
Am explicat cu alte ocazii ca execuția unui tunel durează 5 ani,
1725 de metri in 3 ani:D OK, probabil au fost spre 4, ca nu scrie exact data de inceput, iar de terminat s-a terminat in decembrie.

PS Pe-asta nu-l stiu, :o e nou. N-am mai trecut pe acolo din 2007, trebuie sa-mi fac un drum prin zona sa-l vad, ca habar n-am unde l-ar fi putut "monta". Ultima data cand am trecut pe acolo, A71 parea gata.

Ionut

Diseara la 20:00 o sa fiu prezent in studio in direct la Speranta TV. O sa vorbim despre autostrazi si alte proiecte majore de infra. :)

voicul

Mi se pare de senzational articolul si zic ca nu merita mai mult postat.

Strategie de 2 miliarde de euro. Sibienii și brașovenii nu mai așteaptă ca statul să facă autostrada Sibiu-Brașov

Primarii localităților din județele Sibiu și Brașov nu mai cred că statul va construi prea curând o autostradă sau un drum expres între cele două municipii reședință de județ. Aceștia au un alt plan: să construiască un drum de mare viteză care să unească Mândra (jud. Brașov) și Șelimbăr (jud. Sibiu) cu bani europeni. Și nu doar atât. Iar în acest sens au anunțat că înființează Microregiunea Țara Făgărașului, elaborând o strategie de dezvoltare a orașelor și satelor de la nord de crestele Făgărașilor pentru valorificarea întregului potențial al zonei.

http://www.turnulsfatului.ro/2019/02/26/strategie-de-2-miliarde-de-euro-sibienii-si-brasovenii-nu-mai-asteapta-ca-statul-sa-faca-autostrada-sibiu-brasov/