Autostrăzi în România: discuții diverse

Started by Ionut, September 14, 2011, 11:15:15 AM

Previous topic - Next topic

1 Member and 4 Guests are viewing this topic.

Earthchild

Mda. Ca sa ii egalam, ar trebui sa avem vreo 1500 km. Sa respectam proportiile. Si ei construiesc in continuare...

zuma80

Dar bulgarii stau pe loc?
Sa nu uitam ca avem suprafata dubla ca tara.
Ei se conecteaza cu Serbia si Grecia iar mai apoi lejer catre Varna!
Mai fac o aroganta cu Veliko - Ruse si cam gata.
Pentru A6!

NGC

#5282
Quote from: voicul on July 30, 2018, 10:22:28 PM
Eu as modifica putin comunicatul initial si l-as numi: dreptul la replica, la replica MT.

Pai hai sa vedem cum stau lucrurile.


API

Quote
Pe loturile 1 și 2 ale Autostrăzii A10 Sebeş-Turda, [...] sunt stâlpi de curent pe aliniamentul drumului care blochează lucrările.

MT

Quote
Reiterăm că pentru contractele aflate în derulare în faza de execuție, pentru care există autorizație de construire, în prezent nu mai există nicio barieră administrativă.

[...]

Pe loturile 1 și 2 ale Autostrăzii A10 Sebeş-Turda nu mai există nicio barieră administrativă care să fie imputată autorității contractante, respectiv MT.  La această dată, amplasamentul este liber de sarcini, cu Autorizație de Construire pe ambele tronsoane.

Nu zau! Nu vreti voi desteptilor sa mai cautati prin sertare? Ia sa vedem cum stam aici.

ST1 - Nu exista AC pentru lucrarile care trebuie efectuate in zonele expropriate suplimentar prin HG 114 / 2018 pentru "Sectiunea C, km 0+000 - km 0+300, inclusiv Nod Rutier Sebes".

ST2 - AC pentru lucrarile care trebuie efectuate in zonele expropriate suplimentar a iesit abia saptamana trecuta, in 24 Iulie 2018 !!!




API

Quote
Pe Autostrada A3 la intrarea în București [...] sunt stâlpi de curent pe aliniamentul drumului care blochează lucrările.

MT

Quote
Reiterăm că pentru contractele aflate în derulare în faza de execuție, pentru care există autorizație de construire, în prezent nu mai există nicio barieră administrativă.

[...]

Autostrada A3 la intrarea în București – de asemenea, nu există nicio barieră birocratică. Terenul pentru noul amplasament al stâlpului respectiv a fost expropriat. Este obligația constructorului să reloce stâlpul electric menționat. Are inclusiv aprobare de la Enel.

Pacaleala ieftina! Ia sa vedem ce avem noi aici. ;)

HG 289 / 03.05.2018 -> HG "privind declanşarea procedurilor de expropriere a imobilelor proprietate privată situate pe amplasamentul suplimentar, necesare pentru relocarea utilităților, care fac parte din coridorul de expropriere al lucrării de utilitate publică de interes naţional ,,Construcţia autostrăzii Bucureşti-Braşov, tronsonul Bucureşti-Ploieşti""

Este vorba despre exproprieri suplimentare pentru construirea a doua bazine de retentie.

HG 301 / 03.05.2018 -> HG "privind declanşarea procedurilor de expropriere a imobilelor proprietate privată situate pe amplasamentul suplimentar, necesare pentru relocarea utilităţilor, care fac parte din coridorul de expropriere al lucrării de utilitate publică de interes naţional ,,Construcţia autostrăzii Bucureşti-Braşov, tronsonul Bucureşti-Ploieşti""

Este vorba despre exproprieri suplimentare pentru relocarea a doi stalpi LEA.

Ne ziceti si noua numarul de autorizatie de construire pentru lucrarile pentru care terenul a fost expropriat suplimentar prin fiecare dintre aceste HG?
Cum, cum, cum? Nu exista AC? :o Pai nu era vorba ca "nu există nicio barieră birocratică"? ???




API

Quote
Pe tronsonul Iernut-Chețani (A3), sunt stâlpi de curent pe aliniamentul drumului care blochează lucrările.

MT

Quote
Aceeași situație a fost rezolvată și pe tronsonul Iernut-Chețani (A3).

Aici ati scapat la mustata, pentru ca AC a venit abia in 28 Iunie 2018. Si voi va laudati acum? Nu trebuia sa fie de mult timp rezolvata problema? :lol:




API

Quote
Pe Chețani-Câmpia Turzii (A3) nu sunt gata exproprierile (MT abia a publicat proiectul de exproprieri pe site-ul propriu).

MT

Quote
Aceeași situație [expropriere teren pentru stalpi de curent, nota mea] a fost rezolvată și pe tronsonul Iernut-Chețani (A3). [...] Pentru aliniamentul autostrăzii Chețani-Câmpia Turzii (A3) toate exproprierile au fost realizate.

Ce avem noi aici?

20 Iulie 2018 -> Proiectul de Hotărâre a Guvernului privind declanșarea procedurilor de expropriere a imobilelor proprietate privată situate pe amplasamentul suplimentar, care fac parte din coridorul de expropriere al lucrării de utilitate publică de interes naţional "Secţiunea 2A Ogra-Câmpia Turzii pe teritoriul localităţilor Bogata, Cheţani, Cucerdea, Cuci, Iernut, Luduş şi Ogra din judeţul Mureş şi pe teritoriul localităţii Luna din judeţul Cluj din cadrul obiectivului de investiţii de interes naţional «Autostrada Braşov-Târgu Mureş-Cluj-Oradea»", aflate pe raza localității Luduș din județul Mureș

http://mt.gov.ro/web14/transparenta-decizionala/consultare-publica/acte-normative-in-avizare/2042-hg20072018dirtac

Proiectul de HG a fost pana ieri in consultare publica, deci nu exista inca HG.
Si daca ar fi HG, ia ziceti voi desteptilor in cat timp se poate emite decizia de expropriere?
Abia dupa ce rezolvati voi problemele astea doua puteti sa va ocupati si de emiterea autorizatiei de construire. Asta cine o emite? Radio Erevan pe unde medii? :lol:

V-ati scos! Ludus nu este intre Chetani si Campia Turzii. :lol:




API

Quote
CNAIR încă nu a semnat adiționalul la contractul cu antreprenorul de pe lotul 3 al Autostrăzii Lugoj-Deva (pentru lucrările suplimentare de la nodul Holdea și al doilea ecoduct).

MT

Quote
Pe pe lotul 3 al Autostrăzii Lugoj-Deva, antreprenorul are amplasamentul liber de sarcini și front de lucru pe întreg aliniamentul autostrăzii. În ceea de privește "nodul" despre care vorbiți, constructorul a ales să efectueze lucrarea fără a avea toate documentele necesare.

Dar cu banii cum stati? Nu vreti voi sa precizati ce suma le-ati spus ca este disponibila pentru lucrari in 2018? Stiti voi, art. 43^1 din Legea 500 / 2002.

Quote
Articolul 43^1
(1) Ordonatorii de credite au obligația de a notifica prestatorilor, executanților și furnizorilor sumele cuprinse în programele de investiții publice la credite bugetare, în termen de 30 de zile calendaristice de la aprobarea legilor bugetare anuale/rectificărilor bugetare anuale.

Dar de ce ati scris desteptilor "nodul" intre ghilimele? De ce nu ati folosit propria voastra denumire din AC 48 / 2017, respectiv "Intrare-ieșire provizorie autostrada/ieșire definitive autostrada km56+500 (Descarcarea Holdea) aferenta obiectului de investiții Proiectare și execuție AUTOSTRADA LUGOJ-DEVA Lot 3, km 56+220-km 77361"?

Si despre ce "toate documentele necesare" referitoare la "nod" mai vorbiti? Nu le-ati dat voi AC 48 / 2017 pentru asta? Sau va referiti la pacaleala cu "ordin de incepere"? Avem noutati pentru voi in acest caz. Chiar ceilalti destepti (CNAIR) au recunoscut ca nu exista asa ceva. Vedeti aici raspunsul lor oficial.






API

Quote
Pentru podul peste Dunăre de la Brăila, CNAIR nu a re-lansat licitațiile pentru relocarea utilităților (primele au fost anulate!) și nu a semnat contractul pentru demararea exproprierilor.

MT

Quote
La podul de la Brăila, nu este depășit niciun termen contractual. Antreprenorul elaborează în prezent Proiectul tehnic în vederea obținerii Autorizației de Construire.

Ce au zis ei si ce ati raspuns voi! Pe langa subiect, bineinteles. Ia ziceti, ce licitatii ati reluat in afara de cea pentru relocarea retelelor electrice si de telefonie? :o




API

Quote
O altă promisiune a lui Șova este emiterea acordului de mediu (AM) pentru Autostrada Sibiu-Pitești până la finalul acestui an. Realitatea? Șanse minime (noi spunem că inexistente). Studiul de evaluare adecvată (SEA) a fost depus în luna mai 2018. După aprobarea acestui studiu, trebuie depus raportul de impact asupra mediului (RIM). Procedura este complicată și de durată. Din experiența noastră (emiterea AM pentru autostrăzile Lugoj-Deva și Târgu Mureș-Borș), obținerea AM în 2018 este o țintă ultra-optimistă.

MT

Quote
Procedura pentru eliberarea Acordului de Mediu pentru autostrada Sibiu - Pitești respectă legislația în domeniu și se va încadra în termenul precizat de ministrul Lucian Șova.

Nu zau! Dar desteptul asta de ministru are cumva si ANPM in subordine? Termenele care trebuie respectate la procedura se adapteaza dupa el? :o



Despre celelalte fantezii gen ST1, ST2 si PiSi 4 nici nu are rost sa mai scriu.




A, si inca ceva.

MT

QuoteAsociația Pro Infrastructură susține că face aceste afirmații în baza "experienței".

Ce ar fi daca nu ati mai scoate voi din context si nu ati mai generaliza?
Cuvantul "experienta" a fost folosit de API doar o singura data in comunicat iar contextul este acesta.

API

QuoteDin experiența noastră (emiterea AM pentru autostrăzile Lugoj-Deva și Târgu Mureș-Borș), obținerea AM în 2018 este o țintă ultra-optimistă.




@Sova, MT, CNAIR: Daca am gresit facandu-va destepti, va rog sa imi atrageti atentia pentru ca sa corectez mesajul. ;)

@Sova: Mai plimbati cortul, ca ursul nu sta sa-l plimbati. ;)

No hai la revedere!

pentium10

Puneti un pic si VO Targu Mures in urmatorul mesaj API.
e un proiect reziliat si blocat la exproprieri, sa vedem daca raspund punctual

si drum de legatura A3 - TgMs e alta
Waze advocate, Google Developer Expert, In Mures

NGC

P.S. Nu am participat in vreun fel la intocmirea pozitiei API, dar nu pot sa stau deoparte si sa vad cum desteptii astia ne iau de prosti.

Europiu

The problem with the world is that the intelligent people are full of
doubts, while the stupid ones are full of confidence (Charles Bukowski).

Ionut

Mulțumim pentru susținere și clarificări, NGC! :)

voicul

+1 NGC.
Eu as da direct asa comunicatul (replica la replica MT). Bine poate putin aranjat si parfumat (sa fie sigur ca il preaiau toti din media).  :lol:

SB76UFO

#5288
Da Ionut, eu as iesi din nou, cu drept la replica la gogomaniile MT.
Bineinteles, pus un pic la punct si, poate editat.
"Prostia este eternă și invincibilă"

TibiV

#5289
NGC,
felicitari !!!
:cheers:
De mult "nu m-am mai ras" atat de bine....

(Ma rog, un ras amar, dar rasul este de la tine, amareala este "de la ei"...)
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Io

^^^ NGC!
Multumesc, mi-ai pus un zimbet mare de tot pe fata.
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.

Ionut

#5291
Noile tabele... actualizate si fara loturile 3 si 4 din A10.










horatiu.cosma

#5292
^^^
Super tare mesajul, NGC. Am observat și eu acele cuvinte manipulatoare frumos inserate în replica MT pe care le-ai evidențiat extrem de bine. Dacă nu mă înșală memoria, acel drept la replică a fost postat pe FB și acum nu îl mai găsesc, semn că le-au umplut oamenii frigiderul la comentarii și au dat-o jos. Nu mai are niciun sens să răspundă API la mizeriile lor, un nou răspuns le-ar da o minimă legitimitate/recunoaștere și gândacii nu merită așa ceva.

tom_sawyer

#5293
Ionut, la centura Bacau, au contestat si turcii la CNSC pentru ca au fost descalificati la evaluarea financiara. Vezi in SEAP.

PS: pentru actualizarea tabelului; si termenul de estimare finalizare la ST1 trebuie modificat.

Ionut

Multumesc pentru completare & erata. Am modificat.