Autostrăzi în România: discuții diverse

Started by Ionut, September 14, 2011, 11:15:15 AM

Previous topic - Next topic

5 Members and 13 Guests are viewing this topic.

tom_sawyer

#5265
La pod Braila au relansat totusi licitatia pentru relocarea retelelor electrice, deci una din cele trei.

elphax

Tocmai au avut la Digi24 interviu cu Serbanescu. Reporterul l-a intrebat direct daca confirma ca s-au rezolvat toate blocajele, ca totul e deblocat. Respectivul a confirmat.
Nu inteleg de ce nu l-au contrat putin avand in vedere ca sunt atatea blocaje semnalate de API - efectul a fost ca totul depinde acum de constructori si ca ministerul si CNAIR si-au facut treaba

GrmmrNzi


Allex

"Asta-i ţara tuturor imposibilităţilor"

DN2 - E85 | Monitorizare A7 Autostrada Moldova

Ionut

Si in cifre:

In exploatare (km reali, nu km de numerotare) incepand cu ultima inaugurare din 30.07.2018:
A1: Bucuresti-Pitesti 109,66 km
A1: Sibiu-Sebes-Orastie-Simeria-Deva 132,43 km
A1: Margina-Timisoara-Arad-Nadlac 159,56 km
A2: Bucuresti-Cernavoda-Medgidia-Constanta 203,00 km
A3: Bucuresti/DNCB-Ploiesti 56,29 km
A3: Campia Turzii-Gilau (Cluj vest) 51,78 km
A4: Constanta bypass 22,20 km
A6: A1-Centura Lugoj 11,40 km
A10: Turda-Aiud Sud 28,75 km *aproximativ 4 km (intre nod Aiud si limita cu lotul 2) nu pot fi folositi
A11: A1-Apropiere giratoriu DN7 (ciot din Arad bypass) 2 km *lungime aproximativa
---------------------------------------------------------------------
TOTAL KM REALI IN EXPLOATARE: 777,07 km
---------------------------------------------------------------------
A1: 401,65 km din total 581,04 km, 69,12%
A2: 203 km din total 203 km, 100%
A3: 108,07 km din total 610,727 km, 17,69%
A4: 22,20 km din total 82,20 km, 27%
A6: 11,40 km din total 273 km (estimare), 4,18%
A10: 28,75 km din total 70 km, 41,07%
A11: 2 km (aproximativ) din total 128 km (estimare), 1,56%

Harry

Intre timp MT a dat un drept la replica la Digi:


" ,,Ministerul Transporturilor cere Asociației Pro Infrastructură să prezinte informații corecte și să nu mai emită în spațiul public date eronate fără a avea o minimă fundamentare a opiniilor exprimate. Ministrul Transporturilor, Lucian Șova, a exprimat realitatea din teren. În acest moment, niciun șantier nu este blocat de proceduri administrative.

Reiterăm că pentru contractele aflate în derulare în faza de execuție, pentru care există autorizație de construire, în prezent nu mai există nicio barieră administrativă. Pe loturile 1 și 2 ale Autostrăzii A10 Sebeş-Turda nu mai există nicio barieră administrativă care să fie imputată autorității contractante, respectiv MT.  La această dată, amplasamentul este liber de sarcini, cu Autorizație de Construire pe ambele tronsoane.

Autostrada A3 la intrarea în București – de asemenea, nu există nicio barieră birocratică. Terenul pentru noul amplasament al stâlpului respectiv a fost expropriat. Este obligația constructorului să reloce stâlpul electric menționat. Are inclusiv aprobare de la Enel. Aceeași situație a fost rezolvată și pe tronsonul Iernut-Chețani (A3). Pentru aliniamentul autostrăzii Chețani-Câmpia Turzii (A3) toate exproprierile au fost realizate.

Pe sectorul Râșnov-Cristian antreprenorul nu a înaintat nici până acum proiectul tehnic astfel încât să se poată obține Autorizația de construire. În prezent, exproprierile sunt realizate 90 %. Restul, după ce se va definitiva proiectul tehnic.  Pe pe lotul 3 al Autostrăzii Lugoj-Deva, antreprenorul are amplasamentul liber de sarcini și front de lucru pe întreg aliniamentul autostrăzii. În ceea de privește "nodul" despre care vorbiți, constructorul a ales să efectueze lucrarea fără a avea toate documentele necesare.

La podul de la Brăila, nu este depășit niciun termen contractual. Antreprenorul elaborează în prezent Proiectul tehnic în vederea obținerii Autorizației de Construire. Procedura pentru eliberarea Acordului de Mediu pentru autostrada Sibiu - Pitești respectă legislația în domeniu și se va încadra în termenul precizat de ministrul Lucian Șova.

Pentru definitivarea lucrărilor pe celelalte șantiere asociația face afirmații nefundamentate. Finalizarea unei lucrări depinde acum 100% de mobilizarea constructorilor. CNAIR și MT și-au respectat toate angajamentele administrative și financiare față de acești antreprenori, care la rândul lor trebuie să-și respecte contractul semnat.În acest context, vă reamintim că responsabilitatea dumneavoastră morală este de a informa corect opinia publică, având în vedere că vă pretindeți o asociație profesionistă.

Reiterăm faptul că MT este deschis la dialog. Asociația Pro Infrastructură a fost invitată la nenumărate dezbateri privind aceste proiecte. În cadrul discuțiilor reprezentații acesteia nu au semnalat nicio problemă. În schimb, lansează în spațiul public afirmații neadevărate, lipsite de argumente.

Asociația Pro Infrastructură susține că face aceste afirmații în baza "experienței". O evaluare obiectivă a proiectelor desfășurate de MT se poate face numai cu informații corecte de la specialiștii din companiile care le derulează. Ministerul Transporturilor vă roagă să solicitați aceste date înainte de a pretinde că informați opinia publică."

TibiV

Au uitat in enumerarea proiectelor de aleea "un pas moale, unul tare" a lu' Pacala...

In rest comunicatul este plin de Ileana Cosanzeana, Alba ca Zapada, Scufita Rosie & Co. ....

Ca Fat Frumos semneaza "dreptul la replica"...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

voicul

Faptul ca au cerut un drept la replica ... asta arata cat de ascultata e pozitia API in piata.

Eu as modifica putin comunicatul initial si l-as numi: dreptul la replica, la replica MT.

Harry

Cand cineva zice de alba ca zapada ma gandesc doar la 2 chestii sintetizate perfect aici:



:lol: :lol: :lol:

zuma80

Mai jos gasiti o parte dintr-un articol publicat pe Digi24.ro:
"A trecut mai bine de un an şi jumătate de când autorităţile au dat un tronson de autostradă în folosinţă, însă promisiunile sunt mari pentru viitorul apropiat.

,,Anul acesta avem în plan lotul 4 Lugoj-Deva, pe care așteptăm să-l recepționăm, cele două loturi de pe Autostrada Transilvania și avem cei 3,3 km de pe Autostrada 3 care urmează să asigure descărcarea în șoseaua Petricani din Capitală. (...) Orizonul de finalizare este sfârșitul acestui an și mizăm pe peste 60 km de drum nou care va fi dat în folosință", spune Alin Șerbănescu, purtător de cuvânt al CNAIR.

Pentru A6!

user201

Frumos că s-au deschis în sfârșit cele 2 loturi.
Mă gândesc că anul acesta se va mai deschide circulației doar A3 Gilău-Nădășel și poate intrarea în București de pe A3. Restul sper să fie gata până la fina de 2020 ( încă 2 ani jumătate ar trebui să ajungă pentru finalizare ).

voicul

Nu am vrut sa pun eu bucata asta, ca am zis ca poate nu e oficial ce vorbeste omul.

Remarcati pauza si lipsa lui LD3 din inaugurari?
Lipseste si podul de la Gilau.

zuma80

Gravitatea acelei declaratii consta in omiterea introducerii podului de la Gilau + tronsonul pana la Nadaselu pentru deschidere in 2018.
Prezinta doua loturi cu slabe sanse de deschidere anul acesta avand in vedere fapul ca A3 (DNCB-Petricani) este blocat de acea linie LEA si stadiul podului peste CF este departe de finalizare iar pe de alta parte pe LD4 nu vad cum reusesc sa termine dealul dar mai important racordul la A1.
Pentru mine anul asta sunt/erau fezabile pentru finalizare A1-LD3, A10 L3+L4 si podul Gilau+. 
Pentru A6!

ddfab

^^^ serbanescu "fumeaza" in continuare tigari tari... si daca , sa presupunem ca LD lot 4 va fi gata, unde dracu il descarca? ca de lot 3 si implicit nod Ilia, nu zice nimic. :bash:

voicul

Quote from: Ionut on July 30, 2018, 07:43:14 PM
Si in cifre:
---------------------------------------------------------------------
TOTAL KM REALI IN EXPLOATARE: 777,07 km
---------------------------------------------------------------------

La anu sunt sanse sa ii depasim pe Bulgari ca numar de km!