Autostrăzi în România: discuții diverse

Started by Ionut, September 14, 2011, 11:15:15 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 8 Guests are viewing this topic.

horatiu.cosma

Mi-ai luat mesajul din gura, Pasadia, exact ceva de genul aveam de gand sa postez si eu. Viorele si Viorici la tot pasul  :D.

icristian

de tabelul celor de la cnair ce sa mai zic... a fost publicat raportul pe iunie, dar nu spune nimic util si e plin de greseli, dar au schimbat culoarea textului sa para ca au modificat ceva

Ionut

API pe Facebook

Asociația Pro Infrastructură este alături de organizațiile civice Impreuna pentru A8 și Moldova vrea autostrada într-un efort comun prin care cerem răspicat implementarea Autostrăzilor A8 Târgu Mureș-Iași-Ungheni și A7 Ploiești-Buzău-Focșani-Bacău-Pașcani folosind 85% fonduri comunitare nerambursabile prin POIM, fiind sătui de minciuni și de tergiversările care țin de ani de zile.

Ieri și astăzi au avut loc întâlniri la Bruxelles cu oficiali europeni și români pentru a identifica pașii care trebuie făcuți pentru ca autostrăzile din Moldova să devină realitate.

Pregătirea profesionistă a documentațiilor pentru Autostrada A8 este plătită în proporție de 85% din fonduri europene nerambursabile. Deși Comisia Europeană așteaptă solicitarea acestor bani prin transmiterea unei aplicații de finanțare de mai bine de 3 ani, decidenții din Compania Naţională de Administrare a Infrastructurii Rutiere și Ministerul Transporturilor România au tratat cu indolență și indiferență acest proiect vital pentru dezvoltarea Moldovei și nu au trimis nici până în prezent cererea de finanțare.

Solicităm insistent Directorului General CNAIR Narcis Neaga să se țină de promisiunile pe care ni le-a făcut la întâlnirea din 6 iunie 2018, și anume: pornirea licitațiilor de actualizare a studiilor de fezabilitate pentru A8 până la finalul anului 2018, anunțarea proiectanților pentru cele 4 loturi din A7 cel mai târziu în luna iulie 2018 și desemnarea constructorului pentru Centura Bacău până la 30 iunie 2018.

laszlo.robert

Dacă termină DEME  pe LD 4 pină la sfârșitul lui iulie,anul acesta va mai avea de lucru doar pe A 3 (Iernut-Cimpia Turzii),in rest..... . Poate pe ST 1,2  dar acolo la nod Sebes încă nu are structuri,iar Aktor încă de ceva mărunțișuri la terasamente nu face decât încălzire cu promisiuni.
Pe. Scuzați jumătate de off topic dar chiar de sună putin comunist:Macarale rid in soare argintii...., ne-am obișnuit cu filmulețe in care sunt protagoniști:grinzi,culee, pile, trailere și bine înțeles macarale.

marisRO

MINCIUNA ZILEI

Astăzi în România pe toate şantierele aflate în lucru, mă refer la 13 şantiere de autostrăzi, nu mai există nicio barieră administativă, nu mai e nevoie de nicio autorizaţie, iar toţi banii sunt la dispoziţia constructorilor, acest lucru nu s-a întâmplat de mulţi ani în România, poate niciodată", a declarat ministrul Transporturilor, Lucian Şova, de la tribuna plenului Camerei Deputaţilor.

Sursa: http://www.zf.ro/politica/ministrul-transporturilor-lucian-sova-exista-bani-pentru-cele-13-autostrazi-care-sunt-in-stadiu-de-santier-17300494

Silviu 1

Si chiar si asa...care sunt cele 13? Nu prea imi ies la numar.... :| ???

perfidus

#5226
Nu le mai tin minte pe toate dar avem câteva flagrante, ca sa zic asa:

- Aktor nu are finantare asigurata pentru finalizarea in acest an a lotului de 3km din A3, iar recent ENEL a dat un comunicat ca pentru relocarea liniei de 110KV de lângă Popasului mai trebuie făcute exproprieri ce tin de CNAIR.
- Comsa nu are acte adiționale semnate pentru lucrările in plus de la seminodul Holdea si la Ecoduct 2, A1 LD lot3.
- La Lot 1 Sebes Turda, Pizzarotti are in cale o casa la Oarda pe care abia acum a primit verde sa o demoleze (s-a asteptat o hotarare de guvern care sa reglementeze regimul juridic), desi proprietarii reali din acte nu si-au primit banii nici la aceasta data.
... si mai sunt.
Autostrada Pitesti - Craiova (A12) e ingropata. Se prefigureaza Drumul Expres CrPit (DEx12).; Contract semnat Tr.1 12.2018 - Tirrena Scavi ; Tr.2/L1&L2 finalizat - Spedition UMB ; Semnare contract Tr.3 si Tr.4 16.09.2020  - Spedition UMB ; Licitația pentru ,,Centura de ocolire Craiova Varianta Sud DN 56- DN 55- DN 6" - contract semnat 14.01.2022 - Rizzani de Eccher; "Constructia Variantei de Ocolire Targu Jiu – Finalizare Lucrari" - contract semnat 22.09.2020 - S.E.C.O.L. - stadiu lucrari 60%; "Reabilitare DN 6, Alexandria – Craiova, Lot 2: km 132+435 – km 185+230 – Relicitare" - contract semnat in 08.03.2022 - Ozaltin Inșaat

horatiu.cosma

Continui si eu cu blocaje din MT+CNAIR: AC pe suplimentare pe ST2, ST1 (Sebes) si Astaldi, tot ce vreti voi pe Rasnov-Cristian.

Si chiar daca ar fi toate rezolvate, sa te lauzi cu santiere incepute in 2013-2015 ca azi au exproprierile facute si autorizatiile date...e mai mult decat jenant. Un ministru cu bun simt ar finaliza cat mai rapid toate santierele astea in liniste si la final si-ar cere scuze ca au durat atat, dar na, bunul simt nu prea functioneaza in Guvernul asta.

Omul deja a fost halit de sistem. Ii canta functionarii din MT si CNAIR in struna asa cum ii cantau si la Cuc anul trecut ca ce bun e el, cate acte normative are la activ, cat a mai deblocat, cat de mult a lansat si el crede ca totul e frumos, e ministru campion, marele Ra, rezolvitorul problemelor din transporturi. Cand i-a zis Catalin ca se anuleaza Craiova-Pitesti, nu avem licitatii pentru exproprieri si pentru consultanta pe proiectele lansate, nu e Holdea rezolvata, Sova chiar parea contrariat, ca lui lumea ii spune ca totul e frumos. Cred ca nici nu intelegea notiunea de consultanta, care e rolul. E foarte jos nivelul din pacate, tehnic, uman, tot ce vreti voi. Discurs cu atacuri la persoana, retorica gen ca pe vremea voastra in 2016 au aparut tunele pentru ursi inexistenti etc. Asta e nivelul, putina intelegere, putina rezistenta impotriva tavalugului din sistem rezulta ca esti mancat de sistem si ajungi o epava penibila.

TibiV

Quote from: horatiu.cosma on June 26, 2018, 12:26:53 AM
Discurs cu atacuri la persoana, retorica gen ca pe vremea voastra in 2016 au aparut tunele pentru ursi inexistenti etc. Asta e nivelul, putina intelegere, putina rezistenta impotriva tavalugului din sistem rezulta ca esti mancat de sistem si ajungi o epava penibila.

Stii ce mi se pare greu de inteles?
Faptul ca intotdeauna "vina" este "externa" - CE (Bruxelles-ul in general...), "multinationalele", si (mai presus de toti) domnul Soros !....

Pe buneeeeee ?!!!!!!.....

Mai oameni buni, ecoductele/tunelele au fost impuse nu de CE sau de Soros, ci de AUTORITATILE DE MEDIU ale statului roman !...
Care autoritati, desi s-au miscat foarte incet, TOTUSI s-au miscat !
(Adevarul este ca "mediul" nu este un domeniu in care te uiti cum arata treaba marti si vineri iei decizia....) Despre exagerarile "in sens contrar" nu este cazul sab discutam acum....

Sper ca Dragnea sa nu citeasca forumul asta...
Nu de alta, dar daca citeste peste 3 zile va inlocui toata "conducerea incompetenta" de la ANPM...
Brrrrrr....
Mama proștilor este mereu gravidă... :)


Ionut

Păi am ajutat și eu un pic ieri cu niste răspunsuri. :) A iesit bine analiza.

TibiV

Quote from: Stefan Tudor on June 26, 2018, 10:14:58 AM
...nu mentioneaza API, ci doar indirect ca "societatea civila"

Ba mentioneaza la Podul Braila...

Quote
,,Într-un scenariu realist, dacă licitațiile pentru relocarea utilităților vor fi relansate în viitorul foarte apropiat și nu se vor anula și de această dată, lucrările la acest obiectiv extrem de important pentru zona Brăila-Galați vor începe cu o întârziere de minim un an de zile, adică în 2020", avertiza în mai Asociația Pro Infrastructura.
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Ionut

#5232
Am facut un update major la tabelele de autostrazi. Vedeti daca sunt greseli sau vreti sa adaug/modific ceva.










tom_sawyer

#5233
Tabelul 1:
A3 CT-Tg.M lot Straco: s-a emis AC pentru exproprieri suplimentare

A3 CT-Tg.M lot Astaldi s-a emis AC pentru exproprieri suplimentare

Tabelul2:
A1 PiSi sectiunea 5: contestatia Trameco (TB) respinsa e cu recurs tot la TB, nu la CAB

Tabelul 5: A1 Boita-Curtea de Arges: sectiunea 2...anunt de intentie..."cel tarziu in iulie 2018" nu 2017 (greseala de tastare)
(si sectiunea 3 are anunt de intentie publicat: PI1000035 si PI1000036 pe noul SEAP)

Ionut

Am modificat, multumesc frumos de ajutor! :cheers: