Autostrăzi în România: discuții diverse

Started by Ionut, September 14, 2011, 11:15:15 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 13 Guests are viewing this topic.

marisRO

"Urmează să finalizăm şi să recepţionăm un pod în luna iunie care va pune în evidenţă cei 8,7 km recepţionaţi în 2017. Tot anul acesta se va realiza recepţia la sectoarele Sebeş-Turda 3, 4 Este vorba de 28,5 km dintre care 24 km pot fi deserviţi circulaţiei. Alt sector pe care mizăm este Lugoj-Deva 4. Aici lucrează acelaşi antreprenor care a făcut şi cei 8,7 km  În total vorbim de 22,5 km.Mai avem un sector de circa 10 km care cu siguranţă vor fi finalizaţi, dar nu pot fi daţi în exploatare undeva între Ogra şi Tîrgu Mureş. Sunt aproape de a fi finalizaţi, procentajul lucrărilor fiind de 70%. Între Ogra şi Câmpia Turzii mai este un sector de 3,6 km, dar care nu are nod rutier, însă sigur va fi gata.  În total, în jur de 60 de km vor fi gata anul acesta", a declarat Ioniţă.

Sursa: http://www.capital.ro/stefan-ionita-cnair-anul-acesta-inauguram-sigur-60-de-km.html

horatiu.cosma

Dacă nu a zis nimic de LD 3, este cam clar care sunt planurile lui Ioniță pentru acest lot, inclusiv Ilia-Grind... Credeam că perioada 2012-2015 a fost cea mai neagră în ceea ce privește deciziile luate pe marile proiecte de infrastructură rutieră, dar tind să cred că ce se întâmplă din 2017 încoace este un nou minim.

Allex

Pai LD4 fara LD3 nu se poate deschide. Ce l-a apucat?
"Asta-i ţara tuturor imposibilităţilor"

DN2 - E85 | Monitorizare A7 Autostrada Moldova

perfidus

Mda, si-a gasit sa-si umfle muschii cu spaniolii.
Autostrada Pitesti - Craiova (A12) e ingropata. Se prefigureaza Drumul Expres CrPit (DEx12).; Contract semnat Tr.1 12.2018 - Tirrena Scavi ; Tr.2/L1&L2 finalizat - Spedition UMB ; Semnare contract Tr.3 si Tr.4 16.09.2020  - Spedition UMB ; Licitația pentru ,,Centura de ocolire Craiova Varianta Sud DN 56- DN 55- DN 6" - contract semnat 14.01.2022 - Rizzani de Eccher; "Constructia Variantei de Ocolire Targu Jiu – Finalizare Lucrari" - contract semnat 22.09.2020 - S.E.C.O.L. - stadiu lucrari 60%; "Reabilitare DN 6, Alexandria – Craiova, Lot 2: km 132+435 – km 185+230 – Relicitare" - contract semnat in 08.03.2022 - Ozaltin Inșaat

Ionut

Oameni buni, asta e nivelul. Zero competență, 100% manipulare și minciuna. Nu are sens sa comentezi mizeriile... ce dracu sa mai zici? Cum poti raspunde unui zero?

laszlo.robert

Oare ce se întâmplă la LD3 este prostie sau răzbunare.Ecoductul 2 știm de cine a fost impus.Dar mai  ales Nodul Holdea a fost un demers al societății civile și hotărât de guvernul din care făcea parte și Cătălin...
Nu spun că Comsa are chiar tot ok, dar a demonstrat în 2016 că poate și vrea să lucreze chiar cu niste greșeli de proiectare și execuție .Pe care în parte le-a remediat.

GDPR

Situaţia virărilor şi redistribuirilor de credite bugetare operate în anul 2018 conform MT: http://www.cdep.ro/interpel/2018/r3069A.pdf

horatiu.cosma

#5092
Nici nu a început bine anul și deja CNAIR a tăiat de la centura București, Sebeș-Turda, centura Satu Mare...

L.E. Spre exemplu din cei 200 de milioane de lei rămași anul acesta pentru Sebeș-Turda s-au făcut deja plăți de 40 de milioane pentru lucrări executate anul trecut. Deci strict pentru lucrări executate anul acesta mai rămân 160 de milioane (TS e la 80% plăți, Porr la 85%, deci vor mai factura). Și să nu zică CNAIR că dacă va mai fi nevoie vor suplimenta după ce au tăiat deja din suma prevăzută la începutul anului, că ar fi culmea penibilului. Poate fi și ăsta unul dintre motivele pentru care Pizzarotti se mișcă încet, mai ales că legea spune că cei de la CNAIR trebuie să anunțe la începutul anului de câți bani să lucreze pentru anul respectiv.

voicul

... si AKTOR lucreaza de toti banii alocati lotului 2.

GDPR

#5094
Situația plăților aferente proiectelor / categoriilor de investitii  ale ordonatorilor principali de credite ai Bugetului de Stat, la 31 decembrie 2017: http://discutii.mfinante.ro/static/10/Mfp/buget/sitebuget/anexa2notacheltuieloinvpubordprinc2017.xlsx

La MT programul de investitii a fost de 5.05 miliarde lei, iar realizarile de 4.59 miliarde:












horatiu.cosma

Nu știu cât e de reală. Spre exemplu la centura Satu Mare apar plăți cumulate în 2017 de 72 de milioane, dar încă nu s-a plătit nimic. Pe ROGOP avansul de 50 de milioane e facturat în 2017, dar neplătit nici azi.

GDPR

Sa fie vorba de exproprieri sau alte cheltuieli de genul asta?

horatiu.cosma

19,149,461.64 e suma pentru exproprieri. Până la 72 de milioane ar trebui să fie avansul, dar nu apare plătit. Ciudat...

GDPR

Da, conform Rogop CNAIR suma facturata de ITINERA ca si avans este de 54 milioane, dar nu apare niciun OP. In schimb au facturat si suma aferenta CIP 02, de 5.4 milioane.

Ionut

Le-am dat celor de la ZF niste date statistice si vad ca le-au placut atat de tare incat m-au bagat in primul rand. :lol:




Infrastructura proastă din România nu se vede doar în gropi, ci şi în studii. România staţionează pe ultimul loc în clasamentul Comisiei Europene privind calitatea infrastructurii rutiere

Ionuţ Ciurea, Pro-Infrastructura: La viteza actuală de inaugurare, avem nevoie de 45 de ani pentru a ajunge la numărul necesar de kilometri de autostradă. România se află pe ultimul loc în clasamentul ţărilor din Uniunea Europeană în ceea ce priveşte calitatea şi eficienţa infrastructurii rutiere, după cum arată un studiu al World Economic Forum. Topul, citat de Comisia Europeană, arată că România a primit un rating de 2,70 dintr-un maxim de 7, clasându-se pe ultima poziţie, în urma unor ţări precum Letonia, Malta sau Bulgaria. Media Uniunii Europene este 4,76.

ZF




De unde 45 de ani?

In perioada 2007-2017 (11 ani) am inaugurat in Romania 540 km de autostrada, adica 50 km/an. Avem nevoie de vreo 3000 km de A si DX pentru o retea finalizata, completa, optima (calcul grosier). Avem 748 (hai 750) km de A si 0 de DX, deci mai avem nevoie de 2250 km de A si DX pana la optim. 2250 km necesari / 50 km/an (viteza actuala) = 45 de ani.

Adunati 45 la cati aveti si vedeti daca mai apucati.