Autostrăzi în România: discuții diverse

Started by Ionut, September 14, 2011, 11:15:15 AM

Previous topic - Next topic

1 Member and 23 Guests are viewing this topic.

raulbogdan23

#4140

@Dan027 nu stiu exact la tine pe harta unde se situeaza Targu Mures, dar de pe harta pusa de tine cele 2 drumuri spuse de colegul @pentium10 sunt asa:

TgMures->Sovata - galben + verde
TgMures->Reghin/Toplita - galben + verde + albastru

Sa zicem ca facem o medie si ambele drumuri sunt verzi, deci rezulta o medie de 3501 - 8000 MZA fiecare, nicidecum 5000 ambele cat ai zis tu

pasadia

Valoarea minima iti indica traficul de mediu / lung parcurs, ala care parcurge muntii dintr-o parte in alta. Ce valori sunt peste, in capete, reprezinta traficul local generat de localitatile limitrofe centrelor urbane si e de presupus ca ele au nevoie de alta infrastructura (nu neaparat de o autostrada).

Dan027

#4142
Quote from: dumbravaandrei on March 29, 2017, 04:16:49 PM
1) Propun incetarea contra-argumentarii lui Dan027, devine flaming si inutila. Date interpretate dupa ureche fara fundament stiintific in spate.

Daca nu iti place metoda mea de calcul, hai sa ne uitam pe cea din masterplan (EIRR - Rata internă de rentabilitate economică )




QuoteCa poate vine unul la un capat de A8 (sau orice A) si-ti plaseaza o facilitate de ansamblare utilaje grele sau un ditai parcul logistic si te-a umplut de camioane. Exista o dinamica in lucrurile astea. Nu e greu de calculat / intuit dar nu se face asa cum crezi tu.
Sau poate vine unul la Brasov... oh stai, chiar au venit, dar sau gandit sa plece datorita lipsei infrastructurii.
1.Cum a ratat România o mare investiţie Jaguar la Braşov (8.000 de locuri de muncă)
2. Apple a renunţat la o investiţie în România după ce un vicepreşedinte al companiei a făcut 7 ore de la Bucureşti la Braşov

Iar dinamica aia de care vorbesti tu se bazeaza in principal pe potentialul fortei de munca. Pana una alta Brasovul este a treia concentrare urbana din tara  ;)



Time-and-Space

am urmarit azi o transmisiune live de la un eveniment al  capital
in care ministrul a acuzat "consilierii fostului ministru" ca au intervenit pentru schimbarea traseului sibiu-pitesti. asta poate fi un mod acceptabil de pasare a responsabilitatii?

Dan027

#4144
@raulbogdan23

Ce vezi cu galben pe Tg. Mures -> Sovata, este un cumul cu traficul local Sighisoara -> Tg.Mures, trafic care nu se va regasi pe A8.
Daca te uiti la trecerile carpatilor sunt amandoua albastre cu anumite zone verzi datorate traficului local, trafic care nu stiu daca se va putea muta pe autostrada, asta depinzand si de traseul acesteia.
Mai este intr-adevar o zona galbena la Piatra Neamt datorita aceluias trafic local, care deasemenea nu se va vedea pe autostrada pentru ca autostrada trece ceva mai pe la nord (Tg. Neamt).

Dan027

#4145
Quote from: pasadia on March 29, 2017, 04:33:53 PM
Ca atare putem spune ca DN15+DN12C = DN11*1,25. Insa A8 ar atrage trafic si din DN17 sau DN12A, deci estimarile facute de dan ar trebui  in mod clar sa fie altele.
Traficul atras de pe DN17 nu "castiga" la fel de mult ca traficul de pe DN15+DN12C.
De exemplu: Suceava-Cluj
- pe DN17 = 315 min
- pe A8 = 250 min (economia de timp nu mai este de 120 min, ci de 60 min pentru ca ocolesti mergand pana la Tg. Neamt. In cazul camioanelor nici nu se justifica tinand cont ca am calculat viteza de deplasare pe autostrada la 130 km/h (camioanele sunt limitate la 90))

Iar DN12A nu are nici o treaba, traficul de acolo se poate muta chiar mai usor pe A13.
De la Comanesti la Tg. Neamt faci 2 ore, iar de la Bacau 1 ora jumatate, deci o sa cam zica pas migrarii spre A8 cei ce deja circula pe acolo.

TibiV

Quote from: Dan027 on March 29, 2017, 04:43:25 PM
hai sa ne uitam pe cea din masterplan (EIRR - Rata internă de rentabilitate economică )

Cool...
EIRR ne arata ca cea mai putin rentabila (deci o cheltuiala inutila) este "Inel Buicuresti (A0)"....

Really ?!?!?!....
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Plimbaretu

Pun acest link aici nu pentru ceea ce spune articolul ci pentru harta care I-a fost asociata. Oare acesta sa fie planul curent?
http://www.evz.ro/conferinta-capital-transporturi-si-infrastructura-2017.html

alex8

http://www.economica.net/mobile/ministrul-transporturilor-cine-va-mai-da-un-termen-nerealist-va-fi-demis_135688.html

Lucrurile s-au schimbat în Ministerul Transporturilor şi relaţia cu companiile a devenit una foarte pragmatică, iar cine va mai da un termen nerealist va fi demis, a afirmat, vineri, ministrul Transporturilor, Răzvan Cuc, la inaugurarea staţiilor de metrou Laminorului şi Străuleşti.

'Tot ce vă vor spune de acum directorii din companii (companiile aflate în subordinea ministerului - n. r.) vor avea la bază termene realiste. Dacă cineva va mai da un termen nerealist, cum a fost în cazul Companiei de Drumuri cu lotul 2 al autostrăzii Lugoj-Deva, va fi demis. Termenele sunt asumate', a spus Răzvan Cuc.

Cum rămâne cu km de autostradă inaugurați anul acesta?

bogdix

E clar... la finele anului iar va spune ca CNAIRul il minte. De unde ii gasim pe oamenii astia ?

dr4qul4

Mi se pare mie sau peste 1 an si cateva luni vom ramane fara obiectul...forumului?
Am impresia ca se cam intra in linie dreapta pe toate santierele si nu avem nici o licitatie noua.
Acum avem asa:
LD2 - aproape gata
LD3- gata in max 1 an
LD4, gata in max 1 an si 6 luni
Gilau-Nadaselu aproape gata
ST3 si 4 - 2017
ST1 si 2 - 2018
A3 (4 loturi) - gata in 2018
si A3 Nadaselu-Mihaiesti cu sanse in 2018

Licitatii noi...nu avem, si la noi dureaza minim 1 an si jumatate de cand se deschid ofertele si pana se incep lucrarile.
Ce loturi au sanse sa fie scoase la licitatie curand (3-4 luni)?
- lotul reziliat de langa Tg Mures
- Suplacu-Bors
si cam atat....
- Ar mai fi A13, und SF-ul ar cam trebui sa fie gata
- Tunele LD
- capete PiSi. Sf-ul pentru ele ar tb sa fie gata, si ar tb sa contina si documentatia de licitatie! Are cineva informatii legate de PiSi?

Ar mai fi DX DNCB Sud, dar nu-mi fac sperante. Am uitat ceva?
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

yetiman

Sectiunea 3B Mihaiesti (Topa Mica) - Suplacu de Barcau (km 0+000 - km 80+054)  :D

Citez de pe site CNAIR:
Quote
Stadiul actual
Studiul de Fezabilitate a fost revizuit pentru Subsectiunile 1, 2, 4 si 5 si urmeaza a fI supus avizarii in cadrul CTE-CNADNR SA. Subsecțiunea 3 Poarta Sălajului - Zalău include construirea unui tunel în zona Munților Meseș în lungime de aprox. 2.4 km. Studiul de Fezabilitate este elaborat de firma TECNIC Consulting Engineering Romania S.R.L.

PS: Ca formularea asta e neschimbata de nici nu mai stiu cand e alta poveste...

,,Pe hoţii mărunţi îi trimitem la închisoare, iar pe cei mari îi numim în funcţii publice." — Esop
,,Greşelile politicianului sunt crime, căci în urma lor suferă milioane de oameni nevinovaţi, se împiedică dezvoltarea unei ţări întregi şi se împiedică, pentru zeci de ani înainte, viitorul ei." — Mihai Eminescu

dr4qul4

Si cum Bors-Gilau e de la bugetul de stat nu avem nimic :lies: Din parti bani de avans.

Trebuie sa tragem speranta ca SF-ul pentru capetele PISI va veni cu o documentatie beton. Dar ceva imi zice ca va veni cu o documentatie cu dedicatie :))
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

dumbravaandrei

Nu ne lasa fara obiectul muncii pentru ca din ce cunosc, nu peste tot avem autorizatii... :bash: ::bash: 

ovicor

@Dracula, poate ceva pe Dumbrava -> Bacau.