Autostrăzi în România: discuții diverse

Started by Ionut, September 14, 2011, 11:15:15 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

Ionut


Ionut

Dupa stadiile raportate se vede ca doar Alpine (Pecica-Nadlac) are sanse sa termine de tot in aprilie, termenul din contract...

iuli

Quote from: Ionut on February 04, 2013, 03:45:18 PM
Dupa stadiile raportate se vede ca doar Alpine (Pecica-Nadlac) are sanse sa termine de tot in aprilie, termenul din contract...

Cred ca ai vrut sa spui Arad - Pecica.
In plus e o greseala... Timisoara - Lugoj lot 1 in ianuarie e 100%.
http://www.tion.ro/premiera-in-domeniul-infrastructurii-lotul-1-din-autostrada-timisoara-lugoj-e-realizat-integral/1236626
Pentru mine cel mai mare mister e Lugoj - Deva 1. Acolo e o nebuloasa la cum se desfasoara lucrarile. Au mai putin decat Deva - Orastie, nu au pod peste Mures si sunt la 51%...  :wtf:
Apoi nu inteleg ce s-a intamplat pe Suplacu de Barcau - Bors de au facut aproape 1%. Au mutat niste masini dintr-o parte in alta?!  >:(
-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

bogdymol

Le iau in ordine:

Nadlac - Arad, lot 1: cum de scrie acolo 6%, cand un ministru (cred) a declarat ca sunt pe la 40%?
Nadlac - Arad, lot 2: Aprilie nu. Poate Mai.
Timisoara - Lugoj, lot 1: nu e 100%. Am trecut pe acolo saptamana trecuta si nu erau instalate telefoanele de urgenta
Lugoj - Deva, lot 1: e un lot relativ greu. Nu se va deschide decat prin August-Septembrie (iar drumul de legatura spre Centura Lugoj abia prin Noiembrie)

S-a mai lucrat ceva in toamna asta la A3 pe la Suplacu de Barcau si prin Bucuresti?
Locuit, Vizitat, Condus în: A B BG BiH CH CY CZ D DK E F FIN FL GBZ GR H HR I IL IRL L LT M MK MNE NL P PL RO RSM RUS S SK SLO SRB TR UK V
+ Australia, Canada, Egipt, Hong Kong, Macau, Malaysia, Maroc, Noua Zeelandă, Singapore, Emiratele Arabe Unite & Statele Unite ale Americii
drumurile mele

iuli

Quote from: bogdymol on February 04, 2013, 08:10:56 PM

Lugoj - Deva, lot 1: e un lot relativ greu. Nu se va deschide decat prin August-Septembrie (iar drumul de legatura spre Centura Lugoj abia prin Noiembrie)


Are careva vreun plan ceva? Chiar nu inteleg asa la prima ocheada ce poate fi atat de greu, adica mai greu decat Deva - Orastie...
-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

bogdymol

Mi-a povestit un prieten care lucreaza pe acolo. Au 27 poduri si pasaje, lungimea e destul de mare (27 km + nu-stiu-cati drumul de legatura). In plus, mai au si unele sapaturi / umpluturi destul de serioase.

Dar oricum, se mentin cam la aceleasi procente ca si "colegii" lor de pe Orastie - Sibiu, deci e OK.
Locuit, Vizitat, Condus în: A B BG BiH CH CY CZ D DK E F FIN FL GBZ GR H HR I IL IRL L LT M MK MNE NL P PL RO RSM RUS S SK SLO SRB TR UK V
+ Australia, Canada, Egipt, Hong Kong, Macau, Malaysia, Maroc, Noua Zeelandă, Singapore, Emiratele Arabe Unite & Statele Unite ale Americii
drumurile mele

iuli

Pai in cazul asta chiar e OK!
Abia astept sa il vad la fata locului, ca asa parea si Arad - Timisoara o autostrada plata  :p
-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

bogdymol

Autostrada plata e Mako-Szeged-Budapesta. Arad-Timisoara e chiar frumoasa, pacat ca nu-i gata inca.

Eu abia astept sa fie gata Lugoj - Sibiu... sigur va fi interesanta.
Locuit, Vizitat, Condus în: A B BG BiH CH CY CZ D DK E F FIN FL GBZ GR H HR I IL IRL L LT M MK MNE NL P PL RO RSM RUS S SK SLO SRB TR UK V
+ Australia, Canada, Egipt, Hong Kong, Macau, Malaysia, Maroc, Noua Zeelandă, Singapore, Emiratele Arabe Unite & Statele Unite ale Americii
drumurile mele

mitsu

Cum adica Timisoara - Lugoj lot 1 era in septembrie 2012 la stadiul de 38,6%?  :bash:
Si cum adica Nadlac - Pecica doar 6,1%, cand se vorbea de 20% in momentul rezilierii (nu mai spun ca Sova zicea zilele astea ca e la stadiu de 40%... s-o fi lucrat singura  :o )

lucianxx9o


MRS

Astia sunt prosti sau doar se fac?
Cum dracu nu se vad?
Jurnalistii...


A, AL, B, BG, BiH, CA, CH, CY, CZ, D, DK, DOM, E, EG, EIR, EST, F, FIN, GB, GR, H, HR, KOR, I, ID, JP, LT, LV, MC, MD, MDV, MK,  MNE, MT, NL, PL, PT, QA, RKS, RO, SIN, SK, SLO, SRB, SYR, TH, TR, TZ, UA, UAE, US, V

IATA: AAL, ADB, AMS, ATH, AYT, BBU, BCN, BEG, BGY, BHX, BKK, BLQ, BRI, BRU, BUD, BVA, CDG, CGN, CIA, CRL, DCA, DLM, DOH, DPS, DTM, DUB, DUS, DWC, DXB, EMA, FCO, FLR, FMM, FRA, HAM, HEL, HND, HRG, IAS, ICN, IST, JFK, JMK, JTR, KBV, KGS, KIV, LCA, LGA, LHR, LIS, LTN, LWO, MAD, MLA, MLE, MUC, MXP, NRT, ODS, OPO, ORD, OTP, PFO, PRG, PRN, PSA, PUJ, RIX, SAW, SBZ, SDQ, SIN, SJJ, SKG, SKP, SOF, SPU, STN, STR,  SXB, TGD, TIA, TLL, TRN, TSF, TSR, TXL, VAR, VIE, VLC, VNO, WAW, WRO, YUL, YYZ, ZAG, ZNZ, ZRH, ZTH...

mitsu

Si, culmea, chiar ei le enumera in coloana din dreapta a tabelului, si nu sunt deloc putine

sebba

comparativ cu nevoia de autostrazi a tarii? comparativ cu vecinii? comparativ cu anii in care sunt construite? comparativ cu cati bani dam si cu cati bani ne imprumutam?
NU AVEM NIMIC DRAGII MEI! NISTE CIOTURI, FARA CAP SI FARA COADA! fie ca va place, fie ca nu va place, asta e realitatea! :(
Sailing away! S/Y Haimana

Ionut

Daca nu le-au divizat, impartit si re-impartit de nici ei nu le mai tin minte.

Proiectul de înfiinţare a Companiei Naţionale pentru Autostrăzi, prezentat miercuri, în şedinţa de Guvern

Potrivit declaraţiilor premierului Victor Ponta, conducerea acesteia va fi numită de către AGA şi CA. CNADNR va rămâne la Ministerul Transporturilor. Reamintim că, la sfârşitul anului trecut, Departamentul pentru Proiecte de Infrastructură şi Investiţii Străine, coordonat de ministrul delegat Dan Şova, a fost autorizat de Guvern să ceară în Adunarea Generală a Acţionarilor a CNADNR divizarea societăţii în două noi companii naţionale, respectiv Compania Naţională de Autostrăzi şi Compania Naţională de Drumuri.

sursa: Alba24.ro