News:

Regulă nouă (#6)! Se primește ban pentru
fake news, minciuni și dezinformare.

Main Menu

Autostrăzi în România: discuții diverse

Started by Ionut, September 14, 2011, 11:15:15 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 30 Guests are viewing this topic.

Allex

@istvan78 Iasiul se leaga la A7 prin A8 la Pascani (punct comun pentru A7 si A8). Nu e nevoie de DX Iasi-Roman-A7.
"Asta-i ţara tuturor imposibilităţilor"

DN2 - E85 | Monitorizare A7 Autostrada Moldova

Morosanu

#3256
Quote from: Gendan on March 24, 2016, 10:23:21 AM
Intre Ploiesti si Bacau ai doua variante: una mai densa si una mai putin densa.
Nu am de gand sa incep sa fac ping-pong pe forum.
Da, dar cu mica mare diferenta ca una trece muntii de 2 ori iar alta merge pe campie.
Politica distruge tot ce atinge.

clau

Noi discutam aici niste lucruri care cu mare noroc o sa le faca copii nostri... Daca nu atunci nepotii... Nici macar putinul pe care il avem in constructie nu suntem in stare sa terminam ... Singura discutie poate fi despre PiSi pt urmatorii 8-10 ani... In rest dam cu presupusul si ne stoarcem mintile aici in timp ce responsabilii de la stat nu fac nimic concret sau se misca prost si cu viteza melcului...

cezar-mario2012

  Sigur că este mai mult o ceartă, uitați-vă karma negativă mea negativă, de când am intrat în această discuție, am luat -11 într-o zi, se poate interpreta ca o palma sau o înjurătură. Asta știm noi să facem ca români, dacă avem păreri diferite, hai să dăm cu parul în cap celuilalt. Eu nu am nici un interes nici pentru A7, A13 sau A8, direcțiile mele sunt în principal pe A1 sau A5, dar am încercat să aduc o logică de ce este necesar una mai mult ca cealaltă. Populația deservită este principalul factor, costul este cel de al doilea factor și ultimul factor orizontul de realizare. Deci A7 prima+A8 Iași-Pașcani, A13 primă fază Sibiu-Brașov și a doua fază Brașov - Bacău. 
  Atât am avut de spus, succes în continuare la dat cu parul în cap. eu mă retrag din această ,,discuție".

clau

Ti-am dat eu un like Cezar Mario... Eu iau dislike aici cand vorbesc de Consinit Corsan si altii... Nu te supara ca sunt multi constructori sau din Cnadnr sau MT care au cont aici.......

horatiu.cosma

Eu pot numara pe degete dislike-urile care le-am dat pe forum, si tu nu te numeri printre norocosi. Am luat si eu cu zecile pentru discutii in care nu aveam niciun interes ci doar doream sa gasesc o solutie alaturi de colegi. Asta e, mergem mai departe. Nu ar trebui sa renuntam la argumente doar pentru ca cineva nu e de acord cu noi.

Horațiu 87

+1 cezar-mario2012 si eu sunt deacord cu @horatiu.cosma, scopul discutiilor ar trebui sa fie constructive, nu sa ne certam. Din pacate s-a deviat de la subiect A7 sau DX 7 si s-a transformat in A8 vs A13

horatiu.cosma

De acord ca trebuie sa ne concentram pe ce avem acum in lucru. Dar Masterplanul se definitiveaza ACUM, si o sa aiba un impact asupra discutiilor noastre 15 ani de acum inainte. Pe Comarnic-Brasov e inghesuiala aproape non-stop, in weekend-uri e nebunie. Circulatia e fluenta in afara localitatilor fiindca TIR-urile sunt interzise mare parte din saptamana, dar asta nu inseamna ca MZA-ul nu e depasit cu mult. Imi vine foarte greu sa renunt la CoBra, dar sunt dispus sa port discutia asta cu argumente, nu cu acuze si ironii.

pasadia

Si tot mesajul meu, ala cu puncte de la 1 pana la 6, nu sunt argumente? Ce sunt alea?

Si hai sa o lasam mai moale si cu discursul "Singura discutie poate fi despre PiSi" sau "Să ne concentrăm pe ce s-a început deja". Ma gandeam ca experienta A1 ne-a invatat ca un proiect de genul asta dureaza decenii. Din primele faze, de discutii, trecand prin fazele de SPF, SF, gasire finantare pana la licitare si construire in intregime, un proiect poate dura, in mod normal si firesc 20-30 de ani. Si daca ignoram primii 3-5 ani dupa aia deseori intervenim degeaba. Asa ca da, eu simt ca asta e momentul in care trebuie sa insist pentru A13, in intregimea sa. Caci proiectul nu are nici macar un SPF facut, o discutie despre variante de traseu si despre costul fiecareia.

istvan78

Quote from: AlexAllex on March 24, 2016, 11:18:54 AM
@istvan78 Iasiul se leaga la A7 prin A8 la Pascani (punct comun pentru A7 si A8). Nu e nevoie de DX Iasi-Roman-A7.
Stiu asta, dar propuneam o alternativa daca A8 nu se construieste deloc. In acest caz, conectarea ar merita facuta ceva mai la Sud de Pascani, pentru a scurta drumul Iasi - Bucuresti sau Iasi - Transilvania, fara a compromote mult nici drumul Iasi- Suceava (tot pe autostrada).

Oricum, vorbesc vorbe... :zen:

istvan78

Quote from: gruiarew on March 24, 2016, 12:46:37 PM
Dacă acum se definitivează ceea ce ne va afecta pe următorii 50 ani atunci ....
Poftim, am corectat eu pentru tine..  ;)

laszlo.robert

#3266
Sa facem o comparatie pe cele doua trasee est -vest in discutie.Sa luam distanta Iasi-Budapesta:
A8+A3+M4 integral ~780 km (850 cu M4+M35 si M3)
A8+A7+A13+A1+M43+M4~1020 km
Cu o differenta de 150-220 km nici un autotransportator nu o sa agreeze varianta 2,in medie sunt 80 litri de motorina si 3 ore de condus.Firmele de transport nu sunt interesate de differenta de cost de implementare a celor doua proiecte ci de buzunarul propriu.
Cu autoturism varianta 2 ~8 ore,varianta 1 ~6 ore .cu A8 lipsa 9-10 ore .
Concluziile le puteti trage singuri .

SILVIUFG

Au trecut 27 de ani aproape de la Revolutie si Moldova nu are 1 km de autostrada. Si subit vrem acum 2 autostrazi si A7 si A8 si daca s-ar putea si in maxim 10 ani..... De undeva trebuie inceput. pe de alta parte sunt de acord cu Pasadia. Remarc izolarea Brasovului. Aeroportul nu va avea trafic.... Bun.... CoBra e scumpa, facem PiSi nu putem face 2 treceri peste Carpati. Sincer spun nici eu nu vreau CoBra in regim de autostrada. Babeste spun pentru ca nu cunosc conditiile tehnice mi-ar placea sa vad un DN/DX, o corcitura intre astea doua... care sa evite toate statiunile. Nu cred ca tine nimeni sa goneasca cu 130 pe VP. Dar sa avem un trafic fluent. Daca s-ar putea..... A3 Brasov-Targu Mures am inteles.... e moarta pt ca am facut Sebes-Turda..... Bun!! Dar A13 se poate face relativ usor intre Brasov si Sibiu cu 2 zone mai grele la Bradu spre Sibiu si la Persani inspre Brasov. In rest... campie. Asta pentru conexiunea Brasovului  cu vestul. Daca se vrea... Dar si pentru legarea unei mari parti din Moldova Prin Brasov-Bacau. Sa fim seriosi. Daca stam dupa A8.... Repet.... Nu vad cum am putea face A7 si A8. Pentru Moldova : A7 (am si votata in sondaj pentru ea), A13 si Iasi-Pascani sau Targu Frumos (nu mai stiu unde ar trebui intersectate cele 2 autostrazi). Pentru conexiunea Moldovei cu vestul mai la nord vad aceeasi solutie ca pe CoBra.
    E o parere, nu dati cu pietre. Oricum nu as putea duce o polemica argumentata foarte bine. I-as fura painea lui Pasadia.  :p


AFC

^ Toate parerile sunt bune. Forumul pentru asta este. Eu iau in considerare toate argumentele prezentate aici ( pasadia, tibiv, horatiu, vancouver....) si incerc sa le cantaresc pe fiecare in parte.
Faza cu dislike-ul atunci cand suntem de alta parere e copilareasca. I-as propune lui Ionut sa scoata dislike-ul si sa lase numai like. Iti place dai like, nu, nu dai nimic.
Ca sa revin, da este aiurea sa lasam Brasovul izolat.
Acum, cred ca trebuie sa ne gandim bine care este interesul national, al poulatiei si cel economic si sa concluzionam ce variante ar fi mai eficiente de pus in practica dupa ce terminam cu prioritatile zero, adica:
A1 complet, A10 si A3- tronsoanele incepute sau adjudecate., A0.
Putem pune in discutie, in opinia mea urmatoarele proiecte: A3 ( Suplac - Mihaiesti)  A7, A8, A13, A12, A6
"Intr-o epoca de minciuna universala, sa spui adevarul este deja un act revolutionar" - George Orwell

pentium10

daca nu se mai face A3 Brasov-Targu Mures, poate ar trebui mutat un pic in est cam asa:
AX: Tirgu Mures -> Sighisoara -> Odorhei -> MCiuc -> Comanesti -> Bacau
si pentru Brasov ceva asa:
AX: Brasov -> Targu Secuiesc -> Catrusa -> catre MCiuc si se conecteaza cu traseul precendent.
Waze advocate, Google Developer Expert, In Mures