Autostrăzi în România: discuții diverse

Started by Ionut, September 14, 2011, 11:15:15 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 4 Guests are viewing this topic.

Ionut

Nu sunt multe argumente, doar că are termen august și ar fi un dezastru de imagine să amâne în 2025. Este lot simplu și pot accelera acolo, nu e mare filosofie. În august nu va fi, e cert. Dar în 2024 va fi cu siguranță, nu-și permit să se împiedice de așa ciot de 11 km.

mike_us

#9556
Quote from: Ionut on January 05, 2024, 02:11:49 PM176 sau chiar spre 200 kilometri, este scenariul DE VIS cu toate planetele aliniate și bani la buget (nu există suficienți), stat serios (ce glumă bună) și constructori foarte harnici (prea puțini).

De la scenariu pesimist 55 km la cel optimist 140 km înțeleg se adaugă:
  • A0 Lotul 3 17                      17km
  • A1 Curtea de Argeș - Pitești        30,35km
  • Dx12 Lot 4                          31,88km
  • DEx4 Tureni                        5km

Total: 85.2 km

Nu îmi este foarte clar ce se mai adaugă la asta pentru scenariu de vis (176-200 km). Alte bucăți de A7? Buzău - Ploiești? UMB?

Ionut

^ Ce-a mai rămas se adaugă:

25 km UMB pe A7 plus 11 km tot UMB pe DEx6 = 36 km.

55 siguri + 85 foarte optimiști + 36 de vis = 176 km

Și visul erotic: 176 + 21 km pe A7 Pizzarotti + vreo 15 km parțial la Coni pe A7 = 212 km cai verzi pe pereți

Evident Pizzarotti totuși ar putea face o surpriză. Coni strict teoretic. UMB poate reuși pe A7 (voturi, presiune), dar nu pe DEx6.

Orice combinație e posibilă în afară de cei 55 km siguri.

Ionut

De la 140-150 km în sus oricum nu sunt bani. Și chiar dacă ar fi, teribil de greu să se alinieze toate planetele... Aktor, Pizzarotti, Coni, Dimex, WeBuild, UMB....... teribil de greu și de dificil de estimat exact ce va fi.

Dar limitele sunt cele descrise în poziția API.

Fiecare acum e cu pariurile personale (gen eu cu Aktor) și cu preferințele personale (eu n-am de-astea).

mike_us

#9559
@Ionut Mulțumesc pentru răspuns. Din punctul meu de vedere chiar nu contează cine inaugurează atita timp cit ne mișcam înainte.

Si cred ca trebuie sa învățam ca infrastructura nu se rezolva într-un an. In loc de heirup as prefera o medie de in jur de 100 km/an pe care sa o păstram următori 10 ani.

Ionut

Ăsta e pariul meu. 100. Pe-acolo:

- 55 siguri
- 85 cu șanse 50/50, deci unele nu vor fi, altele vor fi pe jumătate, combinații, dar 85/2 = 40 și ceva

55 plus 40 și ceva... egal 100, pe-acolo.

mike_us

#9561
^ Mi se pare un pariu foarte echilibrat cu șanse destul de mari sa se împlinească. Oarecum normal sa ai dreptate ținând cont de experienta ta.  :) 
Visul meu ar fi in jur de 2030 sa ajungem sau sa fim foarte aproape de 2,000 km. Adică 7 ani in jur 900 km. Prea optimist?.

danpandrea

@Ionut, chiar crezi că va face CNAIR ceva ca să lege muzeul UMB de DN2? Că eu sunt extreeem de sceptic.

reed

#9563
Am stat 2 săptămâni acasă,am rulat pe toate autostrăzile exceptând A2/a4/DX12.Mententanta parapetilor e praf.A7,A3 Turda-gilau și a1 prin judetul Hunedoara cred că sunt cele mai avariate.nu exista km fara parapeți puși la pământ.A10 se prezintă decent comparativ cu A3 .Ba chiar am văzut pe A1 după Sebes către Deva parapeți îndreptați la ciocan cred,vreo 6-8 segmente la rand.Dezolant.Ca și paranteza am condus anul trecut pe la bulgari de 2 ori,,între Sofia și Plovdiv,nu vezi asa ceva.

danutzu_1069

^ E, uite ca azi, pe A2, sensul spre Constanta, erau baietii de la DRDP cu catel si purcel, de reparau parapetii pe mijloc, pe o bucata destul de consistenta... Reparat inseamna batut stalpi si montat parapeti. Erau cu toate utilajele necesare, si cu restrangerea circulatiei pe B1.
Presemnalizarea lasa de dorit... dar asta e boala cronica la DRDP-uri....

A, si mai era untr-un loc, tot spre Constanta, dar reparau pe partea dreapta, pe o lungime mai mica.

reed

Tine mult de regionalele de DP ,probabil cei de pe A2 au cea mai lungă experiență :lol:

Ionut

@danpandrea
Da, se tot discută cu chinezii. Încă un proiect pentru mine. :)

Dacă nici eu nu mă lupt pentru astea... :)

mirceaeliade

O harta aparent postata de Scriosteanu care cred eu ca arata ultimele desene oficiale din partea CNAIR, probabil ceva mai precise decat cea digitala de la CESTRIN:

dr4qul4

#9568
Interesanta harta. Probabil este ceva intern si cam asta este directia in care se va merge.
Se remarca:
- DX12 continua spre Caracal.
- A9 merge la Moravita
- Tigveni- Rm Valcea
- Tulcea - COnstanta
- Tisita - Albita
- Satu Mare - Baia Mare - Dej (prin Mesteacan Targu Lapus) - Bistrita - Suceava

Lipsesc:
- Bucuresti - Targoviste
- Fagaras - Tg Mures
- Braila - Calarasi
- Bucuresti - Giurgiu
- Romanasi - Jibou
- DTS- Caracal
- Bucuresti - Calarasi - Mangalia  :troll:
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

tom_sawyer

#9569
DTS-Caracal are trafic de TIR-uri de 4 ori mai mare decât Craiova-Caracal. Și MZA mai mare. Conform ultimului recensământ din 2022.

Fix invers vor să prioritizeze.

(colțul din dreapta jos-> "Data întocmirii hărții: 11.12.2023", dacă văd eu bine)