Autostrăzi în România: discuții diverse

Started by Ionut, September 14, 2011, 11:15:15 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 7 Guests are viewing this topic.

marinul

Nici la Nușfalău - Suplacu de Barcău nu e chiar corecta lungimea. Proiectul executat de Nurol e intre Km66+500 si km 79+854.

gicu

Anul ăsta doar Nușfalău - Suplacu, Chețani - Câmpia Turzii și A0N2.
Resul începând din aprilie.

misiekwas

^Nu vad de ce n-ar fi sa se deschidă și a0 sud, lot 2. E timpul puțin dar nici nu au multe de făcut.

oneLess

#9288
Ionuț, pe DEx12 la cât fezandează taluzurile ălea pe DEx12 zilele astea, mă îndoiesc că le pregătesc pentru aprilie. La Jitaru cutia mare e plină cu balast! La Colonești descărcarea pe sensul Pitești-Balș e asfaltată! Pe celălalt sens o să finalizeze descărcarea după ce dau drumul la pasaj care aștepta doar marcaje și parapeți. UMB o să dea lui CNAIR în primire A0N2 și DEx12 T3 gata și complete până la ultimul șurub că au treabă prin altă parte! Doar vremea se poate împotrivi dar nu cred că îi va răzbi!

dumbravaandrei

Toate semnalele indică faptul că există voință și interes să se deschidă anul ăsta. Însă, trebuie o aliniere de astre aproape perfectă (inclusiv vreme) ca până de Crăciun să circulăm pe Tr3. De aici cred că vin temerile tuturor în ceea ce privește șansele de a circula pe T3 în 2023.

Ionut

Nu există om întreg la cap care să nu vrea DEx12 T3 anul ăsta, inclusiv din CNAIR și UMB. Dar trebuie să mai și poți. Că nu se pune drumul în teren din vorbe.

mirceaeliade

#9291
Tehnic cred ca mai sunt in carti si DEx11 cu iesirea A3 la Oradea, parca vreo 11 km la standard DEx.

Oricum, pana la sfarsitul anului, pe langa deschideri promise repetat, CNAIR ar trebui sa se mai si:
-dea OIL pe A0N1 cu Pizzabois
-sa semneze dupa hotararea instantelor pe PlBz3, Suplacu-Chiribis & Chiribis-Biharia
-sa semneze pe PNRRul pe A8 daca nu cumva deja sunt deja chemati prin instanta
-sa incerce sa semneze cele 2 loturi A13 de langa Sibiu
-sa ia in primire PT-ul de la Marginea
-sa desemneze castigator pe Meses
Si asta exclude chestii de SF


oneLess

#9292
^ Uite aici de acum 4 zile cum stăm cu matematic-ul acolo! Se rezolvă în week-end dacă au vreme bună!





misiekwas

Eu as spune ca totuși nu-i un an rău, chiar dacă nu se vor deschide toate sus-menționate loturi. S-a făcut în general progres, chiar dacă unele întârzie, tot multe rute se deschid în curând și unele merg bine (a1/5 de exemplu) + mai multe contracte. Not great, not terrible, chiar dacă MT și CNAIR nu strălucesc. Câteva failuri notabile: a0 sud lotul 3, Nadaselu-Zimbor.

GIV

eu as pune la fail tot a0 sud. mai bine zis lot 1 si 2 ca de la aktori nu avea nimeni sperante de la ei. daca se fortau putin turcii puteau deschide ambele loturi anul asta

misiekwas

Eu as spune ca lot 1 poate sa fie considerat fail. Lot 2 mai degrabă un failut, pentru ca pot sa deschidă încă anul asta, pentru ca e aproape gata. Păcat ca nu pana dn4.

mike_us

#9296
Quote from: Ionut on November 13, 2023, 06:05:41 AMPe A0N2 nu avem 19, ci 9,5 (DN1-A3). Iar pe DEx12 s-ar putea să avem zero. Plus că dacă termină la Jitaru nu e musai să vedem descărcarea la Colonești dusă la capăt. Mai vedem cum stăm peste 3 săptămâni, e la limită.
Da este posibil sa nu se inaugureze nimic pe Dx12 anul asta. E o cursa contra cronometru cred si depind si de vreme. Lista mea nu era ce se va termina anul asta ci ce este încă posibil sa se termina. Cei 90 km fiind un maxim absolut.
  Pe A0N2 am pus in lista 19 nu 9.5-10km deoarece am calculat ce s-a terminat nu ce se inaugurează. Iar UMB are șanse sa termine pina de Crăciun toți cei 19 km.
  @marinul  Bănui ca e o greșeala mica pe Nușfalău - Suplacu de Barcău. Cit ar fi lungimea exacta? Mulțumesc.

hefaistos

La DEx12 T3 mai sunt multe lucrări migăloase (gen parapeti pe mai mulți km) care nu prea se pot face sub trafic, nu doar pasajul de la Jitaru. Deci nu as paria ca dau în trafic anul asta.
La Chețani Câmpia Turzii depind și de vreme.
La A0 sud depinde de...turci. Anul asta tot timpul a depinsxdecpirioritizarea, sau nai exact de haosul lor.
Deci, sigur A0N2, Probabil A3 Chețani Câmpia Turzii. Încă posibil dar improbabil DEx12T3 și A0S2
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu 200 euro, daca pana la 31 decembrie 2029 nu se deschide sectiunea cu tuneluri de pe A1 de la Holdea.

survola

Ce probleme sunt cu A0-S2? Pare gata.

horatiu.cosma

Ia să vedem cum stăm la facturi emise de cei mai harnici constructori până acum în 2023 pe proiectele de A+DX (+Brăila):

1. UMB: 2,95 miliarde
2. Webuild: 1,64 miliarde
3. Alarko: 650 milioane
4. Porr: 520 milioane
5. Strabag: 310 milioane (doar Chețani, că la Oradea DRDP Cluj nu se obosește să publice situația)
6. Aktor: 290 milioane
7. Nurol: 280 milioane
8. Pizzarotti-Retter: 270 milioane
9. Coni-Trace: 270 milioane