Autostrăzi în România: discuții diverse

Started by Ionut, September 14, 2011, 11:15:15 AM

Previous topic - Next topic

2 Members and 21 Guests are viewing this topic.

GIV

@trifrazvan1977

atat timp cat compania are in spate un patron, la fel cum se observa si la echipele de fotbal, unde daca se doreste in urmatorul an nu se mai baga niciun ban si dispar in neant, asa se poate  intampla si cu umb.. si au mai fost si altele vezi straco.. a disparut dar cumva mai exista prin alti frati.. vezi si cazul cu nea beni, selina si precon..  nu poti sa stii care sunt planurile cu adevarat.. si daca vine umbrarescu si spune ca face x sau y gata il credem? dormim linistiti? de cand au luat loturile pe a7 forumul e plin de discutii la un nivel foarte scazut dupa parerea mea.. ce procent mai e pe lotul x cate utilaja sunt acolo, cati oameni cate frunze cati bolovani, aceleasi intrebari pe toate topicurile de parca s-ar intampla vreo minune peste noapte.
din cate imi amintesc, la un moment dat @Ionut  a oprit comentariile 24 de ore pe un topic. nu cred ca ar fi rau daca ar aplica masura din nou

survola

Irinel Ionel Scriosteanu pe facebook astazi:

În cursul zilei de astăzi, Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere #CNAIR va semna 3 contracte importante pentru construcția a 3 tronsoane de autostradă, din 3 regiuni diferite ale României.
Este vorba despre:
✅️ #𝗔𝟴 - 𝗔𝘂𝘁𝗼𝘀𝘁𝗿𝗮𝗱𝗮 𝗨𝗻𝗶𝗿𝗶𝗶, 𝗦𝗲𝗰𝘁𝗶𝘂𝗻𝗲𝗮 𝟯: 𝗟𝗲𝗴𝗵𝗶𝗻 - 𝗧𝗮𝗿𝗴𝘂-𝗡𝗲𝗮𝗺𝘁, fiind primul contract de construcție semnat pentru această autostradă care va uni și prin infrastructură rutieră Moldova de Transilvania, punând astfel bazele unei noi treceri peste Carpați
✅️ #𝗔𝟬 - 𝗔𝘂𝘁𝗼𝘀𝘁𝗿𝗮𝗱𝗮 𝗕𝘂𝗰𝘂𝗿𝗲𝘀𝘁𝗶𝘂𝗹𝘂𝗶, 𝗟𝗼𝘁𝘂𝗹 𝟭 𝗡𝗼𝗿𝗱, fiind final de epopee pentru ultimul lot de autostradă rămas de construit dintre cele 7 loturi ale A0, dar și ultimul lot din Coridorul de Transport Pan-European nr. 4, cuprins între Nădlac și Constanța, ceea ce înseamnă că în câțiva ani vom traversa țara de la Vest la Est numai pe autostradă
✅️ #𝗔𝟭𝟯 - 𝗔𝘂𝘁𝗼𝘀𝘁𝗿𝗮𝗱𝗮 𝗦𝗶𝗯𝗶𝘂-𝗙𝗮𝗴𝗮𝗿𝗮𝘀, 𝗧𝗿𝗼𝗻𝘀𝗼𝗻𝘂𝗹 𝟰 𝗦𝗮𝗺𝗯𝗮𝘁𝗮 𝗱𝗲 𝗦𝘂𝘀 (𝗗𝗝 𝟭𝟬𝟱𝗕) – 𝗠𝘂𝗻𝗶𝗰𝗶𝗽𝗶𝘂𝗹 𝗙𝗮𝗴𝗮𝗿𝗮𝘀/𝗗𝗿𝘂𝗺 𝗱𝗲 𝗹𝗲𝗴𝗮𝘁𝘂𝗿𝗮 𝗰𝘂 𝗗𝗡𝟭, fiind al doilea contract de construcție semnat pentru această autostradă
Revin cu detalii despre fiecare contract în parte, după semnarea acestora.

Ionut

Deci "câțiva ani" la Scrioșteanu înseamnă 7-10. Okay, bine de știut.


naivu

Quote from: trifrazvan1977 on September 20, 2023, 12:06:15 PM... nu ati putea aranja un interviu cu Umbrescu, unde transparent sa se discute strategia ...
...
Cred ca ar merita forumul aceste lamuriri din partea ...
Și de ce ar face Umbrărescu asta? La ce i-ar folosi?
Orice ar spune va ajunge nu doar pe forum dar și într-o mass-media care ar putea folosi orice spune împotriva lui!
Cu ce l-ar ajuta să spună că, cel puțin pe moment, are ceva probleme sau să facă promisiuni/să dea termene pe care poate le va putea respecta poate nu?!
Discuția transparentă o poate avea în privat cu CNAIR (dacă are cu cine vorbi), de ce și-ar crea singur obligația de a răspunde și în fața mass-media?
Ce alt Constructor a mai făcut așa? Dimpotrivă, nu-i văd ieșind pe mass-media nici măcar ca să-i răspundă Beneficiarului când mănâncă ... despre ei!

rota

mister Umbri pare ca e intr-o campanie, vad foarte multe reclame pe toate platformele de socializare, toate ziarele posibile, azi a fost in vizita la primaria Ciugud. As vrea sa vad un podcast cu mister.

GIV

Quote from: naivu on September 20, 2023, 02:32:23 PMCe alt Constructor a mai făcut așa?

in istoria recenta (si de cand urmaresc eu forumul) nu a mai fost managerul de proiect de la pizzarotii care impreuna cu Lucian Bode tot dadeau asigurari ca vor deschide lotul 1?

Xander

https://www.g4media.ro/ministrul-transporturilor-perioada-estivala-2024-sa-ne-prinda-in-situatia-urmatoare-venind-dinspre-pitesti-de-pe-a1-sa-se-poata-merge-pana-la-constanta-pe-autostrada-sa-nu-se-mai-intre-in-bucurest.html

 :popcorn:

Ministrul Transporturilor, Sorin Grindeanu, a fost întrebat miercuri, într-o conferinţă de presă, cum comentează faptul că pe A0 Sud se înregistrează întârzieri, în condiţiile în care aceste loturi ar fi trebuit finalizate în acest an.

"Nu vă mai luaţi după Pro Infrastructura, ăia sunt de la USR. (...) Termenele pentru două loturi dintre acestea, şi anume lotul 1, loturile făcute de compania turcă Alsim Alarko, 1 şi 2 sunt în această toamnă, până la sfârşitul anului. Termenul pentru Aktor este undeva aprilie, dacă nu mă înşel, 2024. Aprilie-mai sunt termenele. Pentru lotul 2 De la A0 Sud nu am semne de întrebare, chiar deloc. Am văzut chiar săptămâna trecută.

Nu am semne de întrebare că nu vor fi date în circulaţie anul acesta. Pentru lotul 1 nu sunt la fel de optimist, în sensul că poate să nu fie sfârşitul anului dacă vom avea o perioadă în care va ploua foarte, foarte mult şi nu se va putea lucra. E în funcţie de această perioadă de toamnă. Dacă avem o toamnă care va permite mai mult să se lucreze pe şantier, se va termina şi lotul 1", a afirmat Sorin Grindeanu.

florin74

Cred ca cei de la firma unde a descins DIICOT ieri la Iasi aveau vanzari mari la MT pe Dinicu Golescu.

Earthchild

Quote from: Xander on September 20, 2023, 03:40:45 PMNu vă mai luaţi după Pro Infrastructura, ăia sunt de la USR, a afirmat Sorin Grindeanu.
Și ca atare, mint de îngheață apele. Nu intrăm în polemică (nu am face față), să vă intre în tărtăcuță, PSD construiește, USR păcălește.
Tupeu nesimțit de politician dâmbovițean.

Ionut

Vă rog nu deviați pe chestii politice. Evident, când nu ai argumente poți doar să arunci cu rahat. Turcesc!

GIV

Quote from: Xander on September 20, 2023, 03:40:45 PMTermenul pentru Aktor este undeva aprilie, dacă nu mă înşel, 2024.

Cea mai buna de la Grindeanu  :lol:  :rofl:  :lol:  daca nu se inseala 2024. si cum se va inseala o sa fie 2025 :lol:
bine, 1 dec 2024 nu e chiar departe de 2025 :lol:
 

Ionut

Se referă la termenul contractual care da, este aprilie 2024. Că nu va fi respectat, e altă poveste.

survola

Quote from: Ionut on September 20, 2023, 01:42:05 PMDeci "câțiva ani" la Scrioșteanu înseamnă 7-10. Okay, bine de știut.
Ceva precizări, tot de la secretarul de stat:

De astăzi, avem contract de execuție a lucrărilor și pentru acest ultim lot de autostradă din Coridorul de Transport Pan-European nr. IV, cuprins între Nădlac – Arad – Timişoara – Lugoj – Deva – Orăştie – Sebeş – Sibiu – Piteşti – Bucureşti – Drajna – Cernavoda – Constanţa, reușind să conectăm Portul Constanța la restul Europei și prin cale rutieră.
Este un moment simbolic, întrucât se închide astfel cea mai importantă axă rutieră de transport a României și având în vedere faptul că avem contractate pentru execuție și în execuție toate loturile Autostrăzii Sibiu - Pitești #A1, loturile Autostrăzii Bucureștiului #A0, precum și segmentul lipsă Lugoj - Deva, putem spune că în 2028 vom putea circula neîntrerupt pe autostrada de la Constanța la Nadlac.

Ionut

Și dacă nu vom circula în 2028 de la Constanța la Nădlac ce se întâmplă? Răspunde cineva?