Autostrăzi în România: discuții diverse

Started by Ionut, September 14, 2011, 11:15:15 AM

Previous topic - Next topic

4 Members and 15 Guests are viewing this topic.

Ionut

Mi-a scăpat OIL pe CraPi1, mulțumesc!

Ionut

Update monitorizare autostrăzi și drumuri expres 17 septembrie 2023.


Ionut

Update monitorizare autostrăzi și drumuri expres 17 septembrie 2023 - licitații lucrări.


Ionut

Recapitulare 17.09.2023 autostrăzi și drumuri expres:

954,755 km A în exploatare
599,606 km A în execuție lucrări
233,542 km A în licitație lucrări

39,85 km DEx în exploatare
109,992 km DEx în execuție lucrări
0 km DEx în licitație lucrări


TOTAL
994,605 km A+DEx în exploatare
709,598 km A+DEx în execuție lucrări
233,542 km A+DEx în licitație lucrări

georgec

Si uite asa ajungem in 5-6 ani la 2000km, doar cu 20 de mai tarziu decat ne doream dar sa fim optimisti.

danutzu_1069

Usurel, colegu'!!!
Sa nu uitam ca pe Valea Oltului, T2 nu se face in 2 -3 ani....

mirceaeliade

#9111
Mai e o licitatie pentru "viaductele lu' UMB" pe A3.

edit: ↓ atunci vor fi inca vreo 2-3 km in plus la lot

Ionut

Am scris despre ea la lucrări. Nu mă obosesc să fac intrare separată, va merge la UMB.

mike_us

La "termen de inaugurare estimat de API" toate loturile din A7 sunt pina la sfârșitul lui 2025. Este o estimare mai veche? Ma așteptam unele sa alunece in 2026.

Ionut

Deocamdată au timp să recupereze pe unele dar e greu de crezut că le vor inaugura pe toate în 2025. Și mai greu de estimat pe care se vor concentra.

mike_us

Da e greu de estimat atita timp cit nimeni nu are acces la planificările interne ale UMB, dar probabil ca o vor lua din nord spre sud.

GIV

Quote from: georgec on September 17, 2023, 07:45:37 PMSi uite asa ajungem in 5-6 ani la 2000km,

in cel mai fericit caz poate la 1500

GIV

problema mai mare cred ca e raportul km in licitatie vs km in executie..

pasadia

Nu inteleg ce problema vezi in acel raport. Tine cont de durata medie a unui contract de executie (din momentul semnarii pana in momentul inaugurarii cred ca avem in medie cel putin 4-5 ani calendaristici) si astfel ajungi la concluzia ca numarul de km aflati in licitatie (unde durata medie e totusi de 1 an, maxim 2) depaseste ca valoare numarul de kilometri ce vor fi inaugurati in medie in anii urmatori. Deci palnia e ok - ce se va inaugura va fi inlocuit de ce se liciteaza.

Ionut

Da, nici eu nu înțeleg care e problema. Bașca, se vor mai lansa licitații, presiunea e încă foarte mare. Problemele sunt în alte părți: capacitate administrativă în implementare, capacitate a pieței (pe unele categorii de produse) depășită, veșnicele probleme tehnice (vin munții, nene) și multe altele.

De ridicat pe SEAP e simplu, de construit e cu totul altă mâncare de pește.