Autostrăzi în România: discuții diverse

Started by Ionut, September 14, 2011, 11:15:15 AM

Previous topic - Next topic

1 Member and 5 Guests are viewing this topic.

misiekwas

Sincer, dacă vreun politician ar propune autostrada pana Mangalia paralela cu A2, as spune ca e vreun tun. Investiția asa de lipsita de rost rar găsești. Ca se circula foarte prost nu-i problema de infrastructura, ci de disciplinarea proștilor.

danvoicu

E cam superficial spus. Este un trafic totusi extrem de ridicat in anumite perioade. Asa ca nu va grabiti. Si nu il rezolva numai limitarea vitezei.Sa fim seriosi. E un pic mai complexa si complicata situatia. Se poate face o analiza, un studiu, insa competent de niste oameni cu abilitati, nu cu nea Caisa , si sa se aleaga niste solutii adecvate, nu neaparat costisitoare. Eu consider ca mai trebuie luate si alte masuri in afara amenzilor si radarelor.Degeaba ziceti voi ca ar fi suficiente.Sa se faca niste propuneri, nu trebuie sa facem pe atotstiutorii.

hefaistos

E o autostrada aglomerata 10 weekend-uri pe an si in rest e pustie. Mergeti si voi joi in noiembrie pe ea si mai discutam dupa. Hai sa inchidem subiectul si sa auzim din nou de el in iulie la anu'.
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu suplimentar 200 lei: Se deschide traficul pe Lot 4 - Centura Focsani înainte de 15 iunie 2024.

horatiu.cosma

Ce e mai fascinant nu e ideea complet deplasată de construire a unei autostrăzi paralele cu A2 (a cărei capacitate e departe de a fi atinsă chiar și în weekend-urile de vară), ci reacția foarte puternică pe care o trezește fiecare pastilă aruncată la câteva săptămâni de Ambuteiaj pe tema asta. Măcar pentru insistență și pentru acest studiu de caz merită felicitat  :D .

dumbravaandrei

#9094
Pot sa arunc si eu o piatra in balta si sa zic ca multe din ambuteiajele alea sunt provocate de accidente/tamponari si nu chiar de volumul de trafic? Volumul de trafic provoaca ambuteiaje de 5-6 ori pe an, maxim... in rest, accidentele si lucrarile de intretinere.

ovicor

Cand un tronson de A (A2) este accesat de foarte multi tupeisti, se adapteaza tupeul, nicidecum nr. de benzi! Atata timp cat sunt atatea zone neacoperite de A/Dx, aroganta cu marirea nr. de benzi pe cele existente mi se pare de neacceptat. Exceptie A1 intre A0 si Dx12, A3 pana la A7, A2 pe primul tronson dupa A0.

danvoicu

E clar ca una din cauzele principale, e cea mentionata de Andrei. Dar e singura? Nu prea cred.Evident ca nu e o prioritate 3 benzi pe A2, insa trebuie avuta in vedere. Iar daca exista fonduri de ce sa nu se faca? Accidentele mentionate de Andrei se intampla intr-o anumita masura(nu stiu cat) si datorita fluxului mare de masini la care 2 benzi nu mai fac fata. Acumm hai sa-i mentionam si pe cei care merg cu 90-100 km/h(care incurca si ei). De ce nu folosesc DN-ul daca vor 90 km/h? E o sugestie nu e o obligatie, dar... Si ei platesc taxe si au dreptul sa circule, insa sunt o problema in anumite perioade.Combinatia ditre turbati si melci, zic eu, creeaza complicatii. In unele tari viteza minima obligatorie pe anumite sectoare de drum e reala. Stiu ei de ce. Sunt multe aspecte aici de luat in calcul. Nu e simpla situatia si nici solutiile. Nu vreau sa ne pierdem in discutii interminabile si enervante, dar sa stiti ca e un subiect destul de important tinand cont de consecintele posibile.

Hercule

@horatiu.cosma cum sa feliciti un om care revine periodic cu aceeasi obsesie in timp ce 20 de oameni explica argumentat contrariul. Ori omul se distreaza ori are o problema la mansarda. Eu in loc sa-l felicit/incurajez l-as trimite la medic. Se numeste tulburare obsesiv-compulsiva si e partial tratabila.
Deșteaptă-te române!

carutasul

Apropo de cei care merg cu 90-100, probabil că soluția ( mai bună și mai ieftină) ar fi să ne îngrijim de centurile ocolitoare sau variantele alternative din zonă pentru a le permite să meargă cu 80-90 măcar pe acolo. Pentru că ei nu pot merge cu viteza asta acum, drumurile trec în continuare prin localități și mai ales în zona de captură a Bucureștiului localitățile au devenit mari și dens populate... Așa că în general niște soluții decente de rezolvare a traficului local și nu numai ar fi mai convenabile și mai ieftine decât a treia bandă. Țin minte că am venit de la mare odată, acum mai mulți ani, pe "drumul vechi" și am făcut mai mult decât dublu ca timp...

ovicor

Nici ca se putea o exprimare mai sugestiva si mai reala,@danvoicu: "combinatia dintre turbati si melci", valabila pentru orice categorie de drum!

Ionut

Cred că e totuși suficient. Am lăsat discuțiile tembele și cel mult conexe ca efect al caniculei dar azi e prima zi de școală.

Așa că, discuții serioase.

Ionut

După o lungă perioadă de timp am actualizat tabelul cu A și DEx în lucru. A8 Moțca și A0N1 nu sunt trecute că încă nu sunt semnate. Feedback, vedeți vreo eroare?


Ionut

Constructorii. Cifre absolute și market share.




Cristian 74

#9103
Nădășelu-Zimbor - data finalizării date de CNAIR (în aprilie anul ăsta) e 13 iulie 2025. Au uitat să treacă ora 17:22. Mulțumim pentru efort!

Tony7Y

T1 Craiova - Pitesti are OIL emis din 13 septembrie.

Cu 18 luni, ar trebui sa fie gata in T1 2025.