Autostrăzi în România: discuții diverse

Started by Ionut, September 14, 2011, 11:15:15 AM

Previous topic - Next topic

4 Members and 14 Guests are viewing this topic.

oneLess

Aia cu A0N4 e glumă! Cu câteva foraje... Creșterea o fi OK de 2% dar adăugat la un 8% ...

Pe harta digitală scrie 0% la A0N4, iar celelalte procente coincid cu ale tale.
Deci typo în excel ?!

cosminnus

O fi sau nu gluma, asta este ce scrie pe harta CESTRIN. Poate procentele includ si acele grinzi depozitate la capatul dinspre A2.

mike_us

Ce e bine avem 2 loturi pe A0 cu peste 80%. Sud L2 - 84.85% si Nord L2 80%. Deci încă putem spera la pentru anul asta.

mirceaeliade

Iara calcule, vorba aia din popor cu speratul:
Quote,,În scenariul optimist, în acești doi ani putem ajunge spre 300 kilometri (dați în trafic – n.r.). Până la finalul anului 2024, minimul dat în circulație va fi de 200 kilometri. Sper să ne apropriem mai mult de 300 de kilometri", a spus Grindeanu. Lista inaugurărilor promise de Grindeanu până la finele anului 2024:
– A0 Sud, tot  (51,19 km)
– Drum Expres Craiova – Pitești (DEx12), tronsonul 3 în 2023 și capetele 1 și 4 anul viitor (81,27 km)
– A3 Chețani – Câmpia Turzii (15,69 km)
– A3 Suplacu de Barcău – Nușfalău – care va fi dat drumul în septembrie (13,55 km)
– A7 Ploiești – Buzău, acele două loturi, care au termen 2024 (49,35 km)
– A7, Buzău – Focșani – se vor da în circulație anumiți kilometri ? [n.b.:vreo 15km]
– A3, Nădășelu – Poarta Sălajului – 40 de kilometri care au acel minus cu licitațiile de pasaje care se țin în acest moment
– DEx6 Brăila – Galați – în prima jumătate a anului viitor. Sunt forați 600 de piloni din 900 la podul de peste Siret  (11 km)
– A0 Nord, lot 2 (19 km)
Un exemplu neinclus în lista șefului Transportuilor ar fi drumul de legătură Centura Oradea – Autostrada Transilvania (A3), în lungime de 18,96 kilometri.

pasadia

#9019
Cum va fi dat in trafic Nadaselu - Poarta Salajului fara acele pasaje? Vom merge off-road pe portiunile alea?

horatiu.cosma

Poate începe Ionuț o listă de pariuri și cu treaba asta  :lol: . Eu zic că A0 Sud 3, CraPi1, CraPi4, A7 Ploiești - Buzău, A3 Nădășelu - Poarta Sălajului nu se vor deschide în 2024.

misiekwas

Eu as spune ca a0 mai degrabă da, crapi4 la fel, a7 poate o parte. Restul nerealist.

oneLess

^^ Și nici DEx6 nu e de deschis în 2024! Stâlpii ăia pentru hobane am văzut că durează muuuult să crească la alții ...

alexandru_m

#9023
Quote– DEx6 Brăila – Galați – în prima jumătate a anului viitor. Sunt forați 600 de piloni din 900 la podul de peste Siret  (11 km)

Un exemplu neinclus în lista șefului Transportuilor ar fi drumul de legătură Centura Oradea – Autostrada Transilvania (A3), în lungime de 18,96 kilometri.


Stati ca a ridicat miza. Deci la Galati termina in maxim 10 luni de acum.
Intre timp la Oradea nici o sansa  :lol:  :lol:  :lol:

Bachus01

Vrabiutile ciripesc faptul ca Umb "isi propune" sa inchida la sfarsitul anului urmator DX6 si ceva asa de alegeri de pe A7 . Macar isi propun , dar cred ca este si fezabil . Au timp pana la primavara sa rasara structurile din pamant .

dumbravaandrei

intrebarea e ce amana la schimb, pentru a da gata obiectivele astea :)

oneLess

^^ Nu cred că amână ceva, în mod special, doar forțați (gen Pădurea Petrești, stâlpi+pădure pe DEx12 T4, cele 2 soluții în Ardeal...), altfel spre sfărșit de 2024 ar cam muta toate forțele umane și materiale plus utilaje pe A7.

hefaistos

S-a mai discutat pe aici.
Sa va pune "frana cu legea in mana" pe DX12T4 si pe A0N4. Pe ambele UMB are suficiente argumente.
Si pe A7 principala slabiciune a UMB este la lucrari de arta nu la terasamente. Deci fierar betonisti trebuie eliberati, de pe A0, DX12 si A3 pe masura ce acestia isi vor termina muncam cel mai brobabil in ordinea mentionata (pe DX12 cred ca deja au cam terminat)   
Vor abandona DX12T4 si A0N4? Nu, doar ca vor lucra la relanti. Cu termene reale spre sfarsit de 2026.
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu 200 euro, daca pana la 31 decembrie 2029 nu se deschide sectiunea cu tuneluri de pe A1 de la Holdea.

Bachus01

Mai trebuie sa luam in calcul si înălțimea structurilor.  Pe A7 nu avem structuri înalte,  deci sigur vor merge mai repede . Una este sa cofrezi un pilon rotund o dată si alta este sa cofrezi pilele tip rigla (cum avem pe A3). Consumă mult timp. Tocmai din acest motiv structurile de pe A3 cu înălțimi mai mici sunt gata iar cele cu înălțimi mai mari sunt finalizate printre ultimele .
Tot pe A7 accesul pentru grinzi și predale este mult mai usor .

Dezavantaj: cred ca sunt mai multe structuri metalice .

hefaistos

Intradevar densitatea de lucrari de arta e mica. Adica sunt lucrari relativ simple si rare. Dar cumulat pe toate loturile se strang ceva zeci de mii de mp de structuri.
Problema principala e insa suprapunerea in continuare cu lucrul la structurile (multe si mari) de pe A3, care vor ocupa resurse semnificative cel putin un an de acum incolo.
Si s-ar suprapune si cu cele de pe A0N4 (unde e un pod de 2 km) si cu "ce mai pica" pe DX12T4. De aceea e logic ca acestea sa fie "impinse" undeva dincolo de mijlocul lui 2025, mai ales ca nu au securea PNRR atasata.   
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu 200 euro, daca pana la 31 decembrie 2029 nu se deschide sectiunea cu tuneluri de pe A1 de la Holdea.