Autostrăzi în România: discuții diverse

Started by Ionut, September 14, 2011, 11:15:15 AM

Previous topic - Next topic

1 Member and 4 Guests are viewing this topic.

luxxxoor

care e diferenta intre tronson si lot ?

Buzau-Focsani sunt marcate cu T (tronson?) restul din A7 cu L (lot?) iar pe A8 sunt cu S (sectiune?)

Skynick

E de fapt analiza unei relatii si abordari care nu functioneaza. O lipsa de minte institutionala. Nu ca ar fi ceva nou, greu pe forumul asta sa vii cu revelatii cosmice in infrastructura.

reed

Toate proiectele din tara asta merg prost.De la A1 la DX12.Si o sa meargă și mai prost.Aparatul administrativ e prea mare și prea prost.Nepotism,prostie și nepăsare.Nu ieșim noi repede din rahatul ăsta

mirceaeliade

Nu trebuia sa avem vreo duoua runde de buline pe anul asta?  Nu mai tin minte exact, dar parca pe 2023 nu s-au acordat nici un set de buline negre/albe.  Si sunt destule santiere care merita notate cu buline.  Ca in ritmul asta tare mi-e ca nu ne apropriem de borna de 100 km deschisi anul asta.

hefaistos

Decidenții politici vor deschideri in 2024, ca memoria electoratului e scurta. Asa ca nu-i bănuiesc de taraganare intenționată, dar nici de motiv de a se agita și a pune presiune. Asa ca vorbit  mult anul asta, ceva presiuni pentru deschideri la anu'. Când chiar vom dedea deschideri, inclusiv pe A7 la UMB.
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu 200 euro, daca pana la 31 decembrie 2029 nu se deschide sectiunea cu tuneluri de pe A1 de la Holdea.

montaniardul

CNIAR ne ia pe toti de prosti. Deja este prea mult cu licitatii suspendate, solutii atribuiri contracte amanate sau intarzieri mari pentru modificari de proiecte la zonele cu probleme, constructori lenesi tolerati, etc. Cineva trebuie sa plateasca pentru tergiversarea asta voita sau nu a proiectelor. Pierdem banii si mai important este faptul se pierd vieti pe soselele aglomerate.

tom_sawyer

Pe portalul CNSC a apărut o contestație de la ASOCIEREA IMPRESA PIZZAROTTI & CSPA RETTER PROJECTMANAGEMENT SRL (dosar 1684).

Nu-mi dau seama de la ce licitație ar putea fi.

mirceaeliade

Pai de la bulinele negre, nu prea ar mai avea voie sa participe la licitatii noi, iar dintre cele vechi doar pe A0 (unde e castigator) si pe A7 (PhBz3) ar avea dosare depuse.  Asta daca nu cumva contesta o bulina neagra mai veche, sau cel mai probabil, vreo nota de plata sau o somatie CNAIR de pe A10.

26ld

^ S-au actualizat procentele pe harta cestrin.

mirceaeliade

#8904
Procente "oficiale" pe Iunie 2023:

RobertH

Sa ii anunte cineva sa actualizeze si tabelu. Imediat e iulie si ei tot datele din aprilie le au.

Ambuteiaj

https://www.antena3.ro/actualitate/locale/trafic-aglomeratie-autostrada-a2-circulatie-masini-oprita-cozi-kilometrice-678302.html

Cred ca este clar oricum cat este de necesara o noua autostrada sau macar un drum expres, de la Bucuresti-Splai pana la Mangalia, paralel cu A2, care sa preia traficul catre sudul litoralului romanesc, portul Mangalia si litoralul bulgaresc.

Prioritate:  Autostrada/DX: Bucuresti Splai - Calarasi - Mangalia

oc7avian

 :rofl:

Trecând peste conținutul articolului care explică cauzele, există alte soluții de crescut capacitatea dacă ipotetic nu e suficientă.

Ambuteiaj

Cauzele sunt reale, iar principala cauza este volumul mare de trafic, ce ar trebui redirectionat pe o ruta alternativa ce nu exista.

Indiferent ca este vorba de reparatia unui pod, a unui segment de cale rutiera, de un accident grav (gen carambol) A2 este insuficient ca legatura intre capitala si litoral.
Prioritate:  Autostrada/DX: Bucuresti Splai - Calarasi - Mangalia

dr4qul4

Glumesti. Este vorba de doar cateva weekenduri pe an. In care nu ar trebui sa se desfasoare lucrari pe A2.
Nu mai face nimeni inca un pod peste Dunare din cauza a 10 ambuteiaje.
Care mai pot fi evitate si prin alegerea altei ore de plecare si conducand constant in coloana, fara depasiri, in zona podului. Si fara opriri aiurea. Sunt multi care reduc la 20 pe pod ca sa admire peisajul.
Si as bloca by-passul prin nodul Cernavoda. Adica as bloca acel giratoriu, asfel incat, daca iesi de pe A2 sa fii obligat sa te duci pana podul peste canal ca sa intorci.

Bine, mai este nevoie de un alt pod, la Calarasi, dar nu pentru a ajunge mai repede la mare (desi probabil ar putea fi folosit ca ruta ocolitoare).

Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist