Autostrăzi în România: discuții diverse

Started by Ionut, September 14, 2011, 11:15:15 AM

Previous topic - Next topic

1 Member and 8 Guests are viewing this topic.

oneLess

Quote from: reed on December 17, 2022, 09:22:10 PMO intrebare. Pe care proiect se va implementa prima data parapetul retras? Ma calca pe nervi deja chestia asta

T3 și T4 pe DEx12 din câte am înțeles din discuții anterioare. T3 evident primul.

naivu

#8701
@ovicor, doar subliniam ca ambele sunt, in acest moment, proiecte secundare. Nu le comparam in nici un fel, nici macar ca sa le pun pe picior de egalitate  :) ! (Si ai dreptate, Dej-Apahida are o dunga pe harta din Masterplan, TgJiu nu are)

horatiu.cosma

Cred că a dat-o de gard CNAIR și nu au mai insistat pe retragerea parapetelui pe CraPi3 si 4. A ramas pe A7 ca acolo am insistat sa scrie cu subiect si predicat in documentatii, capetele A8, Sibiu - Făgăraș, posibil A3 Nadaselu-Poarta Salajului si ce se mai lansează in continuare. Sper să ceară CNAIR și Antreprenorilor de pe PiSi2 și 3, fiindcă acolo s-au depus ofertele finale după intrarea în vigoare a normativului de retragere a parapetelui.

Feri

#8703
@naivu ca sa fim corecți, trebuie spus ca harta este cu reteaua principală (adică in principal finanțare POT & PNRR).
În rețeaua secundară (finantare Anghel Saligny/noul PNDL) se regăsește pe harta dar cu rang neclar (dx/regio), lipsind din tabelul dx-urilor

Quote from: Feri on December 05, 2021, 09:00:40 PM^^ Sunt la "reteua secundara"





Powered by API/PUM imgur uploader

Oricum cele două hărți este bine să fie prezentate împreună pentru o imagine de ansamblu a masterplanului

paullie

Pfoaaa când am vazut harta asta am crezut ca s-a intors @cutter la minister. Nu mai e valabila, vezi Y-ul de la Rm Sarat.

hvm

No ca la Braila nu mai duce nici un drum prin POT (Nici din Focsani, nici din Buzau si nici din Constanta/Tulcea)...

Eu inca mai sper ca cineva o sa se trezeasca si dupa ce se termina astea doua SF-uri o sa mai comande un SF pe Ramnicu Sarat - Pod Braila si o sa observe ca pe acolo A o sa fie cam la acelasi pret cu fiecare din cele doua DX iar distanta suplimentara in orice directie e similara cu cea a cocoaselor de la Boita si Focsani. Asa ca tot A Ramnicu - Braila sa se faca...
Pariuri: A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe - aici

Feri

#8706
^^ Da, eu mă refeream strict la DXul Tg Jiu, ideea fiind ca este si o retea secundara complementară celei principale.
Am dat quote la un post mai vechi pentru ușurință că momentan nu pot face captură. Dar varianta finală a hărții respective este la pag 60:http://support-mpgt.ro/programul-investitional-2021-2030/

(Alte schimbări fata de varianta inițială, "Autostrada Nordului" a fost upgradata la transregio, iar dx-ul de Târgoviște a fost downgradat la transregio dar prelungit la Sinaia)

mirceaeliade

Se pare ca au aparut untimele % oficiale pe 2022:

alexandru_m

Da, PORR pe PiSi 1 e la 92% in timp ce Aktor pe A10 e la 99,35%.

Amandoua lucreaza la CIC-uri, doar unii au deschis spatiile de servicii. Ghiciti care.

Cristian 74

Mă întreb de unde are Tirrena Scavi 1,48% când, din câte am văzut/auzit, nu lucrează mai nimic.

alexandru_m

Corect, pe DX12 nici nu mai discutam. UMB are cam tot ce inseamna structura suprabetonate, la TS nici jumatate din totalul de grinzi nu exista. Zice Horatiu ca UMB e la 90% gata cu terasamentele pe tot lotul, la TS natura le expropriaza terasamentele si le reface pasune. Nici macar orientative nu mai sunt graficele astea.

GIV

Boloș anunță proiectele strategice din POT 2021 – 2027: autostrăzile Ploiești – Brașov și Pașcani – Siret, M2 și M5, calea ferată București – Craiova – Caransebeș

https://www.economica.net/bolos-anunta-proiectele-strategice-din-pot-2021-2027-autostrazile-ploiesti-brasov-si-pascani-siret-m2-si-m5-calea-ferata-bucuresti-craiova-caransebes_635891.html

oare la cat era estimata  pl bv cu tunel la ploiesti? :lol:

hvm

Daca citesti articolul deja nu mai esti sigur daca sail crezi sau nu. eu m-am oprit din citit cand am ajuns aici.
QuoteAutostrada Sibiu – Piteşti (loturile 1,4,5) – 926,4 milioane euro

Eu stiam ca lot 1 a fost pe fostul exercitiu. Daca stiu prost imi spuneti sa citesc pana la capat.
Pariuri: A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe - aici

ionescu63

#8713
Toate cele 3 loturi sunt pe exercițiul 2014-2020 (+3 ani). Este un singur contract de finanțare
Ce nu se va finaliza pana la sfârșit de 2023 va fi fazat - va continua finanțarea pe următorul exercițiu financiar.
Dar va fi vorba doar de loturile 4 si 5, lotul 1 fiind virtual finalizat

L.E.
Cu cat se va lucra mai bine anul viitor pe proiectele fazate: Pitești - Sibiu (4 si 5), DX Craiova - Piteștii, A0 Sud, feroviar, poate ceva din M6 se vor economisi bani din exercițiul 2020-2027