Autostrăzi în România: discuții diverse

Started by Ionut, September 14, 2011, 11:15:15 AM

Previous topic - Next topic

3 Members and 4 Guests are viewing this topic.

GIV

@Senerslav lugoj deva e lotul cu dealul liliecilor tl1 cred ca e lugoj timisoara lot 1, gilau nadaselu - deschis deja - a7 - centura bacaului dechisa recennt, pe bucuresti ploiesti nu stiu ce lot a castigat

horatiu.cosma

#8536
delete

Senerslav

Quote from: horatiu.cosma on September 26, 2022, 02:46:31 PMUMB are mai mulți (LD4, TL1, Gil-Năd, A7, București-Ploiești).
deci ce am gasit eu cronologic!
Loturile de autostrada:
octombrie 2012 :A1 Lot 1 Izvin - Giarmata (Centura Timisoara), 9,50 km: Constructori: Spedition UMB, Tehnostade si Carena SpA Impresa di Costruzioni
Iul 2012 A3: A3: Moara Vlasiei - Ploiesti 45,69 Km Spedition UMB, Euroconstruct Trading si Pa&Co Romania
Sep. 2018 Portiunea intre Gilau si Nadaselu (8,70 km, parte din sectiunea 3A)
Aug 2019 Lot 4 Soimus - Ilia, 22,14 km: Constructori: Tehnostrade, Spedition UMB, Romania
Dec 2020 Centura Bacaului  16,27km la profil de autostrada Constructori:  cu asocierea Spedition - UMB SRL - Tehnostrade SRL
loturile de DEx:
 Aprilie 2022: Lotul 1: Robanesti - Piatra Olt, lungime: 18,50km, constructor: Asocierea SA&PE Construct SRL - Spedition UMB SRL - Tehnostrade SRL - Consitrans SRL
Iulie 2022: Lotul 2: Piatra Olt - Slatina, lungime: 21,35km, constructor: Asocierea SA&PE Construct SRL - Spedition UMB SRL - Tehnostrade SRL - Consitrans SRL,

total km A : 102,15 km
total km DEx: 39,85 km
Total km A+DEx = 142,15 km   

asta este tot ce am gasit orinde pe net!posibil sa fi scapat ceva?
Drumuri bune!

pasadia

Nu te supara, dar e complet inutil demersul tau. In primul rand nu vad relevanta steagului pus in dreptul fiecarui constructor (plus faptul ca in dreptul Vectra Service pare ca e steagul Bangladesh-ului). Apoi in mod evident tu ai pus firme de proiectare aici in mod inutil (Consitrans). Ai ignorat complet firmele care sunt in acelasi grup (UMB - Tehnostrade) sau care intre timp au fuzionat (Salini - Impreglio - Astaldi).

Iar la final chiar nu vad relevanta unui clasament al numarului de km. Daca vrei neaparat ceva relevant, ai fi avut datele privind incasarile pentru lucrarile de autostrazi  (si CF) de pe diferite proiecte din ultimii 5-10 ani. Adica valoare efectiv facturata, nu un numar de kilometri ce nu reflecta cu adevarat complexitatea lucrarilor.

Senerslav

as putea face un astfel de lucru, doar ca nu am acele informatii la indemana!

oneLess

#8540
^^ Mie adunați îmi dau vreo 1.415 Km. Deci 450 sunt comision. 30%.
Mi se pare interesant graficul, numai că nu prea e plin de realism ... consistență ...
Felicitări pentru grafică!

Cristian 74

Mie, personal, îmi place demersul, nu îl consider o idee rea. Da, e perfectibil. Consitrans nu e de acolo, UMB ar trece pe primul loc dacă aduni firmele de sub umbrela UMB (UMB, Tehnostrade, Sa&Pe), apoi aș scoate asociații care s-au ocupat doar de treburi specifice (Condotte D'Acqua, de exemplu). Dar, per total, a fost interesant și a venit din dorința de a (se) informa.

alexandru_m

@pasadia

Pai hai sa vedem cat costa fierul acum 10 ani si cat costa azi.

La fel motorina, bitum, salarii, etc.

Sa compari incasarile (preturile) de acum 10 ani cu cele de azi ti se pare foarte relevant?

Dar preturile de acum 20 de ani in cazul A2?

BogdanB

Salutare!

Referitor la panourile fonoabsorbante care vad ca vor fi montate pe fiecare viaduct/pod al lotului 1 Sibiu - Pitești (Porr), care este motivul pentru care sunt montate în asemenea stil în care vizibilitatea șoferilor și pasagerilor din autoturisme va fi limitata strict la drumul înainte și nimic mai mult?

Consider ca este o mare pierdere ca și imagine sa nu mai poți vedea în lateral absolut nimic. Ca sa nu mai zic ca în acest caz nu le vad utilitatea și nu ar fi trebuit montate decât în zona unde sunt case.

Poate API face ceva ca sa îmbunătățească situația, măcar ultimul sau ultimele doua rânduri orizontale de sus de tabla sa fie înlocuite cu unele de plastic care sa permită o vizibilitate mai buna? Similar cum sunt pe autostrăzile din Austria/Italia. Ideal ar fi fost sa nu fie montate deloc dar acum e cam târziu după ce au fost deja montați suportii pe majoritatea viaductelor/podurilor.

PS. Si pe proaspătul deschis tronson 2 de pe DX12 observ aceeași situație. Pesemne ca este noua abordare CNAIR pentru noile loturi de autostrăzi sau drumuri express aflate în construire sa limiteze vizibilitatea și confortul tuturor pasagerilor, sa se simtă cât mai claustrofobi!

pasadia

Oricum nu are / avem acces la datele de acum 10 ani ci doar la cele din ultimii ... 5 ani(cred). Dar chiar si asa, daca comparam firmele cu activitate constanta (sa zicem UMB vs Astaldi) cred ca am obtine un grafic mai relevant (caci si una si cealalata au cumparat fier la acelasi pret, atunci cand au avut nevoie). Pana la urma un astfel de grafic e despre aceste firme, nu despre "one hit wonder" gen Colas sau Bechtel.

alexandru_m

Graficul este despre ce vrea autorul lui sa fie.

Am observat de la o vreme o moda pe youtube, videoclipuri de genul acela reprezentand tot felul de chestii de la populatia capitalelor la bugetele echipelor de fotbal.

Omul a vrut si el sa vada cine cat a construit. De ce trebuie sa ii dam in cap?

Fred

@BogdanB , s-a mai discutat despre panouri si cea mai buna solutie sugerata de cineva erau panourile transparente. Acolo unde e nevoie de protectie fonica e nevoie de panouri, cel putin pana se inventeaza ceva mai bun in loc.

gabim

Mie unul imi place graficul, dar, cum s-a mai spus, e perfectibil. Cred ca @pasadia se referea la faptul ca numarul de kilometri in izolare nu spune mare lucru - nu e tocmai corect sa compari la numar de kilometri un lot de pe A2 de campie ca-n palma cu LD4 (dealul liliecilor) sau cu lot A3 gen Nadaselu - Mihaiesti doar la numar de kilometri. Pretul total al lotului (actualizat la zi) ar spune o poveste mult mai apropiata de adevar, dar nici eu nu stiu cum sa fac rost de datele astea - pentru multe loturi e posibil sa fie disponibile pe forum, dar in mod cert nu pentru toate. 
Pariu A7: se va circula pe toate loturile UMB pana la Pascani inainte de a se circula pe lotul Pizzaroti - in caz contrar, 100 Euro in contul API.

mirceaeliade

Pentru referinta, album cu relieful tuturor judetelor:

https://imgur.com/a/d3udQVH

Alexander

Daca retin bine, se monteaza panouri in zonele cu view fain din motive de siguranta, considerand ca soferii vor fi furati de peisaj. A fost o discutie acum ceva vreme si asta cred ca a fost explicatia.