News:

Doar 30 minute de editare!
Poți edita propriul mesaj timp de doar 30 minute după ce l-ai scris!

Main Menu

Autostrăzi în România: discuții diverse

Started by Ionut, September 14, 2011, 11:15:15 AM

Previous topic - Next topic

1 Member and 4 Guests are viewing this topic.


Allex

#8461
Ce sa zicem? Inseamna ca au fost finalizate in 2022 niste studii pornite inainte (in mandatele altor ministrii ai transporturilor) si evident dupa finalizarea acestor studii pasul logic urmator este scoaterea acestora la licitatie. Insa cineva a vrut sa isi faca un pic de PR prin acest articol. Sa vedem si ce proiecte lasa mostenire succesorilor lui actualul ministru.
"Asta-i ţara tuturor imposibilităţilor"

DN2 - E85 | Monitorizare A7 Autostrada Moldova

mirceaeliade

#8462
Si pe vremea lui Drula a scos si semnat parca peste 1000 spre 2000 km pt proiectare. Drula a scos la semnat tot ce a avut in sertare, inclusiv ce era ascuns prin colturi. El a fortzat se se tina termenele le A8 si A7 din care se infrupta acum guvernarea actuala. Drula a si intins pe tava banii luati fara retur pe cam toti km scosi la licitatie anul asta. In acelasi timp guvernarea actuala inca sta pe inca 100 km de autostrada ESENTIALI care au fost scosi unii si inainte de Drula (A0+A1+A3).  Pacat ca la ziar nu se vad decat panglicile de la deschidere, dar si atunci cand isi face omul de la stat treaba, dureaza vreo 5 ani in conditii optime alteori 10 ani sa se deschida un tronson de drum rapid de cand apare decizia ca "trebuie". 

Dar daca e sa dam Cezarului ce e al Cezarului, eu ma bucur mai mult pt cei 117 km semnati, si sincer sper ca borna de semnaturi pe 2022 sa se aproprie de 200 km. Daca vrem sa deschidem in fiecare an 100 km trebuie sa semnam in fiecare an 100. Daca se va vrea, se va putea si depasi aceasta borna.

mirceaeliade

Nu stiu cat din termenele listate de SEAP au valoare, dar suspectez ca macar orientativ sugereaza pe ce se axeaza CNAIR+MT sa anunte 'next'.  Termenele recente pentru BzFc1, BzFc4, A3-2A3 so A0-N1 par sa fi fost oarecum veridice. Asta e lista cu termenii existenti astazi pentru licitatii cu executie:
-16 August: A7 PloiestiBuzau3
-31 August: A7 BuzauFocsani2+3 (Grindeanu zicea ca anunta inainte de 12 August)
-5 Septembrie: A3 Barcau-Chibis
-19 Septembrie: A1 Marginea-Holdea
-25 Octombire: A3 tunelul Meses
-31 Decembrie: A0N3 (e clar ca termenul asta e pus ca placeholder pt ca nu au habar ce sa faca, dar nici nu se grabesc sa decida ceva)
-Noiembrie 2022: A7 Bacau-Pascani *3 (oferte pe 15 Sep)
-Decembrie 2022: A7 Focsani-Bacau *3 (oferte pe 22 Sep)
-Ianuarie 2023: A13 Sibiu-Fagaras *4 (oferte in Oct)
-Pastele Cailor: A3 Chibis-Biharia

danpandrea

@mirceaeliade, deci să ne așteptăm la A3 Chiribiș - Biharia pe 9 aprilie 2034. ACUȘ! /s

Europiu

KD14: ține de buna practică a forumului de a pune nu numai linkul ci și un citat semnificativ sau un sumar. Poate că nu toți vor să dea un click pe anumite surse. Mulțumim!
The problem with the world is that the intelligent people are full of
doubts, while the stupid ones are full of confidence (Charles Bukowski).

Skynick

Salut, unde gasesc situatia la zi cu stadiul contractarii va rog?

- cati km semnati?
- cati km pe care se lucreaza?

mirceaeliade

#8467
Sumarul cu schimbarile (in aqua) cam de pe ultimele 30 zile (nu am gasit noi procente date de CNAIR; probleme in roz/rosu; schimbari in iunie in pal verde):


link (pls lasati comentarii)

Skynick

300 km in executie, diverse faze. Adica 30% din cat avem in trafic.

oneLess

Update-uri la harta CESTRIN azi, aiurea și din 2 în 3. Nu poți să cred că la DEx12 T3 nu se lucrează nimic , de exemplu, sunt 28% acolo de vreo 2 luni.

horatiu.cosma

O sa apară la un moment dat un progres magic de +20%, ca să aibă Economica material pentru constructorii lunii.

Senerslav

 Am creat acest clip datorita microbului pentru infrastructura ))). Nu este perfect calibrat! Enjoy!

montaniardul

#8472
Am descoperit de ceva timp un canal pe youtube care se numeste "HWYitalia" iar acolo sunt filmate de la bord majoritatea autostrazilor si drumurilor expres din Italia.

Spre exemplu am vazut la A10 Genova - Vertimiglia ca din cauza configuratiei reliefului este construita pe versantii abrupti si are multe portiuni in care banda de urgenta lipseste. Ar putea fi un model de constructie pentru zona montana din Romania.



mirceaeliade

CNADNR a postat niste procente updatate pe Iulie:

Totalul proiectelor in curs:

oneLess

La DEx12 T3 este 28% încă, de vreo 3 luni, că de aia îmi cedaseră mie nervii mai sus.