Autostrăzi în România: discuții diverse

Started by Ionut, September 14, 2011, 11:15:15 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 13 Guests are viewing this topic.

mirceaeliade

Interesant ca in documentul de mai sus, primul drum la standard de expres dat in folosinta e conexiunea A3 cu Targu Mures. Stie careva care conduce pe acolo daca sunt marcaje cu 120 pe ora pe segmentul dupa ce se termina A3?

Hercule

Nici vorba. Este limitare de 80 km/h si 50 km/h punctual (in curbe).
Deșteaptă-te române!

dumbravaandrei

Intrarea in Targu Mures este nu fel "Drum expres urban" (cum am auzit pe la unii  :o :o :o ) dupa modelul "Autostrada urbana" - intrare A3 in Bucuresti.

Daca ma intrebi personal, e cel mai mare progres real din drumul de la Cluj la Brasov... Pacat ca se descarca intr-un bulevard deja plin de trafic.

mircea

@mirceaeliade Nici vorbă. E DN cu 2 benzi pe sens. Și limitare la 80 de km/h pentru că ... încă nu am găsit un motiv logic.

@dumbravaandrei A început și primăria să miște ceva în direcția unei conexiuni cu VO, în zona Budiului. Cât va dura e imposibil de prezis acum, dar eu nu o văd terminată înainte de 2028.

pentium10

a primit TgMS prin programul Anghel Saliny bani pentru a face un pasaj si legatura cu str Libertatii, s-ar puteam in 4-5 ani sa fie o descarcare cat de cat normala
Waze advocate, Google Developer Expert, In Mures

mirceaeliade

inseamna ca cifra de 957km e umflata cu acest drum cu access-controlat dar care nu e defapt drum expres.

Ionut

#8406
Astea sunt cifrele exacte:

A:

In exploatare (km reali, nu km de numerotare) incepand cu ultima inaugurare din 06.12.2021:
A1: Bucuresti-Pitesti 109,66 km
A1: Sibiu-Sebes-Orastie-Simeria-Deva-Holdea 175,71 km
A1: Margina-Timisoara-Arad-Nadlac II 159,56 km
A2: Bucuresti-Cernavoda-Medgidia-Constanta 203,00 km
A3: Bucuresti-Ploiesti 62,79 km
A3: Rasnov-Cristian 6,3 km
A3: Târgu Mureș-Chetani 36,1 km
A3: Campia Turzii-Nadaselu 61,246 km
A3: Biharia-Bors II 5,35 km
A4: Constanta bypass 22,20 km
A6: A1-Centura Lugoj 11,40 km
A7: Centura Bacau 16,269 km
A10: Sebes-Turda 70 km
A11: A1-Apropiere giratoriu DN7 (ciot din Arad bypass) 2 km *lungime aproximativa
---------------------------------------------------------------------
TOTAL KM REALI IN EXPLOATARE: 941,585 km
---------------------------------------------------------------------
A1: 444,93 km din total 581,04 km, 76,57%
A2: 203 km din total 203 km, 100%
A3: 171,786 km din total 606,531 km, 28,32%
A4: 22,20 km din total 82,20 km, 27%
A6: 11,40 km din total 273 km (estimare), 4,18%
A7: 16,269 km din total 345 km (estimare Ploiesti-Pascani), 4,71%
A10: 70 km din total 70 km, 100%
A11: 2 km (aproximativ) din total 128 km (estimare), 1,56%
---------------------------------------------------------------------

DEx:

In exploatare (km reali, nu km de numerotare) incepand cu ultima inaugurare din 28.07.2022:
DEx12: Balș Vest-Slatina Nord-Est 39,85 km
---------------------------------------------------------------------
TOTAL KM REALI IN EXPLOATARE: 39,85 km
---------------------------------------------------------------------
DEx12: 39,85 km din total 121,115 km, 32,90%
---------------------------------------------------------------------

Ionut

Deci 941,585 km A plus 39,85 km DX = 981,435 kilometri drum cu acces controlat.

mirceaeliade

#8408
De dragul OCDului, in documentul CNAIR cred ca segmentul A11 pare sa aiba 1,80 km (deschis in 2015 primul rand), iar A2 pare sa aiba fara rotunjire 202,8 km.  Nu ca numerele lor sunt prea bune, pt ca la A10 par sa "deschida" de doua ori vreo 4 km.  Ciudat ca chiar CNAIR nu e in stare sa tina o suma exacta chiar la nr de km platiti de ei.
Cu deschiderea Porr de pe A1, ar mai ramane numai 5 km pana la borna magica de 1,000 Mm. Suspectez ca segmentul de langa Marginea are ceva km.  Oricum, suspectez ca se va astepta dupa aia o campanie electorala sa se deschida ceva pe A0 tocmai ca sa dea bine momentul bornei la televizor.

BIGRED1984

Asta vroiam si eu sa scot in evidenta, unele au 1, 2 sau 3 zecimale, unele sunt rotunjite la intreg ...iar unele sunt aproximate... 

Feri

#8410
Similar cu politica din Balcanii de Vest, Comisia Europeana a decis azi extinderea retelei TEN-T in Ucraina si Moldova

https://transport.ec.europa.eu/news/commission-amends-ten-t-proposal-reflect-impacts-infrastructure-russias-war-aggression-against-2022-07-27_en

Rutier Core & Comprehensive:


Succint, actualizarea coridoarelor principale (schematic pe cai ferate):


Powered by API/PUM imgur uploader

hefaistos

1. He, he, he! Ghici care o sa aiba prioritate acum, A8 sau A13
2. Incepe exodul banilor. Si direct (fonduri europene) si indirect (investitii private). Asta inseamna ca mare grija, banii pe care nu-i cheltuim acum n-or sa mai existe peste cativa ani (dupa 2027).
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu 200 euro, daca pana la 31 decembrie 2029 nu se deschide sectiunea cu tuneluri de pe A1 de la Holdea.

survola

In topicul A1, Sibiu-Pitesti, Sectiunea 1, Lot 1 apare încă doar cu ,,licitatie lansata"
(Last Edit: August 16, 2019, 08:17:04 AM by Ionut)

mirceaeliade

eu zic ca pe langa A8, si DXul Buzau-Galati poate sa primeasca bani europeni dupa harta asta

dumbravaandrei

de cand avem aspiratii la UE, a fost vreun drum "expres" care sa nu fi fost decontat de uniune?  O:-) O:-)